Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

#9210
Citaat van: Scc4-ever op juni 17, 2022, 16:22:55
Mooi dat t eindelijk gaat beginnen  |:)
Alsof ze nog niet bezig waren..



Eewal

Citaat van: Treb op juni 17, 2022, 18:27:25
Vind de hoofdtribune niet zo mooi...

En glazen hekjes voor de voorste rij?
ik vind het wel mooi. Miljoen procent beter als de huidige bouwval en veel mooier dan de stadions van bijv den haag, Zwolle etc

Treb

Citaat van: Eewal op juni 17, 2022, 18:30:37
ik vind het wel mooi. Miljoen procent beter als de huidige bouwval en veel mooier dan de stadions van bijv den haag, Zwolle etc

Ja dat ben ik met je eens hoor. Verder is het prachtig.

Maar die glazen hekjes mutte fut

Noordcambuur

Mooi nieuws en nou doorpakken?..

SCC

Citaat van: waldkip op juni 14, 2022, 21:53:07
Zo heb ik jaren lang gedacht dat ze keukens voor 5 procent?? 50 cent?? Verkochten. Totdat ze in Marsum ook op de ether reclame begonnen te maken en het kwartje eindelijk viel 8P
hahahahah super dit.
Dat heb ik ook minstens een decennia gedacht

Scc4-ever

Citaat van: J.v.G. op juni 17, 2022, 16:25:53
Alsof ze nog niet bezig waren..
ja ze waren al bezig.  Maar de bouw van t stadion gaat nu echt los.  Eindelijk. 

Noordcambuur

Hoe gaan onze zuiderburen op reageren  :_schater

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op juni 17, 2022, 20:55:40
Hoe gaan onze zuiderburen op reageren  :_schater
mijn grote vriend Berjan is niet blij in elk geval :_schater

Eewal


De Gast

Die 2de etage met business seats lijkt op de ??n of andere manier niet af  :?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op juni 17, 2022, 18:01:48
Wat beelden:

https://cambuur.nl/nieuws/impressies-zo-gaat-ons-nieuwe-thuis-eruitzien/

2-1 voor tegen Grunn is niet slecht, en we spelen dus dan ere (als Grunn niet degradeert  :proost)
Henk, held, bedankt

Geelblauwstiens

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 18, 2022, 09:46:43
2-1 voor tegen Grunn is niet slecht, en we spelen dus dan ere (als Grunn niet degradeert  :proost)
Je ziet hier dat Boere net aanlegt voor de 3-1

hobbes

Citaat van: zeewolde op juni 17, 2022, 21:21:08
mijn grote vriend Berjan is niet blij in elk geval :_schater

Die had geen goede dag :)