Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: NRG op augustus 23, 2019, 08:18:10
De redenatie dat AZ aanklopt bij een eerste divisie club voor tijdelijk onderdak snap ik. Maar dan lijken Volendam of IJmuiden een meer logische optie. Van mij mogen ze komen trouwens.
Vrijdag naar Cambuur en zondagmiddag een eredivisie potje meepikken. AZ-Ajax, Feyenoord, PSV, DKV, Groningen. Prima te doen.

Az heeft ergens een aantal eisen vastgesteld.
Reistijd en minimaal 10.000 plaatsen beschikbaar.

Als je dan naar Volendam en Velsen moet is dat qua capaciteit totaal niet haalbaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Ik vraag me af of onze burgervader het eens zal zijn met alle politie inzet. Op zich goed idee. Extra inkomsten zijn altijd welkom.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Destroyer op augustus 23, 2019, 09:01:30
Ik vraag me af of onze burgervader het eens zal zijn met alle politie inzet. Op zich goed idee. Extra inkomsten zijn altijd welkom.

Grootste bezwaar is steeds dat er zoveel inzet nodig is in de zomer door alle evenementen. Zomer vakantie is voorbij, dat argument kan niet gebruikt worden.
AZ - Sparta totaal geen risico lijkt mij.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG

Citaat van: Destroyer op augustus 23, 2019, 09:01:30
Ik vraag me af of onze burgervader het eens zal zijn met alle politie inzet. Op zich goed idee. Extra inkomsten zijn altijd welkom.

Ik neem aan dat de inzet rond de wedstrijden van AZ voor een groot deel voor rekening zal komen voor de politie Alkmaar. Die hebben normaal ook inzet.

Lore

Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2019, 20:18:29
Voor niks gaat de zon op! Gewoon factuurtje sturen, en horeca omzet vollledig voor Cambuur.  l0l

Daarnaast als je de andere kant uit redeneert zou Cambuur dan de kosten dragen voor een andere club. Die andere club is veel rijker dan Cambuur. Ze hoeven echt niet volledig commercieel ingezet te worden, maar een deel van de kosten mee betalen lijkt mij heel normaal.

Yellow Army

Citaat van: Lore op augustus 23, 2019, 11:25:49
Daarnaast als je de andere kant uit redeneert zou Cambuur dan de kosten dragen voor een andere club. Die andere club is veel rijker dan Cambuur. Ze hoeven echt niet volledig commercieel ingezet te worden, maar een deel van de kosten mee betalen lijkt mij heel normaal.

Dat is de andere kant verhaal natuurlijk. Het mag imo de ontvangende club uiteraard ook geen geld kosten. Wannneer ze in eigen stadion spelen maken ze ook gewoon kosten.
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Mag een huurder zo maar onderverhuren
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 23, 2019, 15:50:12
Mag een huurder zo maar onderverhuren

Dat kunnen wij niet weten, dat is in het huurcontract geregeld.

hobbes


Kuzmanovic-Apeldoorn

aan 1 kant staanplaatsen achter het doel zie ik, dat is nog steeds de bedoeling?
Henk, held, bedankt

speculeter

Dan word het een mooi "smuuk"stadion.

Agy

Morgen de laatste dag van de bezwaar termijn, ben benieuwd of er nog wat is ingediend.

Lore

#8082
Citaat van: Agy op september 18, 2019, 20:07:29
Morgen de laatste dag van de bezwaar termijn, ben benieuwd of er nog wat is ingediend.

Hey agy,

Jij lijkt mij altijd goed op de hoogte  van de procedures. Ik las day de stikstof uitspraak geen invloed heeft op het stadion. Ik volg alleen niet waarom niet. Weet jij waarom?

Ik kan alleen vinden dat wethouder 'er van overtuigd is van niet' en dat overtuigd mij nu net Niet

De bouw van het Cambuurstadion loopt geen gevaar door de landelijke stikstofproblematiek. Dit stelt de gemeente op basis van onderzoek.

Een juridische uitspraak leidde de afgelopen weken overal in het land tot grote schrik. Bouwplannen zouden niet kunnen doorgaan, doordat er te veel 'stikstofdepositie' zou plaatsvinden in kwetsbare gebieden. De provincie Fryslân waarschuwde hier ook voor bij de WTC-plannen.

Lees ook: Stikstofprobleem kan Cambuurgebied treffen

De gemeente, die het bestemmingsplan voorbereidt, besloot de zaak snel de onderzoeken. Wethouders Hein de Haan en Friso Douwstra lieten dinsdag weten ,,ervan overtuigd te zijn dat het hier niet speelt''.

Ze presenteerden de eindversie van het bestemmingsplan, dat komende maand door de gemeenteraad wordt vastgesteld. Hierin zit ook beantwoording op de zienswijzen van omwonenden en ondernemers.

Afscheidingswal valt duurder uit

In de plannen zit een kleine wijziging. De groene afscheidingswal bij de Schrijversbuurt zal waarschijnlijk 375.000 euro kosten, terwijl er in eerste instantie 200.000 euro voor was uitgetrokken. Volgens de wethouders zijn de extra kosten terug te verdienen door elders op het terrein kosten te schrappen. Ook de bodemsanering is 4,5 ton duurder dan verwacht, maar dit wordt betaald uit een speciale saneringspot bij de gemeente.

De wethouders hebben dinsdag een opmerkelijk dikke stapel stukken beschikbaar gesteld rond het nieuwe bestemmingsplan. De gemeenteraad kan woensdag technische vragen stellen over dit ingewikkelde dossier. De komende weken zal de gemeenteraad vaak vergaderen over het onderwerp.

Van de ruim twintig zienswijzen die eerder zijn ingediend op het plan zijn er uiteindelijk achttien over. Er waren enkele intrekkingen en overlappingen


SCC-J

Heeft dat niet vooral betrekking op bouw ontwikkelingen in en rondom natuurgebieden?


Lore

Citaat van: SCC-J op september 18, 2019, 22:28:25
Heeft dat niet vooral betrekking op bouw ontwikkelingen in en rondom natuurgebieden?

Dat klopt wel. Het gaat om de neerdaling van stikstof op natuurgebieden, maar dit kan ook in de stad zijn. Zo valt de verbouwing van het binnenhof en de bouw van fietsenstallingen bij stations ook onder de uitspraak.