Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: papier op juli 12, 2018, 09:42:49
Beetje veel calimero reacties hier. Uiteindelijk valt een ontwikkeling als deze met een goede business case. De markt kan niet volledig voldoen aan de kosten waardoor infrastructuur vanuit de overheid gefinancierd moet worden, prima allemaal als er voldoende aanleiding toe is.

Elf miljoen euro is geen kattenpis en zowel de gemeente als de provincie zijn geen filantropische instellingen voor bedrijven als het WTC, Bioscopen en een betaald voetbal organisatie als Cambuur. Volledig terecht dat zij de tijd nemen om een goede overweging te maken om een goede beslissing te maken over ons belastingeld.

Ik vermoed dat voor velen hier de (indirecte) bijdrage van de provincie aan een ander club zonde was van het door hen betaalde belastinggeld. In principe moet je dan blij zijn als ze zich niet twee keer aan dezelfde steen gaan stoten.
Het is bij velen geen Calimero gedrag, maar de enorme teleurstelling die heerst nu blijkt dat het nieuwe stadion op losse schroeven is komen te staan.
En ja de overheid moet zeer zorgvuldig zijn in het uitgeven van belastinggeld, maar dat is van toepassing op alle projecten. Maar leg het maar eens uit dat er vele miljoenen overheidsgeld wordt gestopt in het Thialf en dat een Ijsbaan in de hoofdstad bij hoge uitzondering gerealiseerd kan worden, dat zelfde Thialf niet mag beconcurreren en dat de tegoeden naar Thialf moeten gaan. Lijkt mij toch wel sprake van willekeur, maar ik heb meer vertrouwen in de Provinciale Staten dan in onze eigen gemeentelijke politiek.

veteraan

En raad eens waar de nieuwe voorzitter vandaan komt !

Noordcambuur

Citaat van: veteraan op juli 12, 2018, 11:16:19
En raad eens waar de nieuwe voorzitter vandaan komt !
heerenveen 8P

veteraan




herr kunkel

Dat is het verschil tussen de droeftoeterij van  :rodekaart ABE FM en de journalistiek volgens het FD... let o.a. op de uitlatingen v.d. vertegenwoordiger van Friese Poort ( daar staat tussen de regels volgens mij dat ze bereid zijn om evt. tot najaar te wachten, en zet die af tegen de tendentieuze teksten van ABE.

Huzumer

Ik vind het opvallend dat FD vrijwel altijd betere journalistiek bedrijft en dat voor zo'n klein medium, complimenten! Nu nog een actuele foto van het nieuwe stadion erbij!  8)

yellow@ndblue

Dus als het goed is vergaderen ze vanavond ( extra ingelast )

Dan eventueel maandag 16 juli nog ( afhankelijk uitkomst )

Uiterlijk aanstaande woensdag besluit de gemeenteraad.

Zullen we een deze dagen wel wat gelekte info te horen krijgen.

Collingwood

patrickvanthaar
@8933bl
Leeuwarden wil door met #Cambuur stadion. Provincie wordt om 4,7 miljoen gevraagd, raad praat maandag. Extra kosten in totaal 7,5 miljoen. #cambuur #stadion

Morgen alles in @frieschdagblad
Kalmte alleen kan u redden.

herr kunkel


Stadion in het mandje!!  :jupiler :jupiler

Bernardo

@lc_nl: Gemeente vraagt provincie 4,7 miljoen voor Cambuur/WTC http://bit.ly/2mav1D0

Treb

De provincie kan dit om principiƫle redenen niet weigeren. Steun in Heerenveen betekent ook steun in Leeuwarden.

Gefeliciteerd allemaal  :proost

speculeter

In jip en janneke taal....
Als de provincie 4.7 miljoen bijlegt is het rond?