Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur


Jandehulk

Citaat van: Grijskijkert op augustus 14, 2021, 08:17:12
Hij vind je ballen wel aantrekkelijk, dat vind je geen probleem dus..
nee hoor,iedereen is jaloers op mijn ballen!
Ik heb ze namelijk en gebruik ze ook nog

Grijskijkert

Citaat van: Jandehulk op augustus 14, 2021, 08:57:37
nee hoor,iedereen is jaloers op mijn ballen!
Ik heb ze namelijk en gebruik ze ook nog
Zeker niet, en ik denk dat er meer zijn die daar zo over denken...
IN HENK WE TRUST!!!

mario

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 13, 2021, 13:44:59
graag het woord 'positief' vermijden in je post... Daar raken erg veel forumgenoten van van de leg...
Mss 'op korte termijn' ook maar vermijden  :wall

PePe

Reactie van Henk de Jong over het nieuwe stadion bij ESPN, doen mij denken dat het momenteel niet soepel gaat!!

veteraan

Citaat van: PePe op augustus 29, 2021, 13:11:39
Reactie van Henk de Jong over het nieuwe stadion bij ESPN, doen mij denken dat het momenteel niet soepel gaat!!


Viel mij ook op "ook voor de stad en alle maatschappelijke activiteiten", dat lijkt op vertraging bij de gemeente Leeuwarden !

mario

Citaat van: veteraan op augustus 29, 2021, 13:26:27

Viel mij ook op "ook voor de stad en alle maatschappelijke activiteiten", dat lijkt op vertraging bij de gemeente Leeuwarden !
Het is toch nog alweer een tijdje gevaarlijk stil  :zucht

herr kunkel

Heb even een ( aardig) dicht op het vuur gecheckt, maar die had nog geen aanwijzingen in evt negatieve richting.. tekst is/ was: aanvraag vergunning gaat er op korte termijn uit.

veteraan

Henk had opnieuw de zinsnede dat er nu toch doorgepakt moet worden met Leeuwarden en het stadion.
Anders heeft een opbouw naar vast eredivisieniveau geen enkele zin (en aangezien het oude stadion plat moet wordt het dan amateurs)

mario

Citaat van: veteraan op september 03, 2021, 14:33:23
Henk had opnieuw de zinsnede dat er nu toch doorgepakt moet worden met Leeuwarden en het stadion.
Anders heeft een opbouw naar vast eredivisieniveau geen enkele zin (en aangezien het oude stadion plat moet wordt het dan amateurs)
Henk heeft groot gelijk.
Duurt mij nu ook allemaal wat te lang  :wall.

Grijskijkert

Citaat van: mario op september 03, 2021, 20:18:12
Henk heeft groot gelijk.
Duurt mij nu ook allemaal wat te lang  :wall.
Bouwvak is net voorbij, volgens mij is de vergunningaanvraag de deur uit en daarom zegt Henk dat er doorgepakt moet worden(door de gemeente).
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op september 04, 2021, 07:47:12
Bouwvak is net voorbij, volgens mij is de vergunningaanvraag de deur uit en daarom zegt Henk dat er doorgepakt moet worden(door de gemeente).

Als die is ingediend dan zal de gemeente wel binnen de gewone procedures dat ding gaan verlenen. Het hete hangijzer is volgens mij nog steeds het gebrek aan euros? Of is dat al rond? een vergunning is leuk, maar als je geen geld hebt om het af te bouwen dan heeft het vrij weinig zin.

Cambuur Groningen

Citaat van: papier op september 04, 2021, 09:21:01
Als die is ingediend dan zal de gemeente wel binnen de gewone procedures dat ding gaan verlenen. Het hete hangijzer is volgens mij nog steeds het gebrek aan euros? Of is dat al rond? een vergunning is leuk, maar als je geen geld hebt om het af te bouwen dan heeft het vrij weinig zin.
Zou er niet een crowdfunding actie kunnen worden opgezet? Of de mogelijkheid om grootschalig te schenken? Aandelen in het stadion? Nog even en ik moet rente over spaargeld betalen dan steek ik liever 1.000 in het stadion, als 1.000 man dat doen heb je een miljoen.

Grijskijkert

#8878
Citaat van: papier op september 04, 2021, 09:21:01
Als die is ingediend dan zal de gemeente wel binnen de gewone procedures dat ding gaan verlenen. Het hete hangijzer is volgens mij nog steeds het gebrek aan euros? Of is dat al rond? een vergunning is leuk, maar als je geen geld hebt om het af te bouwen dan heeft het vrij weinig zin.
Van Wijnen bouwt/betaald, de hoofdsponsor doet/regelt het afbouwen van het stadion gedeelte en Cambuur huurt en het bedrag wat Cambuur moet inleggen ,zijn al afspraken over(mocht het niet lukken) met Van Wijnen en onze hoofdsponsor.
IN HENK WE TRUST!!!

Delfzijl/Cambuur

10 jaarkaarten verkopen
Zeg ik al een tijdje, ik neem er 1.