Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Eewal op juni 21, 2022, 10:35:04
de geluidsboxen verhuizen ook mee!

alleen die van Oost en Zuid toch?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op juni 21, 2022, 10:35:04
de geluidsboxen verhuizen ook mee!
En het sanitair van zuid
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Eewal op juni 21, 2022, 10:17:23
ze zullen een paar rioolbuizen nodig hebben met dat gezeik van ons  :devil
:_schater
Henk, held, bedankt

Ollie

Ik zie nu op sommige afbeeldingen dat de ruimte tussen goal en tribune best groot is. Lijkt wel minimaal 5 meter tussen te zitten... Hoop dat dit toch kleiner wordt?!

https://www.vanwijnen.nl/gorredijk/start-bouw-cambuurstadion-leeuwarden/

Viper

Ik heb het idee dat de reclameborden te dicht op het veld staan ingetekend, met name achter de Noord-tribune. De spelers hebben dus bijna geen speling bij de achterlijn. Dit zal in werkelijkheid wel niet zo zijn. Niettemin blijft de ruimte aanzienlijk tussen de tribune en het doel.

Viper

#9245
Nu de bouw van het stadion steeds dichterbij komt mis ik vanuit de club wel enige communicatie op dit vlak:


  • Hoe kunnen wij als supporters een certificaat aanschaffen?
  • Organiseert de club een feestelijk startschot bij het eerste-paal-moment?
  • Wordt er een webcam geplaatst bij het WTC? Zo ja, wanneer?
  • Gaan de huidige lichtmasten wel of niet mee?
  • Behoud je je eigen stoelnummer in het nieuwe stadion?

veteraan

De presentatie vertekent enigszins
Alles is wat groter gemaakt vanwege de DKVers die dagelijks meekijken

Treb

Komt er ook een supportershome?

Niet om onze zuiderbuurtjes, maar zoiets als wat hun hebben vind ik wel mooi.

Bernardo

Het tijdstip is nu ook bekend, de eerste paal gaat de grond in op 7 juli tussen 13.30 en 14.30 uur! #Cambuur #Leeuwarden pic.twitter.com/PFhouLFS1e

https://twitter.com/ottovdgalien/status/1540223301489987585


Unknown

Dan is het met een week uitgesteld want Van Wijnen zei eerder op hun eigen Twitter: eind week 26. Staat er nog steeds

Eewal

Citaat van: Treb op juni 21, 2022, 15:23:44
Komt er ook een supportershome?

Niet om onze zuiderbuurtjes, maar zoiets als wat hun hebben vind ik wel mooi.
Volgens mij zouden er meerdere komen!

Viper

#9251
Citaat van: Unknown op juni 24, 2022, 09:23:15
Dan is het met een week uitgesteld want Van Wijnen zei eerder op hun eigen Twitter: eind week 26. Staat er nog steeds

De gemeente communiceert ook dat het heien in week 26 begint. Op 7 juli zal een offici?le starthandeling plaatsvinden.

vialli

#9252
De heistelling staat er  |:)

Destroyer

Citaat van: vialli op juni 24, 2022, 15:23:26
De heistelling staat er  |:)

Wanneer de eerste paal nu?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Geelblauwstiens

Citaat van: Destroyer op juni 27, 2022, 18:26:44
Wanneer de eerste paal nu?
Met zo?n nickname gaan we jou dat niet vertellen