Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bolle

Citaat van: Vlampiep op oktober 14, 2018, 18:10:27
Folges mij kest leggend de wedstrieden folge, plak sat en dur sit oek niks foor die.

As ik ken legge seit dat wel wat...

Noordcambuur

Citaat van: Bolle op oktober 14, 2018, 17:24:05
Ken ik al n stoeltsje uutzoeke?
he Bolle ik heb er nog wel een thuis een slaapstoel :y

rudie



hobbes

Citaat van: mario op oktober 19, 2018, 11:29:28
Dit is dramatisch

Dan kan je opnieuw beginnen ben ik bang. Of Bauhaus moet de vierkante meters op gaan vullen.

mario

https://www.omropfryslan.nl/nijs/845841-roc-friese-poort-stapt-ut-plannen-nij-cambuurstadion

Wat hebben we ook een geweldig daadkrachtige gemeente. It sil hier oek nooit wat wurde!

speculeter

Vreselijk deze gemeente.
Net weer tonnen in de bieb en blokhuispoort gepompt.
Bijna miljoen extra uitgegeven aan die reuzen maar ben bang dat we nieuw stadion wel op buik kunnen schrijven

Jandehulk

Op het veld en erbuiten binne we het lachertje helaas!!

mario

#7628

hobbes

Citaat van: speculeter op oktober 19, 2018, 11:46:55
Vreselijk deze gemeente.
Net weer tonnen in de bieb en blokhuispoort gepompt.
Bijna miljoen extra uitgegeven aan die reuzen maar ben bang dat we nieuw stadion wel op buik kunnen schrijven

Los daarvan, als ze daadwerkelijk die afspraken ontkennen komen ze niet als betrouwbaar meer over.

Collingwood

Wat een gepruts voor de zoveelste keer.
Kalmte alleen kan u redden.

Agy


sunderland

Viespeuken krijgen hun zin.

sunderland


sunderland

Naja we zullen nog wel 5-6 jaar naar dit gepruts moeten kijken.