Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

waldkip


Treb

Man wat gaat dit mooi worden  |:)

Geelblauwstiens


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt



NRG

Mooi artikel in de LC. Stadion wordt vast prachtig. Alleen die open hoeken.  Ik weet het niet..


Galdiano

Citaat van: NRG op september 21, 2019, 23:52:46
Mooi artikel in de LC. Stadion wordt vast prachtig. Alleen die open hoeken.  Ik weet het niet..

Wat ben ik blij met 4 losse tribunes!
Gelukkig lopen we niet achter de menigte aan die stadions dicht ontwikkelen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Mooi ook om te zien dat er met veel wensen rekening word gehouden.

Viper

#8109
Ik zie de voordelen van losse tribunes:


  • Sluit aan op huidige stadion, eigen identiteit behouden
  • Tribunes kunnen hoger, imposanter aanzicht
  • Vanaf de buitenkant word je betrokken bij het publiek en kun je de sfeer proeven, sfeervoller stadionplein
  • Mensen gaan niet graag in de hoeken zitten
  • Mogelijk kunnen de hoeken later dichtgemaakt worden

Een nadeel zou kunnen zijn dat open hoeken voor tocht zorgen, maar ik begrijp dat daar een oplossing voor is. Qua akoestiek weet ik niet of open hoeken voordeliger zijn. Verder is het natuurlijk gewoon een kwestie van smaak. Overigens vind ik het ook belangrijk dat de lichtmasten zo hoog mogelijk worden, zodat het stadion ook in de verte goed zichtbaar is.

Galdiano

Citaat van: Geelblauwstiens op september 21, 2019, 22:37:44
A.u.b.Kuzmanovic
http://www.e-pages.dk/lc/3606/article/974050/68/6/render/?token=bd732b0e46fd18e31f7ca7d52e6978a6

Bedankt!

Prachtig stuk! Ik krijg er zin in, wat zou het fantastisch zijn dat wekelijks heel noord één grote chaos gaat worden.  |:)

Spelers tunnel moet absoluut aangepakt worden, iemand die een agressief hert kan ontwerpen? (Viper?) Neon in geel blauw etc. Het moet niet een steriele tunnel worden met degelijke schilderijtjes. Wellicht LJ de tunnel onder handen nemen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bankzitter

Mooi om te zien dat we lekker eigenwijs te werk gaan zoals met die open hoeken, we krijgen zo wel een unieke uitstraling.
Met name vorig jaar kreeg je het gevoel dat de eigen identiteit wat verloren dreigde te raken. Met deze TD en het nieuwe stadion worden we weer een herkenbare club.

sunderland

Mooi stuk. Stadium of light, hij het er verstand van |:)

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op september 22, 2019, 10:35:11
Wat ben ik blij met 4 losse tribunes!
Gelukkig lopen we niet achter de menigte aan die stadions dicht ontwikkelen.

_O_ :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zuid1991

#8114
Citaat van: Galdiano op september 22, 2019, 10:49:36
Bedankt!

Prachtig stuk! Ik krijg er zin in, wat zou het fantastisch zijn dat wekelijks heel noord één grote chaos gaat worden.  |:)

Spelers tunnel moet absoluut aangepakt worden, iemand die een agressief hert kan ontwerpen? (Viper?) Neon in geel blauw etc. Het moet niet een steriele tunnel worden met degelijke schilderijtjes. Wellicht LJ de tunnel onder handen nemen?

Zou inderdaad mooi zijn als de spelers tunnel niet een steriele wordt maar verwijzingen naar wat typisch Cambuur is, graffiti met teksten als gas gevuh, met sien allen, volksclub plaatjes, supporters etc.
En de voorkant van het stadion is ook belangrijk. Dat moet voetbal ademen. Een voetbalpoort (met oude gebruikte materialen cambuurstadion) zou bijv. mooi zijn. Dan neem je een stuk cultuur mee naar het nieuwe.