Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Ik wil het optimisme hier niet teveel temperen, maar als de Friesche Poort 21 juli besluit om zich terug te trekken omdat het geen harde garanties krijgt, dan is het volgens mij nog steeds gewoon einde verhaal. En nergens in het stuk krijg ik de indruk dat de FP deze deadline nogmaals gaat opschuiven. Het is imo nu cruciaal dat de FP voldoende overtuigd is dat het project doorgaat.
Area 58

herr kunkel

Eerder wilde Friese Poort al voor 1 juli duidelijkheid. Nu zegt Remco Meijerink, voorzitter van het college van bestuur, dat Friese Poort volgende week een besluit neemt ,,op basis van de feiten zoals ze er dan liggen".

diplomatieke taal voor>> bij positieve besluitvorming van de Raad, tillen we het over de zomer heen, c.q. wachten op de Provincie... = tegenovergestelde van een sterfhuisconstructie!  :jupiler

veteraan


AL

Voor het eerst bij mij het gevoel dat het de goede kant opgaat!

Geelblauwstiens

Citaat van: AL op juli 12, 2018, 22:31:08
Voor het eerst bij mij het gevoel dat het de goede kant opgaat!
Beetje vertrouwen houden.....

zeewolde

 :thumbsup
Citaat van: AL op juli 12, 2018, 22:31:08
Voor het eerst bij mij het gevoel dat het de goede kant opgaat!
:thumbsup

Yellow Army

Citaat van: herr kunkel op juli 12, 2018, 22:21:17
Eerder wilde Friese Poort al voor 1 juli duidelijkheid. Nu zegt Remco Meijerink, voorzitter van het college van bestuur, dat Friese Poort volgende week een besluit neemt ,,op basis van de feiten zoals ze er dan liggen".

diplomatieke taal voor>> bij positieve besluitvorming van de Raad, tillen we het over de zomer heen, c.q. wachten op de Provincie... = tegenovergestelde van een sterfhuisconstructie!  :jupiler

Alles hangt af of de FP dus voldoende overtuigd is van het doorgaan van het plan. Of een positief raadsbesluit voldoende is durf ik niet te zeggen aangezien we ook niet weten wat er verder in de overleggen achter gesloten deuren is besproken. Ik heb nl de indruk dat daar enige achterkamertjespolitiek is bedreven met voor ons de beste bedoelingen.
Area 58

herr kunkel

In de tas...no doubt. Wat moet Friese Poort anders?  Plan b .. in Wtc geval is o.a. aannemer gegarandeerd.. nergens anders krijgen zij 7000 (?) Vierkante meter voor elkaar op een courant terrein.. men likt vingers af bij Euroborg. Die dynamiek krijg je niet ik noen maar eens een kaveltje in Cammingaburen.

herr kunkel

Ps in Euroborg zitten maar liefst 2 ROC 's : noorderpoort en alfa college . Weet bijna zeker dat dit blauwdruk voor FP is..

herr kunkel


Agy

Als maandag en woensdag de gemeente akkoord gaat en er ligt voor de 20e een gedegen subsidie aanvraag bij de provincie kan ik me niet voorstellen dat het niet doorgaat. Een hoop mitsen en maren maar toch. Positief punt is.... binnen een week duidelijkheid.

Vlampiep

Citaat van: Agy op juli 13, 2018, 11:11:02
Als maandag en woensdag de gemeente akkoord gaat en er ligt voor de 20e een gedegen subsidie aanvraag bij de provincie kan ik me niet voorstellen dat het niet doorgaat. Een hoop mitsen en maren maar toch. Positief punt is.... binnen een week duidelijkheid.
Ja eindelijk eens positieve ontwikkelingen.

AL

En ja hoor Intersport begint weer te janken...

Galdiano

Citaat van: AL op juli 13, 2018, 13:39:00
En ja hoor Intersport begint weer te janken...

Waar is dit te lezen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Viper

Dat staat op Omroep Abe. Intersport jankt al vanaf het begin.