Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

herr kunkel

Wanneer jenst vd Belt 1e paal de grond in, is dat al duidelijk?

Destroyer

Citaat van: herr kunkel op mei 21, 2022, 21:35:52
Wanneer jenst vd Belt 1e paal de grond in, is dat al duidelijk?

Volgende maand
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 21, 2022, 18:07:52
Je kunt hier wel foto's plaatsen maar het is wel ingewikkeld

Ja en dat is niet aan ons toebedeeld  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22


Collingwood

Qua nieuw stadion gaat volgens Van den Belt alles (inclusief het verzamelen van het bedrag dat Cambuur zelf moet inleggen) volgens plan, zegt hij bij OF.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore

Citaat van: Collingwood op mei 23, 2022, 21:13:23
Qua nieuw stadion gaat volgens Van den Belt alles (inclusief het verzamelen van het bedrag dat Cambuur zelf moet inleggen) volgens plan, zegt hij bij OF.

Dat klinkt prima.

Ik kan inmiddels zien dat de grond wordt voorbereid achter het wtc. 1 gebied is helemaal glad gemaakt, weet iemand of dat is omdat daar het stadion komt?

Collingwood

Citaat van: Lore op mei 23, 2022, 21:35:19
Dat klinkt prima.

Ik kan inmiddels zien dat de grond wordt voorbereid achter het wtc. 1 gebied is helemaal glad gemaakt, weet iemand of dat is omdat daar het stadion komt?

Volgens Van den Belt zijn ze met de onderlaag van het veld bezig omdat ze daar niet goed meer bij kunnen als de tribunes er staan. (Jaja, het was echt een informatief stukje op OF.)
Kalmte alleen kan u redden.

V-man

Citaat van: Lore op mei 23, 2022, 21:35:19
Dat klinkt prima.

Ik kan inmiddels zien dat de grond wordt voorbereid achter het wtc. 1 gebied is helemaal glad gemaakt, weet iemand of dat is omdat daar het stadion komt?
Fiets of rij er dagelijks praktisch langs. Dat die grond daar egaal gemaakt wordt zal niks te maken hebben met extra parkeergelegenheid voor die nieuwe Mac D welke al aardig opgetrokken is.

Treb

Citaat van: Collingwood op mei 23, 2022, 21:13:23
Qua nieuw stadion gaat volgens Van den Belt alles (inclusief het verzamelen van het bedrag dat Cambuur zelf moet inleggen) volgens plan, zegt hij bij OF.

Linkje naar dat interview?


Lore

Citaat van: V-man op mei 23, 2022, 21:39:42
Fiets of rij er dagelijks praktisch langs. Dat die grond daar egaal gemaakt wordt zal niks te maken hebben met extra parkeergelegenheid voor die nieuwe Mac D welke al aardig opgetrokken is.

Ik kan het van bovenaf goed bekijken vanuit mijn kantoor. Denk dat het onderstaande een logischer verklaring is.

Citaat van: Collingwood op mei 23, 2022, 21:37:35
Volgens Van den Belt zijn ze met de onderlaag van het veld bezig omdat ze daar niet goed meer bij kunnen als de tribunes er staan. (Jaja, het was echt een informatief stukje op OF.)

Dat moet het zijn, het lijkt te klein voor een stadion. Volgens mij ongeveer een voetbalveld.

Treb

Hoe liekt 't. Zit die eerste paal er al in?

Sakas

Weet iemand ook hoe de definitieve tekeningen eruit zien, waar komt uitvak en zo. Ik heb hier nog niets van gezien en ben daar wel benieuwd naar.
Tot nu toe alleen tekeningen van buitenaf en die link dat je in het stadion kan kijken, alleen staan daar geen details op zoals uitvak en skyboxen.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Eewal

Citaat van: Sakas op mei 30, 2022, 13:35:35
Weet iemand ook hoe de definitieve tekeningen eruit zien, waar komt uitvak en zo. Ik heb hier nog niets van gezien en ben daar wel benieuwd naar.
Tot nu toe alleen tekeningen van buitenaf en die link dat je in het stadion kan kijken, alleen staan daar geen details op zoals uitvak en skyboxen.
ik ben ook benieuwd!

Sakas

Laat sien ast foor Cambuur bist!