Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op april 04, 2020, 11:23:34
Vergeet niet dat het geen stadion is maar een combinatie van stadion/winkels/school/bioscoop. Wij kunnen een stadion niet betalen als er alleen maar in gevoetbald wordt denk ik. Ik vind het persoonlijk dan nog steeds gewoon een mooi geheel, beter dam die betonkolos hier in Groningen.
die is idd echt lelijk.

PePe

Als het voetbal maar mooi is, en de prestaties goed, dan mag het stadion wat mij betreft wel minder zijn. (ontwerp is goed)

sunderland

Citaat van: PePe op april 04, 2020, 13:44:35
Als het voetbal maar mooi is, en de prestaties goed, dan mag het stadion wat mij betreft wel minder zijn. (ontwerp is goed)
niks te doen juh . Mut toch ergens over gaan

piene hassus

Nou was myn piene hassus aardig afsakt deur de prachtige wetstryden dit seisoen. Dr sit nog wel un fenijnig plekje wat my plaagt. Dat gaat over wie mag ut stadion bouwe.
Dijkstra Draisma of fan Wijnen. Ik weet niet wie daar over beslist maar laat wel even swaar metwege dat D D ut risico nam, toen ut wat minder ging met Cambuur, hoofdsponsor werd en dat binne se al jaren tot tefredenheid. Waar van Wijnen was toen ut wat minder ging weet ik niet. Dus beslissers kies je foor un kille bouwer of  diegene die foeling het met de club en ut stadion.

Galdiano

Wat een kul verhaal, alles is in goed overleg gegaan, en Van Wijnen heeft veel expertise op dit gebied.
Er is genoeg werk voor Dijkstra Draisma, en die realiseren ook het plan bij Snekertrekweg in de toekomst.
Qua geld scheelt seze constructie behoorlijk voor alle partijen, en qua efficiƫntie van het bouwen ook.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bubba

Is het ook niet zo dat grote nieuwbouprojecten eerst Europees moeten worden aanbesteed?
Degene met het laagste bod wint dan de aanbesteding.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

moodygrunn

Citaat van: Bubba op april 07, 2020, 10:48:15
Is het ook niet zo dat grote nieuwbouprojecten eerst Europees moeten worden aanbesteed?
Degene met het laagste bod wint dan de aanbesteding.

Is dat niet zo als het ook (deels) met openbaar geld wordt gefinancierd?
In Henk en Sandor we trust

PePe

Citaat van: Bubba op april 07, 2020, 10:48:15
Is het ook niet zo dat grote nieuwbouprojecten eerst Europees moeten worden aanbesteed?
Degene met het laagste bod wint dan de aanbesteding.

Je moet toch ook vertrouwen in een bouwpartner hebben lijkt me?
(Een partner die kan maken, wat Cambuur graag wil hebben)

Bubba

Citaat van: PePe op april 07, 2020, 12:01:50
Je moet toch ook vertrouwen in een bouwpartner hebben lijkt me?
(Een partner die kan maken, wat Cambuur graag wil hebben)

En dat mag volgens mij bij aanbestedingen dus niet maar hou me ten goede. ik weet dit allemaal niet zeker.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

Geelblauwstiens

Citaat van: Bubba op april 07, 2020, 10:48:15
Is het ook niet zo dat grote nieuwbouprojecten eerst Europees moeten worden aanbesteed?
Degene met het laagste bod wint dan de aanbesteding.
Iets te kort door de bocht. Je kunt heel wat opschrijven in een bestek voor je gaat tenderen.

Lore

Citaat van: Bubba op april 07, 2020, 10:48:15
Is het ook niet zo dat grote nieuwbouprojecten eerst Europees moeten worden aanbesteed?
Degene met het laagste bod wint dan de aanbesteding.

Waarom dan? Het is geen gemeenschapsgeld. Lijkt mij dat een commerciƫle partij zelf mag weten met wie die zaken doet.

sunderland

Wat een fantastische docu op fox gister. Seiz 91,92. Zo vers nog in het geheugen. Cruden, de Gier. Wat een tijden, gewoon overal heen zonder poespas.

Treb

Hoe zit het met het stadion?

Ik dacht dat ze vorig jaar al zouden starten met graafwerkzaamheden.. angstvallig stil allemaal

herr kunkel

ze zijn begonnen met de sloop van vuurwerkfabriek & volgens mij moeten def. afspraken met Van Wijnen worden afgerond.. ik hoop niet dat de stress van deze dagen het proces teveel beinvloed. aan de andere kant: we staan nu op nr 1 ( nog steeds!) , maar toen september vorig jaar het def. werd was Cambuur nog  geen 'kampioen' en was er ook geen reele 'doorkijk' naar deze positie. dus feitelijk gezien is daar niets veranderd, maar psychologisch gezien is dit wel een mokerslag van jewelste.  reden temeer om die zak pis genaamd Gudde over de toonbank te trekken.