Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Agy op september 20, 2019, 12:55:41
|:) _O_ |:)
ik mut et allemaal nog maar zien met die kutregels. Ist eindelijk zover en krijst dat weer. Of is dat te negatief?

NRG

Ik lees vandaag weer van alles over de stikstof crisis en de aanpak daarvan. Zou dit nog consequenties kunnen hebben voor het nieuwe stadion?

Lore

Citaat van: NRG op september 25, 2019, 19:17:50
Ik lees vandaag weer van alles over de stikstof crisis en de aanpak daarvan. Zou dit nog consequenties kunnen hebben voor het nieuwe stadion?

Discussie is een week geleden ook gevoerd en de wijze heren geven aan van niet!

(Lees even een bladzijde terug)

speculeter

Nu definitief.
Er zijn geen bezwaren ingediend tegen het nieuwe stadion.
Dus we kunnen los |:)

Noordcambuur

Nou druk die paal er maar in.... :y

Geelblauwstiens


legeips

Citaat van: speculeter op september 27, 2019, 17:48:39
Nu definitief.
Er zijn geen bezwaren ingediend tegen het nieuwe stadion.
Dus we kunnen los |:)

Eindelijk :proost

papier

Vreselijk wat er nu in Kerkrade gebeurd. Belangrijkste blijft gewoon optellen en aftrekken als het om beleid gaat, een nieuw stadion met speelhal, bioscoop en skyboxen is geen garantie op succes. Volgens mij komt dat wel goed met de huidige bestuurders, maar laat ze er in ieder geval maar rekening mee houden.

sunderland

Citaat van: papier op september 30, 2019, 15:28:35
Vreselijk wat er nu in Kerkrade gebeurd. Belangrijkste blijft gewoon optellen en aftrekken als het om beleid gaat, een nieuw stadion met speelhal, bioscoop en skyboxen is geen garantie op succes. Volgens mij komt dat wel goed met de huidige bestuurders, maar laat ze er in ieder geval maar rekening mee houden.
leuk en aardig allemaal maar ze hebben ook jaren wanbeleid gevoerd dus terecht waar ze nu inzitten.Wij hebben ook diep gezeten en kregen zelfs punten aftrek. Toen wij tegen hun speelden in de nacomp hadden ze al moeten degraderen maar hield de Knjb hun erin( koen brack) en ( afkeurde goal) en (3 weds waar het daarvoor en daarna altijd 2 waren). Hef niks met die club. Hef meer met Fortuna en mvv

okkele

met dank aan paardebek nijhuis he?
hij en blom zijn vast ooit door een paar leeuwarders verkracht ofzo,als ze ons "fluiten" weet je vantevoren hoe het afloopt.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

sunderland

Citaat van: okkele op september 30, 2019, 15:51:46
met dank aan paardebek nijhuis he?
hij en blom zijn vast ooit door een paar leeuwarders verkracht ofzo,als ze ons "fluiten" weet je vantevoren hoe het afloopt.
nog 1 die het nooit weer vergeet ;)

Agy

Citaat van: sunderland op september 30, 2019, 15:39:32
leuk en aardig allemaal maar ze hebben ook jaren wanbeleid gevoerd dus terecht waar ze nu inzitten.Wij hebben ook diep gezeten en kregen zelfs punten aftrek. Toen wij tegen hun speelden in de nacomp hadden ze al moeten degraderen maar hield de Knjb hun erin( koen brack) en ( afkeurde goal) en (3 weds waar het daarvoor en daarna altijd 2 waren). Hef niks met die club. Hef meer met Fortuna en mvv

Idem... en daar waar Fortuna een zware les geleerd heeft blijven ze daar in Kerkrade maar wat doormodderen.
Heb der niets mee.

fred

Citaat van: sunderland op september 30, 2019, 15:39:32
leuk en aardig allemaal maar ze hebben ook jaren wanbeleid gevoerd dus terecht waar ze nu inzitten.Wij hebben ook diep gezeten en kregen zelfs punten aftrek. Toen wij tegen hun speelden in de nacomp hadden ze al moeten degraderen maar hield de Knjb hun erin( koen brack) en ( afkeurde goal) en (3 weds waar het daarvoor en daarna altijd 2 waren). Hef niks met die club. Hef meer met Fortuna en mvv

Ik denk als wij toen waren gepromoveerd, het hier ook niet goed had gekomen...

sunderland

Citaat van: fred op september 30, 2019, 16:50:50
Ik denk als wij toen waren gepromoveerd, het hier ook niet goed had gekomen...
ben ik het niet mee eens. In die flow en fanatisme waar we toen inzaten heb ik eigenlijk nooit bij Cambuur mee gemaakt in 38 jaar

fred

Citaat van: sunderland op september 30, 2019, 16:53:16
ben ik het niet mee eens. In die flow en fanatisme waar we toen inzaten heb ik eigenlijk nooit bij Cambuur mee gemaakt in 38 jaar
ik doelde meer op de financiƫn. dat andere ben ik met jou eens