Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 18, 2022, 09:46:43
2-1 voor tegen Grunn is niet slecht, en we spelen dus dan ere (als Grunn niet degradeert  :proost)
ik vind ons wel wat arrogant worden  het staat maar 2-1, de wedstrijd is nog bezig en we steken al vuurwerk af...

J.v.G.

Citaat van: Eewal op juni 18, 2022, 10:23:21
ik vind ons wel wat arrogant worden  het staat maar 2-1, de wedstrijd is nog bezig en we steken al vuurwerk af...
Dat binne die lui van de Eewal, ze komme wat arrogant over, maar binne beste lui..

Eewal

Citaat van: J.v.G. op juni 18, 2022, 10:50:50
Dat binne die lui van de Eewal, ze komme wat arrogant over, maar binne beste lui..
:_schater :_schater

thankyou

Krijg we wel of geen staantribune? Ps: ik verwacht toch ook wel wat supporters bij de eerste paal aanwezig !!?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: thankyou op juni 18, 2022, 18:09:24
Krijg we wel of geen staantribune? Ps: ik verwacht toch ook wel wat supporters bij de eerste paal aanwezig !!?
Volgens mij staat uldrikis altijd bij de eerste paal, wel handig met zijn lengte
Henk, held, bedankt

Specuveter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 18, 2022, 18:33:32
Volgens mij staat uldrikis altijd bij de eerste paal, wel handig met zijn lengte
:_schater :_schater

Eewal

Hoe groot wordt het uitvak? 800-1000?

Inferno-058

Citaat van: Eewal op juni 20, 2022, 09:50:34
Hoe groot wordt het uitvak? 800-1000?
Max 600 lijkt mij

Specuveter

Citaat van: Eewal op juni 20, 2022, 09:50:34
Hoe groot wordt het uitvak? 800-1000?
bestaat daar niet een percentage voor??
Zoveel procent maal aantal maximale toeschouwers.

zeewolde

Sommige oud-spelers hebben toch echt wel wat met hun oude club;


Karim Rossi
@K_Rossi9
?
10h
Replying to
@CambuurLive
But they should of put on the scoreboard 3/0 against DKV instead of Groningen?

Beul B

Er staan om het terrein heen een nieuwe serie knappe bouwhekken. Dus alles is keurig afgegrendeld. Vandaag veel beweging met meerdere graafmachines. Ook zijn er nu veel rioolbuizen gebracht. Dus het werk gaat steeds intensiever door. Zijn jullie even op de hoogte.

Inferno-058

Ik dacht dat noord een staantribune zou worden, op de foto's zag ik alleen maar stoeltjes...

Eewal

Citaat van: Beul B op juni 21, 2022, 09:34:26
Er staan om het terrein heen een nieuwe serie knappe bouwhekken. Dus alles is keurig afgegrendeld. Vandaag veel beweging met meerdere graafmachines. Ook zijn er nu veel rioolbuizen gebracht. Dus het werk gaat steeds intensiever door. Zijn jullie even op de hoogte.
ze zullen een paar rioolbuizen nodig hebben met dat gezeik van ons  :devil

papier

In dat filmpje over Cambuur bij de ESPN werd iets gezegd over de lichtmasten, dat de huidige mee zouden verhuizen. Weet iemand meer van dat verhaal?

Eewal

Citaat van: papier op juni 21, 2022, 10:32:42
In dat filmpje over Cambuur bij de ESPN werd iets gezegd over de lichtmasten, dat de huidige mee zouden verhuizen. Weet iemand meer van dat verhaal?
de geluidsboxen verhuizen ook mee!