Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Je krijgt echt de meest belachelijke suggesties als je mensen gaat oproepen om met een naam te komen.

666

Ik zou het gewoon "Stadionplein" of "Cambuurboulevard" oid noemen. Met namen krijg je toch altijd weer gezeur.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Lore

Twee journalisten van het Noordhollands dagblad stellen dat het Cambuurstadion de oplossing is voor AZ.

* Nieuw kunstgrasveld
* Goed aan te rijden vanuit Alkmaae
* Cambuur speelt op vrijdag
* Gezellig stadion dat vol zal lijken tijdens de wedstrijden.

Het stadion is volgens mij nog steeds van Leijten toch? Hoe zou zoiets dan werken? Cambuur huurt het stadion en kan het "verhuren aan AZ"? Dit lijkt mij realistisch. Ik vind ook dat je AZ moet helpen, maar AZ hoeft daar geen geld aan te verdienen, dus mag er best een huur doorbelast worden als AZ bij ons komt spelen.  Zou dan toch een verrassende inkomstenbron kunnen zijn dit seizoen!

dit is mien club

Citaat van: Lore op augustus 22, 2019, 15:01:36
Twee journalisten van het Noordhollands dagblad stellen dat het Cambuurstadion de oplossing is voor AZ.

* Nieuw kunstgrasveld
* Goed aan te rijden vanuit Alkmaae
* Cambuur speelt op vrijdag
* Gezellig stadion dat vol zal lijken tijdens de wedstrijden.

Het stadion is volgens mij nog steeds van Leijten toch? Hoe zou zoiets dan werken? Cambuur huurt het stadion en kan het "verhuren aan AZ"? Dit lijkt mij realistisch. Ik vind ook dat je AZ moet helpen, maar AZ hoeft daar geen geld aan te verdienen, dus mag er best een huur doorbelast worden als AZ bij ons komt spelen.  Zou dan toch een verrassende inkomstenbron kunnen zijn dit seizoen!

Ja absoluut, een financiƫle meevaller heet zo iets
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

AZ mag hier prima ballen op 18 oktober!  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets


moodygrunn

Citaat van: Lore op augustus 22, 2019, 15:01:36
Twee journalisten van het Noordhollands dagblad stellen dat het Cambuurstadion de oplossing is voor AZ.

* Nieuw kunstgrasveld
* Goed aan te rijden vanuit Alkmaae
* Cambuur speelt op vrijdag
* Gezellig stadion dat vol zal lijken tijdens de wedstrijden.

Het stadion is volgens mij nog steeds van Leijten toch? Hoe zou zoiets dan werken? Cambuur huurt het stadion en kan het "verhuren aan AZ"? Dit lijkt mij realistisch. Ik vind ook dat je AZ moet helpen, maar AZ hoeft daar geen geld aan te verdienen, dus mag er best een huur doorbelast worden als AZ bij ons komt spelen.  Zou dan toch een verrassende inkomstenbron kunnen zijn dit seizoen!

Als je dit aanbiedt, zou ik hooguit vergoeding van onkosten vragen, ongeacht of AZ het geld heeft liggen of niet. Andersom zou ik het gebaar namelijk ook waarderen, als ons stadion in elkaar dondert (en zo best zijn Oost en Zuid er niet aan toe geloof ik). Gebaar kun je altijd maken, maar erop verdienen en het beschouwen als extra inkomstenbron, nee, niet over de rug van andermans ellende.
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2019, 17:30:17
Als je dit aanbiedt, zou ik hooguit vergoeding van onkosten vragen, ongeacht of AZ het geld heeft liggen of niet. Andersom zou ik het gebaar namelijk ook waarderen, als ons stadion in elkaar dondert (en zo best zijn Oost en Zuid er niet aan toe geloof ik). Gebaar kun je altijd maken, maar erop verdienen en het beschouwen als extra inkomstenbron, nee, niet over de rug van andermans ellende.

Sluit ik me bij aan. Not done als je het mij vraagt.
Area 58

Cambuur Groningen

Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2019, 18:27:23
Sluit ik me bij aan. Not done als je het mij vraagt.
mogelijknis AZ er voor verzekerd? Dan zou ik er minder moeite mee hebben

Galdiano

Citaat van: Yellow Army op augustus 22, 2019, 18:27:23
Sluit ik me bij aan. Not done als je het mij vraagt.

Voor niks gaat de zon op! Gewoon factuurtje sturen, en horeca omzet vollledig voor Cambuur.  l0l
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

NRG

De redenatie dat AZ aanklopt bij een eerste divisie club voor tijdelijk onderdak snap ik. Maar dan lijken Volendam of IJmuiden een meer logische optie. Van mij mogen ze komen trouwens.
Vrijdag naar Cambuur en zondagmiddag een eredivisie potje meepikken. AZ-Ajax, Feyenoord, PSV, DKV, Groningen. Prima te doen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: NRG op augustus 23, 2019, 08:18:10
De redenatie dat AZ aanklopt bij een eerste divisie club voor tijdelijk onderdak snap ik. Maar dan lijken Volendam of IJmuiden een meer logische optie. Van mij mogen ze komen trouwens.
Vrijdag naar Cambuur en zondagmiddag een eredivisie potje meepikken. AZ-Ajax, Feyenoord, PSV, DKV, Groningen. Prima te doen.
Denk niet dat het vrije verkoop zou worden
Henk, held, bedankt