Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Kan dat zomaar?

Ze zijn al begonnen met werkzaamheden daar..

hobbes

Groot nieuws, LC site is nu overbelast

Collingwood

Net nu je denkt het kan nu echt niet meer mis... Bizar dit.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Herr Kunkel?

Die weet meestal meer?

Of is de site van LC gehakt?

Collingwood

Nieuw stadion Cambuur van de baan, ontwikkelaar Wyckerveste trekt zich terug

Stadiontontwikkelaar Wyckerveste trekt zich terug. De Limburgse projectontwikkelaar krijgt de business case voor het nieuwe Cambuurstadion niet rond.

Met het terugtrekken is de bouw van een nieuw stadion voor Cambuur van de baan. De kosten voor het stadion bedroegen 44 miljoen euro. ,,Wyckerveste is niet in staat gebleken voldoende huurders te vinden", zegt wethouder Friso Douwstra. ,,Ondermeer de huurovereenkomst met de Friese Poort kwam niet rond." De huurovereenkomst met de Friese Poort was een belangrijke bron van inkomsten om de bouw van het stadion te financieren.

Wethouder Hein de Haan is diep teleurgesteld. Maar geeft de moed niet op. ,,De beoogde bouwer Van Wijnen, Cambuur, de gemeente, Bouwbedrijf Dijkstra Draisma, de Friese Poort en het WTC willen allemaal doorgaan. Dus we gaan kijken of het op een andere manier toch te realiseren is."

https://www.lc.nl/sport/Nieuw-stadion-Cambuur-van-de-baan-ontwikkelaar-Wyckerveste-trekt-zich-terug-26212967.html
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

AL

Tja waarom kijk ik  hier niet vreemd van op.

oost


Treb

Citaat van: AL op november 18, 2020, 19:54:00
Tja waarom kijk ik  hier niet vreemd van op.

Omdat we Cambuur zijn.

waldkip


speculeter

Is toch niet te geloven dit??

Eewal

Huurovereenkomst met friese poort kwam niet rond maar friese poort wil wel graag door? Wat is dit voor ongein.

mugel

Man man man.  ;(
Hopelijk kan het nog zonder die Limburgers..

Wij zijn geoefend in de lange adem!  :scc

YellowBlue

Citaat van: Eewal op november 18, 2020, 19:57:10
Huurovereenkomst met friese poort kwam niet rond maar friese poort wil wel graag door? Wat is dit voor ongein.

Zo voeren ze de druk op om toch een hogere huursom te krijgen

Lore

Maar het lijkt  ik dat er toch al contracten getekend zijn? Er zijn al partijen die heel veel kosten hebben gemaakt. Hier klopt echt iets niet,