Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Yellow Army op december 19, 2019, 13:31:35
P/j
jr ziel verkopen voor 160k per jaar. Is maar wat je er voor over hebt als clubleiding. Ik vind het niks.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Tsjah, ik vind dat niet echt een fooi hoor. Dat is serieus geld voor Cambuur. Ik heb het ook liever anders, maar dit is de tijd van het leven

Chielvak19

Citaat van: Lore op december 19, 2019, 15:46:05
Tsjah, ik vind dat niet echt een fooi hoor. Dat is serieus geld voor Cambuur. Ik heb het ook liever anders, maar dit is de tijd van het leven
ik vrees dat we er straks niet meer onderuit komen helaas
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

moodygrunn

Citaat van: Lore op december 19, 2019, 15:46:05
Tsjah, ik vind dat niet echt een fooi hoor. Dat is serieus geld voor Cambuur. Ik heb het ook liever anders, maar dit is de tijd van het leven

Is inderdaad serieus geld. Je komt alleen op een hellend vlak. Zijn er dan nog zaken die je niet in de uitverkoop doet voor het geld? Vorige keer dat ik bij een wedstrijd van de plaatselijke FC was werd alles gesponsord, de wissels ("Deze wissel wordt mede mogelijk gemaakt door ...."), het scorebord, de Motm-verkiezing. Als er nog weer ergens 10 of 20 duizend verdiend kan worden laat men het niet na (getuige de shirts die er soms uitzien als korfbaltenues). Doe me dan maar wat minder geld...Geloof ook niet dat het hier verderop zaligmakend is als ik kijk naar de toeschouwersaantallen en het vertoonde spel...
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

#8224
Citaat van: Lore op december 19, 2019, 15:46:05
Tsjah, ik vind dat niet echt een fooi hoor. Dat is serieus geld voor Cambuur. Ik heb het ook liever anders, maar dit is de tijd van het leven

Voor Cambuur op dit moment wel, maar voor een Twente is dit nog niet eens 1% van de totale begroting. Heracles bv kreeg slechts 18,5K voor het Polman stadion... oftewel een fooi.
Area 58

Lore

Citaat van: moodygrunn op december 19, 2019, 17:50:47
Is inderdaad serieus geld. Je komt alleen op een hellend vlak. Zijn er dan nog zaken die je niet in de uitverkoop doet voor het geld? Vorige keer dat ik bij een wedstrijd van de plaatselijke FC was werd alles gesponsord, de wissels ("Deze wissel wordt mede mogelijk gemaakt door ...."), het scorebord, de Motm-verkiezing. Als er nog weer ergens 10 of 20 duizend verdiend kan worden laat men het niet na (getuige de shirts die er soms uitzien als korfbaltenues). Doe me dan maar wat minder geld...Geloof ook niet dat het hier verderop zaligmakend is als ik kijk naar de toeschouwersaantallen en het vertoonde spel...

Het zou wel getuigen van visie als de directie in de staturen zou opnemen dat bepaalde dingen niet mogen. Drie zijn bij mij zo belangrijk dat die eigenlijk er in moeten staan namelijk, naam, shirt en logo.

Dokkumer

Zo met je eens, naam, stadion, clubkleuren en wapen zijn 4 pijlers van de clubcultuur. Dan maar een euro bij het kaartje op.

papier

Stadionnaam zal net zo belangrijk zijn als de locatie. Die gaat dus sneuvelen voor wat euro's, ga daar maar vanuit.

Chielvak19

Citaat van: papier op december 29, 2019, 09:06:30
Stadionnaam zal net zo belangrijk zijn als de locatie. Die gaat dus sneuvelen voor wat euro's, ga daar maar vanuit.
stadionnaam zal wel verkocht worden idd, maar persoonlijk vind ik dit jammer. Het moet gewoon Cambuur Stadion blijven vind ik
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Destroyer

Citaat van: papier op december 29, 2019, 09:06:30
Stadionnaam zal net zo belangrijk zijn als de locatie. Die gaat dus sneuvelen voor wat euro's, ga daar maar vanuit.

Denk het toch niet. Gaat cambuur stadion heten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Destroyer op december 30, 2019, 09:14:20
Denk het toch niet. Gaat cambuur stadion heten.

Misschien op het begin en ik denk zeker wel in de volksmond. Op termijn denk ik niet hoor, hoewel iedereen bij Groningen nog denkt aan de Euroborg heet dat tegenwoordig officieel het Hitachi Capital Mobility Stadion. Money rules.


thankyou

Rustig hier! Wanneer begint de competitie weer  :zweep
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Sakas

Morgen kan de schop in de grond!!  |:)
Laat sien ast foor Cambuur bist!

hobbyslager

dat plein noeme we straks gewoan het fritz korbachplein het stadion krijgt de naam  " Het Auke de sloper stadion"

met een johan abma tribune een jan bruin tribune en een henk de jong tribune en een siepie lijzinga tribune het spelershome  heet de sandor vd heide zaal en de andere zaalnamen mag iemand anders verzinne :hein

Treb

Hoe liekt dit eigenlijk allemaal.

Zondag even weze schaatsen maar 0,0 beweging nog daaro