Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

PVDA + RABOBANK = NDC = LC. Leeuwarder Courant heeft al jaren niets met Leeuwarden te maken. Wordt toch eens wakker volk.

Eewal

Citaat van: weestwel op juni 18, 2021, 13:24:48
PVDA + RABOBANK = NDC = LC. Leeuwarder Courant heeft al jaren niets met Leeuwarden te maken. Wordt toch eens wakker volk.
wie is niet wakker dan?

Andy King

Laat de PvdA er nou maar buiten. Als er 1 partij is die meedenkt met Cambuur dan is het de PvdA wel!

herr kunkel

inderdaad... wat ongefundeerd geroep

Naastismis

De 6 miljoen die Cambuur moet inleggen proberen ze bij elkaar te krijgen wanneer de eerste paal in de grond is. Dit lijkt me nou niet een sterk fundament. Stel ze krijgen het niet bijelkaar wat aannemelijk is wat gebeurd er dan?

Viper

Dan zijn de huurkosten hoger. Het beste scenario voor Cambuur is om het nieuwe stadion te kopen. Zoals bij veel nieuw gebouwde stadions kan 'founding' onder meer een manier zijn om dit mogelijk te maken. Daarbij kun je denken aan het verkopen van complete skyboxen.

justremco

Citaat van: Naastismis op juni 18, 2021, 19:32:26
De 6 miljoen die Cambuur moet inleggen proberen ze bij elkaar te krijgen wanneer de eerste paal in de grond is. Dit lijkt me nou niet een sterk fundament. Stel ze krijgen het niet bijelkaar wat aannemelijk is wat gebeurd er dan?

Het grootste deel van de 5-6 miljoen die Cambuur nodig heeft om zich eigenaar van het stadion te kunnen noemen, is volgens Van den Belt al bijeen. ,,Op de totale ontwikkeling van misschien wel 100 miljoen euro is dit peanuts'', zegt hij. Mocht de club het geld niet op tijd bij elkaar krijgen, kan dat met de bouwer en hoofdsponsor van het bedrijf, Dijkstra Draisma, of bij Wyckerveste. ,,Daar hebben we in principe afspraken over gemaakt''.

Wel een bericht uit 2018

veteraan

Laten we hopen dat ze zich hierin goed laten adviseren.
Waarschijnlijk is de bijdrage in de loop van de ontwikkeling al opgebouwd.
De gemeente heeft ook met de verkoop indertijd geld gehad en heeft nu een
enorme gebiedsontwikkeling die grotendeels privaat gefinancierd is.



Yellow Army

Citaat van: weestwel op juni 18, 2021, 13:24:48
PVDA + RABOBANK = NDC = LC. Leeuwarder Courant heeft al jaren niets met Leeuwarden te maken. Wordt toch eens wakker volk.

Hein de Haan (PvdA) is de grote trekker van dit project binnen de gemeenteraad...
Area 58

Delfzijl/Cambuur

Maar wat 10 jaar seizoenkaarten verkopen.... zo deed Groningen dat ook met de overstap naar de Euroborg.

veteraan

Citaat van: Yellow Army op juni 18, 2021, 20:52:43
Hein de Haan (PvdA) is de grote trekker van dit project binnen de gemeenteraad...


Hein de Haan maakt af wat Henk Deinum heeft opgestart. Het lijkt inderdaad de goede kant op te gaan en dat is de verdienste van deze wethouders. Maar de PvdA is weldegelijk een machtsblok in Leeuwarden en houden graag controle over alles, Jan Koster is ook een prominente PvdAer. Als je ruzie met ze maakt dan heb je een probleem inderdaad ;  ze zitten prominent in pers (hoofdredacteur LC en Omrop) Maar andere partijen zijn niet beter of minder. Cambuur moet zich onafhankelijk blijven opstellen


Destroyer

Positief nieuws,  palen snel.in de grond  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Viper

Citaat van: veteraan op juni 18, 2021, 21:03:07

Hein de Haan maakt af wat Henk Deinum heeft opgestart.

Was het niet Henk Deinum die de eerste kop koffie nuttigde met onze aalgladde vrienden uit Kerkrade? Al zou dat wel met de beste intenties zijn geweest.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets