Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Andor Faber
‏@Andor_F
College van B&W van Leeuwarden zit momenteel in spoedberaad. Directeuren Van der Belt en De Graaf vertrokken net uit het Cambuurstadion. Mogelijk sluiten zij aan bij dat spoedberaad.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Friese poort voelt zich genaaid en is er helemaal klaar mee. Het lijkt duidelijk dat zij zeker niet meer willen. Naja dan toch maar de Eagels achterna, verbouwen

speculeter

Het kan natuurlijk ook een dwangmiddel van Friese poort zijn.
Ze staan behoorlijk sterk in nieuwe stadion
Kunnen wel iets afdwingen.

mario

Citaat van: speculeter op oktober 19, 2018, 12:42:25
Het kan natuurlijk ook een dwangmiddel van Friese poort zijn.
Ze staan behoorlijk sterk in nieuwe stadion
Kunnen wel iets afdwingen.

Dat denk ik niet. Staat ook al duidelijk op hun eigen site. Nee Friesche poort is exit!
Ik ben wel heel benieuwd welke rol de gemeente hier nou echt in heeft gespeeld en of dit ooit uitkomt dat men echt hun afspraken niet nakomen.

speculeter

Citaat van: mario op oktober 19, 2018, 12:44:13
Dat denk ik niet. Staat ook al duidelijk op hun eigen site. Nee Friesche poort is exit!
Ik ben wel heel benieuwd welke rol de gemeente hier nou echt in heeft gespeeld en of dit ooit uitkomt dat men echt hun afspraken niet nakomen.    Vanwaar dan nog dit spoedberaad?Gemeente kan toch weten dat dit de uitkomst cd Friese poort was?

mario

Citaat van: speculeter op oktober 19, 2018, 12:52:51
Dat denk ik niet. Staat ook al duidelijk op hun eigen site. Nee Friesche poort is exit!
Ik ben wel heel benieuwd welke rol de gemeente hier nou echt in heeft gespeeld en of dit ooit uitkomt dat men echt hun afspraken niet nakomen.    Vanwaar dan nog dit spoedberaad?Gemeente kan toch weten dat dit de uitkomst cd Friese poort was?
Als het vertrouwen weg is wordt het wel heel moeilijk. Ik kan mij niet voorstellen dat men dit nog recht kan trekken.

Agy

Voor het eerst in dik 30 jaar ben ik er helemaal klaar mee.... toekomst perspectief is volledig weggeslagen... geen nieuw stadion... een waardeloos elftal... ben er ff :| van.

Collingwood

Citaat van: Agy op oktober 19, 2018, 13:08:48
Voor het eerst in dik 30 jaar ben ik er helemaal klaar mee.... toekomst perspectief is volledig weggeslagen... geen nieuw stadion... een waardeloos elftal... ben er ff :| van.

Heb wel wat hetzelfde. Was bereid deze middelmatige selectie te accepteren met de hoop ieder seizoen vanaf nu door te ontwikkelen en selecteren richting 2021. Maar zonder nieuw stadion dreigt voor eeuwig de grauwe middenmoot op het tweede niveau van Nederland, met wellicht wat incidentele uitschieters naar boven en beneden. Een vrij troosteloos bestaan voor een voetbalclub.
Kalmte alleen kan u redden.

LWD vak 7

Sportief zijn we al failliet. Deze ontwikkeling rondom het stadion zal een enorme mokerslag zijn op financieel gebied.

Galdiano

Citaat van: speculeter op oktober 19, 2018, 12:42:25
Het kan natuurlijk ook een dwangmiddel van Friese poort zijn.
Ze staan behoorlijk sterk in nieuwe stadion
Kunnen wel iets afdwingen.

Zo schijnt het inderdaad te zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Agy

Citaat van: Collingwood op oktober 19, 2018, 13:14:16
Heb wel wat hetzelfde. Was bereid deze middelmatige selectie te accepteren met de hoop ieder seizoen vanaf nu door te ontwikkelen en selecteren richting 2021. Maar zonder nieuw stadion dreigt voor eeuwig de grauwe middenmoot op het tweede niveau van Nederland, met wellicht wat incidentele uitschieters naar boven en beneden. Een vrij troosteloos bestaan voor een voetbalclub.

Precies dat dus....

mario

Citaat van: Galdiano op oktober 19, 2018, 13:22:22
Zo schijnt het inderdaad te zijn.
Dit kan ik mij niet voorstellen. Zo te lezen in de verklaring van de Friesche Poort is het wederzijds vertrouwen volledig weg en dat lijkt mij in dergelijke projecten toch redelijk essentieel.
Ook kan ik mij niet voorstellen dat men de verklaring nog terug kan nemen.

Jandehulk

Citaat van: mario op oktober 19, 2018, 13:30:28
Dit kan ik mij niet voorstellen. Zo te lezen in de verklaring van de Friesche Poort is het wederzijds vertrouwen volledig weg en dat lijkt mij in dergelijke projecten toch redelijk essentieel.
Ook kan ik mij niet voorstellen dat men de verklaring nog terug kan nemen.
in de kut politiek ken alles...dus ook dit....iedereen zit er met een belang en ze doen alles om er beter van te worden...dus ik geloof er wel in.

mario


Collingwood

Andor Faber
@Andor_F
Er komt vanmiddag een persconferentie, waarin de gemeente tekst en uitleg zal geven over de recente ontwikkelingen. #Cambuur
Kalmte alleen kan u redden.