Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: janou op juni 13, 2022, 20:44:43
Rein moet blijven. Avondje Cambuur is niet compleet zonder Rein. Als ik t stukje zie sluit ik ook niet uit dat ie blijft als Cambuur dat wil.

Heb je wel gelijk in..... maar die man wordt echt oud, ik zou er wel mee kappen als ik hem was. Alles houd een keer op en wat is er mooier voor eeuwig verbonden te zijn met ons ouwe stadion.... |:)

janou

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 13, 2022, 21:07:33
Heb je wel gelijk in..... maar die man wordt echt oud, ik zou er wel mee kappen als ik hem was. Alles houd een keer op en wat is er mooier voor eeuwig verbonden te zijn met ons ouwe stadion.... |:)

Zo kan je het ook zien. Maar kan en wil mij gewoon geen andere stadionspeaker voorstellen haha :)

Eewal

Citaat van: janou op juni 14, 2022, 09:21:55
Zo kan je het ook zien. Maar kan en wil mij gewoon geen andere stadionspeaker voorstellen haha :)
2 wedstrijden een iets spontanere en enthousiastere  andere man en je bent 'm vergeten. Ik hoop dat we op alle gebieden gaan professionaliseren. Niks ten nadele van hem, ik hoop dat hij nog jaren van Cambuur mag genieten.

Specuveter

3 juli ben ik weer thuis van vakantie
4 juli mag de eerste paal de grond wel in.

Treb

Waarom is er nog niks bekend wanneer de eerste paal de grond in gaat?

De Gast

Ja je zou bijna denken dat Rein eeuwig meegaat.
En vervang dan gelijk ook de muziekman. Wat een bak ellende komt er vaak uit de speakers.

Treb

Citaat van: De Gast op juni 14, 2022, 19:09:00
Ja je zou bijna denken dat Rein eeuwig meegaat.
En vervang dan gelijk ook de muziekman. Wat een bak ellende komt er vaak uit de speakers.

Komen in ieder geval nieuwe speakers. Oost kan echt niet meer.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Treb op juni 14, 2022, 19:44:50
Komen in ieder geval nieuwe speakers. Oost kan echt niet meer.

Jah echt waar? Dat zou mooi zijn, Oost is inderdaad niet te verstaan, maar met altijd die slechte muziek soms een geluk bij een ongeluk 8P

waldkip

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 14, 2022, 20:51:40
Jah echt waar? Dat zou mooi zijn, Oost is inderdaad niet te verstaan, maar met altijd die slechte muziek soms een geluk bij een ongeluk 8P
Zo heb ik jaren lang gedacht dat ze keukens voor 5 procent?? 50 cent?? Verkochten. Totdat ze in Marsum ook op de ether reclame begonnen te maken en het kwartje eindelijk viel 8P

De Gast

Citaat van: waldkip op juni 14, 2022, 21:53:07
Zo heb ik jaren lang gedacht dat ze keukens voor 5 procent?? 50 cent?? Verkochten. Totdat ze in Marsum ook op de ether reclame begonnen te maken en het kwartje eindelijk viel 8P

Haha same here. Nooit wat van dje slogan verstaan. Maar of dat nou aan de speakers lag..

BestJ

De eerste paal voor het stadion is op 30 juni of 1 juli (LC):
De bouw van het nieuwe Cambuurstadion begint over twee weken. Dat heeft bouwbedrijf Van Wijnen zojuist bekendgemaakt.

Volgens Arjen Oosting van het bouwbedrijf gaat de eerste paal van het stadion, dat komt achter het WTC in Leeuwarden, aan het einde van week 26 de grond in. Het is nog niet bekend of het 30 juni of 1 juli wordt.
De planning van Van Wijnen was al langere tijd dat de bouw in juni zou beginnen. Het stadion zou dan voor het voetbalseizoen 2023-?24, volgend jaar zomer dus, klaar moeten zijn.
Oosting kon niet met 100 procent zekerheid zeggen of die planning gehaald kan worden. ,,We leven in zeer onzekere tijden, dat weet iedereen. Maar alles is erop gericht om de start van dat seizoen te halen.?

Collingwood

Zat er natuurlijk aan te komen en het nieuws zal daarom wellicht wat lauw ontvangen worden. Maar op de langere termijn is dit een veel belangrijker bericht dan wanneer een nieuwe keeper of buitenspeler wordt gepresenteerd.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Het gaat dus echt beginnen  |:) !

Eewal

Ik zag de eerste paal net al in het MCL. En heeft Zuid1991 al duidelijk hoeveel palen er zijn gekocht?  8)

Scc4-ever

Mooi dat t eindelijk gaat beginnen  |:)