Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Cambuur Groningen op september 04, 2021, 10:16:32
Zou er niet een crowdfunding actie kunnen worden opgezet? Of de mogelijkheid om grootschalig te schenken? Aandelen in het stadion? Nog even en ik moet rente over spaargeld betalen dan steek ik liever 1.000 in het stadion, als 1.000 man dat doen heb je een miljoen.
ik ga mee doen |:)

Collingwood

Van den Belt: "De komende maand wordt belangrijk. Cambuur, Van Wijnen en de gemeente zijn bezig met de laatste loodjes. Er staat niet veel meer in de weg, dus ik ben daar positief over. De komende weken, maand zal dat zijn beslag moeten krijgen, met de ambitie om in januari te starten."

Aan het einde van: https://www.youtube.com/watch?v=3uqWTfKr6yg
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Op l.c.krant liggen de plannen klaar op huidige Cambuur stadion.
Nu dat de woning nood zo hoog is moet de gemeente wel verder gaan denken om Cambuur verder te helpen naar het wtc.
Kijk ff op L.C. site.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op september 12, 2021, 11:38:27
Op l.c.krant liggen de plannen klaar op huidige Cambuur stadion.
Nu dat de woning nood zo hoog is moet de gemeente wel verder gaan denken om Cambuur verder te helpen naar het wtc.
Kijk ff op L.C. site.

Staat dat in dat premium artikel?

Noordcambuur


Yellow Army

Area 58

Bernardo

Nog steeds geen omgevingsvergunning aangevraagd door Van Wijnen. Zou voor 15 september. Nog steeds geen definitieve contracten. Om moedeloos van te worden. #Cambuur #Leeuwarden #soap

https://twitter.com/ottovdgalien/status/1438573494363643908

:wall

Noordcambuur

Je wordt er moe van waarom moet het altijd zo lang duren.
Er worden hele vieze zaakjes gespeeld is van Wijnen geen sponsor van dat clubje dkv :y

PePe

Citaat van: Noordcambuur op september 16, 2021, 21:34:29
Je wordt er moe van waarom moet het altijd zo lang duren.
Er worden hele vieze zaakjes gespeeld is van Wijnen geen sponsor van dat clubje dkv :y

Volgens mij moet je hier niets achter zoeken!! Je kunt toch 1 sponseren, en met de ander zaken doen?

Noordcambuur

Citaat van: PePe op september 16, 2021, 21:47:36
Volgens mij moet je hier niets achter zoeken!! Je kunt toch 1 sponseren, en met de ander zaken doen?
nou nergens om vind je dit allemaal goed wat er gebeurt.
Hoelang zijn wij bezig met het stadion en van der Belt zegt elke keer het komt goed misschien spelen we volgend seizoen in het nieuwe stadion.

Vergeet niet er worden hele vieze zaakjes gespeeld politiek,sport,knvb.

          Ik vertrouw geen een meer.

Treb

Citaat van: Noordcambuur op september 16, 2021, 21:56:09
nou nergens om vind je dit allemaal goed wat er gebeurt.
Hoelang zijn wij bezig met het stadion en van der Belt zegt elke keer het komt goed misschien spelen we volgend seizoen in het nieuwe stadion.

Vergeet niet er worden hele vieze zaakjes gespeeld politiek,sport,knvb.

          Ik vertrouw geen een meer.

Het is allemaal 1 groot complot!

hobbes

 :schaal
Citaat van: Treb op september 17, 2021, 08:13:31
Het is allemaal 1 groot complot!

Corona is uitgevonden om het nieuwe stadion dwars te zitten :devil

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op september 16, 2021, 20:44:53
Nog steeds geen omgevingsvergunning aangevraagd door Van Wijnen. Zou voor 15 september. Nog steeds geen definitieve contracten. Om moedeloos van te worden. #Cambuur #Leeuwarden #soap

https://twitter.com/ottovdgalien/status/1438573494363643908

:wall
Maar moet een raadslid omdat een aanvraag 2 dagen te laat is meteen beginnen te "lekken"? En daardoor onnodig kolen op het vuur gooien..
IN HENK WE TRUST!!!

oscarsielstra

Citaat van: Grijskijkert op september 17, 2021, 08:50:44
Maar moet een raadslid omdat een aanvraag 2 dagen te laat is meteen beginnen te "lekken"? En daardoor onnodig kolen op het vuur gooien..

Druk er op houden  8) :y

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!