Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Uiteraard mooi voor Cambuur, maar het gaat tegenwoordig om veel meer, het zorgt voor een mooie uitstraling van de stad, en de provincie. Als het gerealiseerd is, is het een mooi gebied met heel veel faciliteiten dicht bij elkaar.

hobbes

Het is wel weer typisch LC dat dit goede nieuws wat weggemoffeld wordt in het tweede deel van de krant. Het lijkt mij voorpagina nieuws.

Vlampiep

Citaat van: hobbes op januari 24, 2019, 10:43:18
Het is wel weer typisch LC dat dit goede nieuws wat weggemoffeld wordt in het tweede deel van de krant. Het lijkt mij voorpagina nieuws.
Voor ons is dit prachtig nieuws, maar voor de LC natuurlijk niet.
Alleen bij negatief nieuws pakken ze groots uit.

Geelblauwstiens

Citaat van: hobbes op januari 24, 2019, 10:43:18
Het is wel weer typisch LC dat dit goede nieuws wat weggemoffeld wordt in het tweede deel van de krant. Het lijkt mij voorpagina nieuws.
Zo zie ik het ook. Met veel moeite dit kunnen noemen.
Groot nieuws voor de stad en ver daar buiten  toch?

Jandehulk

Klopt mannen ..kut krant en blij dat ik hem niet meer in de bus krijg...stonden in Sneek gister ook voor de Jumbo voor leden,ik zei ga maar bij dat boerderij dorp staan,da's jullie volkje

speculeter

Citaat van: Jandehulk op januari 24, 2019, 14:40:33
Klopt mannen ..kut krant en blij dat ik hem niet meer in de bus krijg...stonden in Sneek gister ook voor de Jumbo voor leden,ik zei ga maar bij dat boerderij dorp staan,da's jullie volkje
:_schater :_schater

Collingwood

De gedeputeerde staten stemmen in om 5 miljoen bij te dragen aan de ontwikkeling van het WTC-gebied. Provinciale staten moet hier nog wel mee instemmen, maar dit is weer een mooie stap!  |:)
Kalmte alleen kan u redden.

Agy

Niet alleen een mooie maar ook grote stap.. en misschien nog wel belangrijker mooi nog voor de verkiezingen.

https://www.lc.nl/friesland/Provincie-5-miljoen-euro-voor-gebiedsontwikkeling-WTC-businesscase-rond-24123727.html

Treb

Deze is binnen!  |:)

Gefeliciteerd iedereen met het nieuwe stadion :)

fred

Ik word pas blij zodra de eerste paal de grond in gaat...

PePe

Ik wordt pas blij als de negatieve berichtgeving van de LC stopt.
Vele Cambuur supporters hebben hierom de krant op gezegd.

Treb

Citaat van: PePe op januari 29, 2019, 16:39:31
Ik wordt pas blij als de negatieve berichtgeving van de LC stopt.


Dan kest lang wachten.

Lore

Citaat van: fred op januari 29, 2019, 16:33:18
Ik word pas blij zodra de eerste paal de grond in gaat...

Zouden ze dat ook hebben gezegd bij Pathe?

Noordcambuur

Citaat van: fred op januari 29, 2019, 16:33:18
Ik word pas blij zodra de eerste paal de grond in gaat...
geloof deze krant gaat nog wel ff door ook dat het nieuwe stadion er staat.

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op januari 30, 2019, 13:28:35
geloof deze krant gaat nog wel ff door ook dat het nieuwe stadion er staat.

Ook het goede bericht dat de provincie geld had toegezegd was maar heel klein terug te vinden.