Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

De flow toen we een paar jaar geleden in de eredivisie zaten die vond ik geweldig.
Een tijdje top 5 staan en halve finale beker |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op september 30, 2019, 17:23:50
De flow toen we een paar jaar geleden in de eredivisie zaten die vond ik geweldig.
Een tijdje top 5 staan en halve finale beker |:)

Halve finale beker was 1ste divisie  _O_ _O_
Henk, held, bedankt

speculeter

Ja...waar ook.
Was er toen zo ziek van dat we net niet de kuip haalden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op september 30, 2019, 20:16:51
Ja...waar ook.
Was er toen zo ziek van dat we net niet de kuip haalden.
Ik vond het vooral onwerkelijk zo dicht bij de finale, toen we zelfs.voorkwamen met de penalties
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

On topic: mooi idee MI plein bij nieuw stadion
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Off topic: met deze ploeg kunnen we ook best 's gaan stunten in de beker  |:)

speculeter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 30, 2019, 20:25:50
On topic: mooi idee MI plein bij nieuw stadion
Het Marathon Insulinde Plein |:)

Yellow Army

Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op september 30, 2019, 23:16:31
Ik ben voor!
Heel toepasselijke naam en blijvende herinnering aan de afkomst van onze club.

okkele

Citaat van: sunderland op september 30, 2019, 16:19:27
nog 1 die het nooit weer vergeet ;)
wat het nog veel erger maakt is hoe de commerciele wereld deze ellendelingen betrekt in alle mediazaken.
die lui worden nu belangrijker gemaakt dan ooit en dat zie je terug in die houding van de hopeloze var die schijt aan iedereen hebben en gewoon hun eigen inzichten blijven pushen.
je hebt tegenwoordig zelfs kans om na het kijken van een veronica insite stukje op youtube een afsluitend praatje te zien van paardebek nijhuis.  :R
we gaan deze lui gewoon een platform bieden om blunders en genaai goed te praten!
zoals de ontwikkelingen nu gaan kan ik enorm genieten van mijn cambuur en de prima strategie die we nu hanteren maar krijg ik zo langzamerhand een vreselijke hekel aan dat untouchable gedrag van de knvb en alle naaiers die daar bij horen.

op bepaalde vlakken word het echt minder leuk.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

poelie-lwd

Citaat van: Yellow Army op september 30, 2019, 23:16:31
Ik ben voor!

Ik niet. Camminghaplein dekt de lading veel meer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

polderrob

wat denk je van De Hertenkamp? :? 8P

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op oktober 01, 2019, 17:05:21
Ik niet. Camminghaplein dekt de lading veel meer.
Ik vind Marathon Insulinde juist mooi gevonden.
Ook vanwege de initialen MI.

sunderland

Citaat van: speculeter op oktober 01, 2019, 18:03:39
Ik vind Marathon Insulinde juist mooi gevonden.
Ook vanwege de initialen MI.
ik zeker ook. Cammingha doet mij te veel aan cammingaburen denken

666

Mooie naam, ik zelf heb een aantal weken geleden "Stadionplein" ingezonden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander