Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op oktober 19, 2018, 13:56:24
Andor Faber
@Andor_F
Er komt vanmiddag een persconferentie, waarin de gemeente tekst en uitleg zal geven over de recente ontwikkelingen. #Cambuur

Einde oefening, jammer.
Area 58

mario

Citaat van: Collingwood op oktober 19, 2018, 13:56:24
Andor Faber
@Andor_F
Er komt vanmiddag een persconferentie, waarin de gemeente tekst en uitleg zal geven over de recente ontwikkelingen. #Cambuur

Klinkt weinig goeds

Oosttribune

Onvoorstelbaar! Die persconferentie is slap gelul en uitstel van de boodschap.. over en uit! Club in de marge, einde oefening

Viper

Bizar dat er een afspraak wordt gemaakt die de gemeente vervolgens doodleuk niet nakomt. Ik kan me goed voorstellen dat de Friese Poort niet meer wenst samen te werken met deze onbetrouwebare partij.

mario

Citaat van: Oosttribune op oktober 19, 2018, 14:58:53
Onvoorstelbaar! Die persconferentie is slap gelul en uitstel van de boodschap.. over en uit! Club in de marge, einde oefening
Weet jij wat er besproken wordt?

Vlampiep

Een onbetrouwbare overheid, projectontwikkelaars met eigen financiele belangen en agenda's, onduidelijke afspraken met participanten en een te goed vertrouwen van Cambuurbestuurders, hebben aan de basis gestaan van deze situatie.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op oktober 19, 2018, 15:20:41
Een onbetrouwbare overheid, projectontwikkelaars met eigen financiele belangen en agenda's, onduidelijke afspraken met participanten en een te goed vertrouwen van Cambuurbestuurders, hebben aan de basis gestaan van deze situatie.

Kortom, Foeke out!
Area 58

hobbes

Deinum: 'Friese Poort zegt dat wij dingen hebben toegezegd waarvan wij denken dat we ze niet hebben afgesproken.'

Of te wel: Welles, Nietus, Welles....

Viper

Deinum vindt het nodig om zo'n belangrijke persconferentie in het Fries te doen. Uiteraard ziet hij het 180 graden anders dan de Friese Poort. Verassend.

mario

Citaat van: Oosttribune op oktober 19, 2018, 14:58:53
Onvoorstelbaar! Die persconferentie is slap gelul en uitstel van de boodschap.. over en uit! Club in de marge, einde oefening
Hier lijkt het wel op....

Yellow Army

Amateurisme ten top...  :zucht
Area 58

Vlampiep

Citaat van: Yellow Army op oktober 19, 2018, 15:25:12
Kortom, Foeke out!
Nee gele vriend, dit kan ik Foeke niet aanwrijven :_schater

Cor

Ik kan me alleen maar baseren op de persconferentie die ik nu volg, maar het lijkt me dat de Friese Poort ook een vreemd spel speelt.

Collingwood

Welles-nietes spelletje waarbij voor een buitenstaander niet in te schatten is wie gelijk heeft. Conclusie wel dat het héél onnozel zou zijn als het hierom stuk zou lopen waarbij ik zowel de gemeente als de FP niet sterk/betrouwbaar vind acteren.
Kalmte alleen kan u redden.

mario

Citaat van: Cor op oktober 19, 2018, 16:04:04
Ik kan me alleen maar baseren op de persconferentie die ik nu volg, maar het lijkt me dat de Friese Poort ook een vreemd spel speelt.
Het is idd wel heel vreemd dat men de stekker eruit trekt zonder de andere partijen hiervan op de hoogte te brengen. men weet ook dat de Friese poort essentieel is voor het doorgaan van het project.