Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sk13

Er komt nog nieuw veld in. Met meer demping schijnt nieuwste vh nieuwste te zijn.

Lore

Citaat van: sk13 op mei 27, 2019, 23:07:59
Er komt nog nieuw veld in. Met meer demping schijnt nieuwste vh nieuwste te zijn.

Daar gaat de transfersom van Mous.....

Cor

Citaat van: Lore op mei 28, 2019, 07:18:06
Daar gaat de transfersom van Mous.....

Beter de transfersom van Mous dan de kruisbanden van onze spelers

Grijskijkert

Citaat van: Cor op mei 28, 2019, 09:13:50
Je haalt de woorden uit mijn mond, en het veld is dan geen discussie meer om spelers deze kant op te halen..
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2019, 09:16:41
Je haalt de woorden uit mijn mond, en het veld is dan geen discussie meer om spelers deze kant op te halen..

Citaat van: Cor op mei 28, 2019, 09:13:50

Helemaal mee eens. Maar het voelt een beetje als "gegokt en verloren" om twee jaar op een nieuw kunstgrasveld te spelen en hem daarna weg te gooien. Dit veld had er namelijk al langer uit gemoeten.

Grijskijkert

Citaat van: Lore op mei 28, 2019, 10:28:52
Helemaal mee eens. Maar het voelt een beetje als "gegokt en verloren" om twee jaar op een nieuw kunstgrasveld te spelen en hem daarna weg te gooien. Dit veld had er namelijk al langer uit gemoeten.
Waarom weggooien? Meenemen kan ook toch, denk aan trainingsaccommodatie ofzo...
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2019, 10:50:18
Waarom weggooien? Meenemen kan ook toch, denk aan trainingsaccommodatie ofzo...

Ik heb geen idee. Waar gaat Cambuur eigenlijk trainen als wij naar het nieuwe stadion gaan?

PePe

De oude mat per vierkante meter verkopen aan de supporters? (dan hoef je geen gras meer te maaien)

papier

Wie wil die troep nou, gaat niets boven natuurgras

Lukkie

Hoe kom je daarbij? Heb het nog nergens gelezen. Lijkt mij dan ook belangrijk dat dit door Cambuur naar buiten wordt gebracht. Belangrijk info ook voor het aantrekken van nieuwe spelers.

Lukkie

Dat moet vast lukken, het huidige veld heeft de demping van beton

Lore

Citaat van: Lukkie op mei 30, 2019, 14:19:47
Hoe kom je daarbij? Heb het nog nergens gelezen. Lijkt mij dan ook belangrijk dat dit door Cambuur naar buiten wordt gebracht. Belangrijk info ook voor het aantrekken van nieuwe spelers.

Als Cambuur dat maar in de gesprekken met de spelers zegt, en als het zo is dan zullen ze dat vast doen

Robinho

nieuwe grasmat komt er echt!

666

Citaat van: Robinho op mei 30, 2019, 20:11:59
nieuwe grasmat komt er echt!
In het nieuwe stadion sowieso, maar ook in het huidige?
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Utekleitrokken

Citaat van: Bankzitter op april 23, 2019, 07:08:24
Die 6 miljoen is gegarandeerd. Stel dat we ergens anders (een deel) van dat geld goedkoper kunnen binnenhalen, dan scheelt dat dus in de jaarlijkse kosten. Via banken gaat dat niet lukken, maar bijv. via certificaten moet het wel mogelijk zijn een deel van 6 miljoen zelf te binnen te halen.

Het is in ieder geval geen obstakel voor de komst van het stadion.

Kan iemand de beschikbare achtergrondinformatie over de funding van die 6 en/of 2.5 miljoen hier nog eens delen? Ik wil ergens een balletje opgooien.

Verschillende bronnen en artikelen zijn welkom.