Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: PePe op februari 27, 2019, 11:05:52
Foeke zoekt momenteel bouwvakkers!

Die zal die dan ook wel over de grens zoeken.

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op februari 27, 2019, 11:11:43
Die zal die dan ook wel over de grens zoeken.
Dat klopt, er zijn niet veel beschikbaar...
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Hij kijkt maar, niemand die in het goddeloze noorden wil bouwen aan een stadion! De afstand is veel te groot!

papier

Begreep wel dat er een paar bouwvakkers waren die in de voorbereinde fase last hebben gekregen van hun gewrichten. Vanwege het kunstgras.

DK

https://www.lc.nl/friesland/Provincie-legt-49-miljoen-klaar-voor-nieuw-Cambuurgebied-maar-maakt-geld-niet-over-24214498.html

oftewel, ik juich pas als de eerste schep de grond in gaat..  ik moet het allemaal nog maar zien of het goed komt...

Collingwood

Dat is sowieso wel zo verstandig, maar dit lijkt me wel een normale gang van zaken. Lijkt me logisch dat de provincie hoe dan ook eerst moet/wil wachten op het definitieve bestemmingsplan voor ze het geld over gaan maken.

Dat ze het geld toezeggen mits aan de eisen wordt voldaan (zijn volgens mij trouwens eisen die voor een groot gedeelte ook door de gemeenteraad zijn gesteld, correct me if I'm wrong) zie ik als positief.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Positief blijven.
Dit komt wel goed.Maak me meer zorgen om de sportieve prestaties.

Agy

En wederom een stapje verder..




AL

#7898
Een stapje verder.
Geen extra winkelruimte kan in mijn optiek nog best een struikelblok gaan vormen.

Wat ik verder niet goed begrijp is dat er nog steeds geen definitief plan ligt en de businesscase dus nog niet rond is.
Blijf het heel broos vinden allemaal, maar zal wel goed komen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: PePe op februari 27, 2019, 11:05:52
Foeke zoekt momenteel bouwvakkers!

Onzin..... er zitten er wel een stuk of 10, 12 bij de selectie.
Die kunnen vast beter bouwvakkeren als voetballen :devil

Bolle

Dat de businesscase nog altijd niet (helemaal) rond is is natuurlijk op z'n zachtst gezegd vreemd. Voor de rest moet de pers niet zo janken; laatste zaken afronden en raggen maar met die hei-installatie!

Positieve benadering vanuit de media is, zoals zo vaak, weer ver te zoeken...

okkele

Citaat van: PePe op februari 27, 2019, 11:05:52
Foeke zoekt momenteel bouwvakkers!
de geruchten gaan dat hij op zijn welverdiende vakantie 4 polen heeft weten te strikken.
er is nog niks afgerond,ze zitten in een proefperiode van 2 maanden.
ze hebben wel al alle 4 de belofte gekregen dat ze sowieso een dik contract krijgen om daarna gratis te mogen vertrekken om een arena te gaan bouwen in velsen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Agy

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 27, 2019, 19:15:22
Onzin..... er zitten er wel een stuk of 10, 12 bij de selectie.
Die kunnen vast beter bouwvakkeren als voetballen :devil

Pffff de meesten zijn bang om een vies broekje te krijgen laat staan vieze handen.

Treb

De laatste dagen hoor je overal dat het nieuwe stadion er over twee jaar staat.

Imo zijn er nog steeds wat obstakels toch?
Pas juichen als de eerste paal daadwerkelijk in de grond zit.

speculeter

Citaat van: Treb op maart 21, 2019, 16:15:47
De laatste dagen hoor je overal dat het nieuwe stadion er over twee jaar staat.

Imo zijn er nog steeds wat obstakels toch?
Pas juichen als de eerste paal daadwerkelijk in de grond zit.
Foeke zei...we weten sinds een maand dat er in 2021 het nieuwe stadion er staat