Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: jimny op juli 28, 2018, 21:05:52
Er staat niets in de forumregels dat dit niet mag en als ik een duidelijke mening heb laat ik me niet wegzetten met een tekst dat ik wellicht last heb van de warmte etc.etc.

Regels, wetten ..... fatsoensnormen daar gaat dat om, maar je mag het niet met mij eens zijn.  Ik vind het gewoon triest.

Viper

Citaat van: jimny op juli 28, 2018, 21:05:52
Er staat niets in de forumregels dat dit niet mag

Dat zou kunnen, er zijn waarschijnlijk meer dingen die niet in de forumregels staan.

Citaat van: jimny op juli 28, 2018, 21:05:52
als ik een duidelijke mening heb laat ik me niet wegzetten met een tekst dat ik wellicht last heb van de warmte etc.etc.

Op deze manier maak je jezelf eerder belachelijk. Wat rechtvaardigt het noemen van iemands voornaam als zijn veronderstelling je niet bevalt?

Delfzijl/Cambuur

*Waarschuwing*
Jongens afgelopen met dit gezeik, en inderdaad namen en voornamen noemen op een forum is echt not done.
Ik wil er ook geen oeverloze discussies over, doe even weer normaal alsjeblieft.
Behandel elkaar toch eens met een beetje respect.
Je hoeft het niet eens te zijn met iedereen maar iedereen heeft ook een mening.
Daar is een forum voor.
Hou het leuk.
Dank je wel.
Delfzijl/Cambuur.

jimny


Jandehulk

Stelletje wiefen hier met Sien allen hahahaha... :_schater

Viper

Geniet van het weer, jimny. De hittegolf is voorbij.

jimny

Citaat van: Viper op juli 29, 2018, 11:21:50
Geniet van het weer, jimny. De hittegolf is voorbij.

Bedankt voor de tip  _O_

ChantiSCC

Citaat van: Viper op juli 29, 2018, 11:21:50
Geniet van het weer, jimny. De hittegolf is voorbij.

Die is nog altijd niet voorbij. Gisteren 25+ en vandaag ook weer 25+ in Leeuwarden. Morgen ook.  :0=

Cor

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 28, 2018, 23:34:39
*Waarschuwing*
Jongens afgelopen met dit gezeik, en inderdaad namen en voornamen noemen op een forum is echt not done.
Ik wil er ook geen oeverloze discussies over, doe even weer normaal alsjeblieft.
Behandel elkaar toch eens met een beetje respect.
Je hoeft het niet eens te zijn met iedereen maar iedereen heeft ook een mening.
Daar is een forum voor.
Hou het leuk.
Dank je wel.
Delfzijl/Cambuur.

Moet ik nu mijn forumnaam aanpassen  :?

zeewolde


Agy


Lore


Cor

Citaat van: zeewolde op juli 30, 2018, 11:28:23
:_schater jij was toch M.?

:proost Kut, dat waren nog eens tijden met Hans. Toen was het forum waardevoller dan tegenwoordig.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Cor op juli 30, 2018, 11:07:53
Moet ik nu mijn forumnaam aanpassen  :?
Nee hoor... laat maar lekker staan hoor Foeke :devil

Cor

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 30, 2018, 15:25:11
Nee hoor... laat maar lekker staan hoor Foeke :devil

:_schater :_schater :_schater :_schater :y :y Een moddereter weet alles