Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Chielvak19

Lag (bijj mij) in de lijn der verwachting....
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

okkele

wat betekent dat voor de "gouden" seizoenskaarten?
schuift dat dan ook door?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bernardo

Citaat van: okkele op februari 21, 2020, 12:36:45
wat betekent dat voor de "gouden" seizoenskaarten?
schuift dat dan ook door?

Gouden seizoenkaart:

Wanneer de stadion ontwikkeling vertraging oploopt, blijft het huidige tarief van kracht.

Cambuur.nl

okkele

hier lees ik nog steeds niks met mijn beperkte kennis.
wat houdt dit in?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Zuid1991

Hopelijk groeien we in dat seizoen qua aantallen zodat we halverwege dat seizoen van 10 naar 15duizend gaan.
Zou mooi zijn als er de komende 2 jaar een stijgende lijn ontwikkelt qua seizoenkaarten. Maybe een wachtlijst in seizoen 2021? :insane

ChantiSCC

Citaat van: Zuid1991 op februari 21, 2020, 15:51:13
Hopelijk groeien we in dat seizoen qua aantallen zodat we halverwege dat seizoen van 10 naar 15duizend gaan.
Zou mooi zijn als er de komende 2 jaar een stijgende lijn ontwikkelt qua seizoenkaarten. Maybe een wachtlijst in seizoen 2021? :insane

Haha,denk dat je al blij mag zijn als we in het nieuwe stadion 10k standaard hebben. Staan eerste en op promotiekoers en geen eens 9k.. valt mij iig zwaar tegen!

Zuid1991

Citaat van: ChantiSCC op februari 21, 2020, 17:15:50
Haha,denk dat je al blij mag zijn als we in het nieuwe stadion 10k standaard hebben. Staan eerste en op promotiekoers en geen eens 9k.. valt mij iig zwaar tegen!
Hoe kom je daar bij, geen 9000?
Vanavond heus wel 9000 +

ChantiSCC

Citaat van: Zuid1991 op februari 21, 2020, 17:26:01
Hoe kom je daar bij, geen 9000?
Vanavond heus wel 9000 +

Gemiddeld..?

hobbes

Citaat van: okkele op februari 21, 2020, 14:31:41
hier lees ik nog steeds niks met mijn beperkte kennis.
wat houdt dit in?

Ik denk dat je hetzelfde tarief als nu betaald ipv de korting die je zou krijgen in het eerste jaar in het nieuwe stadion.

Zuid1991

Citaat van: ChantiSCC op februari 21, 2020, 17:30:07
Gemiddeld..?
Is het niet logisch? In de eerste wedstrijden werd er logischerwijs niks verwacht van Cambuur.
Vooral met in het achterhoofd het bagger seizoen van vorig jaar.
Nu kruipen we langzaam naar de 8500/9000 gemiddeld.

ChantiSCC

Citaat van: Zuid1991 op februari 21, 2020, 17:26:01
Hoe kom je daar bij, geen 9000?
Vanavond heus wel 9000 +

84k zelfs...  :_schater

heus wel 9000+, oh nee toch niet

Yellow Army

Citaat van: ChantiSCC op februari 21, 2020, 23:15:28
84k zelfs...  :_schater

heus wel 9000+, oh nee toch niet

Best veel 84000
Area 58

ChantiSCC


V-man

Heb het idee dat velen tegenwoordig op wintersport gaan of sowieso met de kinderen even weg. 8423 o.i.d. (tenminste als ik Rein goed beluisterd heb). Verder was het weer ook weer ronduit kloten dus netjes.