Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

#7980
Nou , we hadden volgens mij ook gewoon bij de KNVB moeten aankloppen voor dispensatie.
De hele competitie kan verschoven worden als Ajax een Europese wedstrijd speelt... en dan zou het een probleem zij als wij heel misschien  in de winter 2020/2021 een eredivisiepotje niet kunnen spelen als het sneeuwt.

Maar goed, misschien is er wel dispensatie aan de KNVB gevraagd en waren die rechtlijnig. Dus dan maar kunstgras. De eerste 2 jaar eredivisie hebben we daar ook best leuke wedstrijden op gespeeld.

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2019, 09:32:41
Dus je begrijpt niet dat het een geld kwestie is? En snap je dus ook niet dat het nieuwe en oude kunstgrasveld niet met elkaar te vergelijken is,een 6 jaar versleten kunstgrasveld en een nieuw veld met de allerbeste demping en structuur die kan hebben op dit moment...

Tuurlijk snap ik dat wel.. geldkwestie dit en dat. Het is gewoon vreselijk om naar een potje op kunstgras te kijken. Voetbal hoort op echt gras. Spelers mijden kunstgras het liefst. Blessures. Beleving. Bij onze club hoort ook echt gras. Vanuit de KNVB worden clubs die op natuurgras spelen zelfs financieel gestimuleerd. Het is ook maar net waar je als club je geld aan wilt besteden. Er was vast wel een constructie mogelijk geweest om deze uitkomst te vermijden.

Bankzitter

#7982
Blijkbaar niet... gras is namelijk een tonnetje goedkoper dan kunstgras (gras zonder veldverwarming, dan). Dus ik kan alleen maar concluderen dat we daar met de bond niet zijn uitgekomen.

Grijskijkert

#7983
Citaat van: Bankzitter op juni 15, 2019, 11:02:32
Blijkbaar niet... gras is namelijk een tonnetje goedkoper dan kunstgras (zonder veldverwarming). Dus ik kan alleen maar concluderen dat we daar met de bond niet zijn uitgekomen.
En waar moeten de andere 11-tallen trainen en spelen? En het nieuwe veld word meegenomen naar de nieuwe trainingslocatie..

En dat is zonder drainage en de onderlaag,toch?
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Klopt, je had voor de trainingen ergens bij een amateur moeten gaan trainen. Blijkbaar was gras dus niet haalbaar.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op juni 15, 2019, 11:21:11
Klopt, je had voor de trainingen ergens bij een amateur moeten gaan trainen. Blijkbaar was gras dus niet haalbaar.
Dat is vast niet gratis, de Graaf heeft bij OF wel cijfers genoemd,kwam er op neer dat dit het beste voor de club is, heb even op de site van de leverancier gezien dat dit veld ook bij veel topclubs (binnen en buitenland) ligt
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: De Gast op juni 15, 2019, 09:25:13
Ik heb alles gelezen Grijskijkert.. maar ik kan er gewoon niet bij dat je weer aan plastic begint..
snap je het niet of wil je het niet snappen?

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2019, 11:26:48
Dat is vast niet gratis, de Graaf heeft bij OF wel cijfers genoemd,kwam er op neer dat dit het beste voor de club is, heb even op de site van de leverancier gezien dat dit veld ook bij veel topclubs (binnen en buitenland) ligt

Kosten voor het veld bedragen nu 250k

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 15, 2019, 11:50:48
Kosten voor het veld bedragen nu 250k
Wat een geld he.. maar het verhuist in ieder geval mee,ze gooien het niet over de balk.. Komt op zo'n 50k per seizoen!
IN HENK WE TRUST!!!

Jandehulk

Wat is nou 50.000 per jaar ,als meneer Foeke er ook nog zit voor een knap salaris ?

Grijskijkert

Citaat van: Jandehulk op juni 15, 2019, 12:18:14
Wat is nou 50.000 per jaar ,als meneer Foeke er ook nog zit voor een knap salaris ?
Wat verdiend hij eigenlijk?
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Citaat van: Grijskijkert op juni 15, 2019, 12:47:48
Wat verdiend hij eigenlijk?

Wat krijgt ie bedoel je, wat ie verdient zijn we het met zijn allen wel over eens  :_schater

De Gast

#7992
Citaat van: zeewolde op juni 15, 2019, 11:42:01
snap je het niet of wil je het niet snappen?

We spelen nu al 17 jaar op die troep.. toch zonde man. Als je het nieuwe stadion in de eredivisie wilt betreden zul je het toch ook voor spelers aantrekkelijk moeten maken hier te komen voetballen. En dat doe je hiermee absoluut niet. Keus of geen keus.

Bankzitter

Ze wilden naar gras,dat is nu niet haalbaar. Vanaf 20/22 spelen we gewoon op gras.

Grijskijkert

#7994
Citaat van: De Gast op juni 15, 2019, 13:53:48
We spelen nu al 17 jaar op die troep.. toch zonde man. Als je het nieuwe stadion in de eredivisie wilt betreden zul je het toch ook voor spelers aantrekkelijk moeten maken hier te komen voetballen. En dat doe je hiermee absoluut niet. Keus of geen keus.
Is dat zo?? Volgens mij sinds 2013...en daar voor van 2005 tot 2008 Kom uit die tunnel(vizie) vandaan,het veld wat er nu komt ligt ook bij topclubs wereld wijt op de trainingscomplexen is het nieuwste van het nieuwste..en dan zeg jij dat het troep is,je vind je zelf wel wat hé.. En wat heeft dit veld met het nieuwe stadion te maken?? Ik antwoord maar even, HELEMAAL NIETS Daar komt gras in, maar dat wist je wel want jij had alles gelezen omtrent het veld :_schater
IN HENK WE TRUST!!!