Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Hoe zit het met die eerste paal?  8)

Beul B

Ik rij er elke dag twee keer langs naar mijn werk. Er komt wel steeds meer beweging op het bouwterrein. Ook meer mensen zijn daar. Kan volgens mij niet zo lang meer duren voordat ze de eerste paal slaan en de hoogte ingaan. Wel leuk om te zien waar en hoe het veld komt te liggen. Dat is al duidelijk.

Eewal

Citaat van: Beul B op juni 08, 2022, 09:45:06
Ik rij er elke dag twee keer langs naar mijn werk. Er komt wel steeds meer beweging op het bouwterrein. Ook meer mensen zijn daar. Kan volgens mij niet zo lang meer duren voordat ze de eerste paal slaan en de hoogte ingaan. Wel leuk om te zien waar en hoe het veld komt te liggen. Dat is al duidelijk.
goed om te lezen. Zal een mooie bouwplaats worden!

fred

Vandaag ook weer even langs gereden. Er gebeurd daar steeds meer en meer  |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: fred op juni 08, 2022, 15:38:14
Vandaag ook weer even langs gereden. Er gebeurd daar steeds meer en meer  |:)
Ja geen wonder als jullie met zijn alleen er langs gaan rijden
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 08, 2022, 18:39:30
Ja geen wonder als jullie met zijn alleen er langs gaan rijden
:_schater

Unknown

Woon nu bijna 2 jaar in onze nieuwbouw woning. Zat maar te wachten tot ze begonnen en ging bijna dagelijks kijken in de bouwperiode. Nu bijna hetzelfde gevoel. Is toch mijn tweede (t)huis dat ze gaan bouwen.

Gas met de eerste paal  :0=

Eewal

Citaat van: Unknown op juni 10, 2022, 09:36:19
Woon nu bijna 2 jaar in onze nieuwbouw woning. Zat maar te wachten tot ze begonnen en ging bijna dagelijks kijken in de bouwperiode. Nu bijna hetzelfde gevoel. Is toch mijn tweede (t)huis dat ze gaan bouwen.

Gas met de eerste paal  :0=
haha, herken dat gevoel.

justremco

Bert van den Brink voorgedragen voor stichtingsbestuur SC Cambuur

https://twitter.com/OmropFryslanNL/status/1535283146878492673

Zuid1991

Leuke docu over cambuur: ontdek de eredivisie.
Daar wordt gezegd door Sjoerd Mossou dat de oude lichtmasten meegaan naar het nieuwe stadion?

Volgens mij verteld hij daarmee iets nieuws?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Zuid1991 op juni 13, 2022, 18:26:16
Leuke docu over cambuur: ontdek de eredivisie.
Daar wordt gezegd door Sjoerd Mossou dat de oude lichtmasten meegaan naar het nieuwe stadion?

Volgens mij verteld hij daarmee iets nieuws?

Haha,,, nog even wachten en straks staat de hele oude meuk aan de andere kant van de stad :zucht

Treb

Rein stopt.

Ken oek niet meer.

Destroyer

Citaat van: Treb op juni 13, 2022, 19:02:38
Rein stopt.

Ken oek niet meer.

Per wanneer? Respect voor Rein. Mooie keuze om te stoppen in dit stadion.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes

Citaat van: Zuid1991 op juni 13, 2022, 18:26:16
Leuke docu over cambuur: ontdek de eredivisie.
Daar wordt gezegd door Sjoerd Mossou dat de oude lichtmasten meegaan naar het nieuwe stadion?

Volgens mij verteld hij daarmee iets nieuws?

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/het-dna-van-cambuur-de-volksclub-van-friesland-in-een-van-de-oudste-stadions-van-de-eredivisie~a61f48ad/

janou

Rein moet blijven. Avondje Cambuur is niet compleet zonder Rein. Als ik t stukje zie sluit ik ook niet uit dat ie blijft als Cambuur dat wil.