Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Lol das echt heel veel tekst. Dat lees ik in de zomervakantie wel ff door.... :P

Collingwood

Henk herhaalt dat het kunstgras bij Cambuur verouderd is, 'eigenlijk moet daar voor de laatste twee jaar een nieuwe mat in'. Ben benieuwd of er toch nog op de één of andere manier ergens een potje wordt gevonden voor deze uitdrukkelijke wens van de nieuwe trainer. Natuurlijk ook met het oog op het aantrekken van nieuwe spelers.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Collingwood op mei 17, 2019, 15:44:43
Henk herhaalt dat het kunstgras bij Cambuur verouderd is, 'eigenlijk moet daar voor de laatste twee jaar een nieuwe mat in'. Ben benieuwd of er toch nog op de één of andere manier ergens een potje wordt gevonden voor deze uitdrukkelijke wens van de nieuwe trainer. Natuurlijk ook met het oog op het aantrekken van nieuwe spelers.

Henk laat om die reden Benschop niet starten ivm kans op blessures.Hij noemt het een keihard veld.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op mei 17, 2019, 15:53:51
Henk laat om die reden Benschop niet starten ivm kans op blessures.Hij noemt het een keihard veld.

Huh? Belangrijkste wedstrijd van het jaar en hij houdt een speler preventief op de bank? Heeft hij dat echt gezegd?

speculeter

Citaat van: Lore op mei 17, 2019, 16:11:34
Huh? Belangrijkste wedstrijd van het jaar en hij houdt een speler preventief op de bank? Heeft hij dat echt gezegd?
ja...ze zijn bang voor een ernstige blessurw

KernvanCambuur

Het veld krijgt in de zomer een 'beurt'.

hobbes

Citaat van: speculeter op mei 17, 2019, 16:15:30
ja...ze zijn bang voor een ernstige blessurw

Na VVV uit had hij een aantal weken last gehad, Henk gaat er vanuit dat ze doorgaan en wil hem de laatste wedstrijden kunnen gebruiken.

justremco

Citaat van: KernvanCambuur op mei 17, 2019, 16:25:43
Het veld krijgt in de zomer een 'beurt'.

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Gooien ze wat nieuwe korrels erop en klaar of komt er bijv een nieuwe toplaag?

Scc4-ever

Citaat van: justremco op mei 17, 2019, 18:14:33
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Gooien ze wat nieuwe korrels erop en klaar of komt er bijv een nieuwe toplaag?
mag hopen dat ze de toplaag gaan vervangen.  Is wel nodig. 

KernvanCambuur

Citaat van: justremco op mei 17, 2019, 18:14:33

Geen idee nog, maar de indruk is sowieso dat het niet alleen bij korrels strooien blijft. Na de playoffs meer duidelijkheid.

PePe

Is er ook een merkbaar verschil tussen kurk of rubber korrels?

Galdiano

Citaat van: PePe op mei 18, 2019, 22:13:14
Is er ook een merkbaar verschil tussen kurk of rubber korrels?

Kurk houdt het veld wat langer vochtig. Daarnaast is temperatuur beduidend lager dan op rubber, althans dat is mijn persoonlijke ervaring.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Henk gaf in een interview aan eigenlijk nog nieuw kunstgras te willen, dit kunstgras is versleten en veld is te hard, zal dit financieel kunnen ?

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: DayDreamer op mei 20, 2019, 11:33:26
Henk gaf in een interview aan eigenlijk nog nieuw kunstgras te willen, dit kunstgras is versleten en veld is te hard, zal dit financieel kunnen ?

Liefst nog echt gras tot het nieuwe stadion!! Trekt nieuwe spelers ook eerder over de streep..
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

hobbes

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 22, 2019, 22:48:16
Liefst nog echt gras tot het nieuwe stadion!! Trekt nieuwe spelers ook eerder over de streep..

Moeten we niet promoveren, dan kan het zonder veldverwarming.