Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Nou de vraag...wat doet Friese Poort? :wall

Hilaard voor Cambuur

Kan me niet voorstellen dat ze de termijn nogmaals opschuiven. Mede omdat Provincie aangeeft dat een overleg geen garantie is
Voor een eventuele financiƫle injectie. Gemeente heeft de plank
Lelijk mis geslagen door de brief niet te versturen.....ontzettende
Blunder.

Montana

De druk is heel hoog. Misschien wacht de gemeente wel niet op de provincie?

veteraan

Tijdsdruk is nu oliedom ! Het stadion is belangrijk voor Cambuur, WTC voor de stad, en een magneet van onderwijs leisure en economie ook voor de provincie !
Een ding is duidelijk als er geen wil is, dan heeft dat met troetelkind DKV te maken !
Tijd voor Leeuwarden om zijn plaats op te eisen

vialli

#7355
HET IS VECHTEN TEGEN DE BIERKAAI
ZE WILLEN NIET EN HOUDEN ONS AAN HET LIJNTJE
HET IS ZO LANGZAMERHAND WEL DUIDELIJK WAAR HET ECHTE PROBLEEM ZIT
GEEN MODERN TWEEDE STADION IN FRIESLAND ALS BEDREIGING VOOR DKV  :(
MAAR ZE ZIJN TE LAF OM DAT TE BEKENNEN.

veteraan

Citaat van: vialli op juli 11, 2018, 23:16:00
HET IS VECHTEN TEGEN DE BIERKAAI
ZE WILLEN NIET EN HOUDEN ONS AAN HET LIJNTJE
HET IS ZO LANGZAMERHAND WEL DUIDELIJK WAAR HET ECHTE PROBLEEM ZIT
GEEN MODERN TWEEDE STADION IN FRIESLAND ALS BEDREIGING VOOR DKV  :(
MAAR ZE ZIJN TE LAF OM DAT TE BEKENNEN.


Als dat echt zo is moet Cambuur zich terugtrekken ! Dan maken we het stadion en het gedraai inzet van de verkiezingen volgend jaar. Leeuwarden moet vertegenwoordigd worden in de provincie, dat is nu niet zo !

Yellow Army

Volgens mij is het toch echt de gemeente zelf die in de spiegel moet kijken en niet de provincie.
Area 58

Bernardo

Eens. Op het allerlaatste moment nog eens serieus contact zoeken met de provincie. Amateuristisch.

veteraan

Klopt, de provincie wil een veel concreter voorstel !
Na dat gedonder met die brief wel heel amateuristisch !

vialli

#7360
Door dit hele amateuristische (lees stiekeme tegenwerking)gedoe staat de TOEKOMST van onze club wel op het spel  :_spank

sunderland

Citaat van: vialli op juli 11, 2018, 23:16:00
HET IS VECHTEN TEGEN DE BIERKAAI
ZE WILLEN NIET EN HOUDEN ONS AAN HET LIJNTJE
HET IS ZO LANGZAMERHAND WEL DUIDELIJK WAAR HET ECHTE PROBLEEM ZIT
GEEN MODERN TWEEDE STADION IN FRIESLAND ALS BEDREIGING VOOR DKV  :(
MAAR ZE ZIJN TE LAF OM DAT TE BEKENNEN.
2 weken geleden is de provincie pas benaderd.Wie is dan het probleem?Gister wel even gat blokhuispoort gedicht.Dat is wat leeft

papier

Beetje veel calimero reacties hier. Uiteindelijk valt een ontwikkeling als deze met een goede business case. De markt kan niet volledig voldoen aan de kosten waardoor infrastructuur vanuit de overheid gefinancierd moet worden, prima allemaal als er voldoende aanleiding toe is.

Elf miljoen euro is geen kattenpis en zowel de gemeente als de provincie zijn geen filantropische instellingen voor bedrijven als het WTC, Bioscopen en een betaald voetbal organisatie als Cambuur. Volledig terecht dat zij de tijd nemen om een goede overweging te maken om een goede beslissing te maken over ons belastingeld.

Ik vermoed dat voor velen hier de (indirecte) bijdrage van de provincie aan een ander club zonde was van het door hen betaalde belastinggeld. In principe moet je dan blij zijn als ze zich niet twee keer aan dezelfde steen gaan stoten.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juli 12, 2018, 08:39:19
2 weken geleden is de provincie pas benaderd.Wie is dan het probleem?Gister wel even gat blokhuispoort gedicht.Dat is wat leeft
Deze politieke belofte verkwantselaars hebben we wel zelf gekozen, want anders zaten ze niet op onze kosten dagelijks volslagen onzin uit te kramen en volledige idiote en kansloze projecten te financieren.
Hopelijk dat de Provincie ook in gaat zien dat de gemeentelijke politiek het op vele fronten af laat weten en hun financiele steun toezegt in het realiseren van het nieuwe stadion.
Gelijke monniken gelijke kappen, want bij het realiseren van de Leeuwarder Ijshal is door de Provincie als voorwaarde gesteld, dat de tekorten van Thialf aangevuld dienen te worden met de tegoeden van de Leeuwarder Ijshal.
Zo dat is er uit en nu een bakkie koffie.

Geelblauwstiens

Citaat van: vialli op juli 11, 2018, 23:16:00
HET IS VECHTEN TEGEN DE BIERKAAI
ZE WILLEN NIET EN HOUDEN ONS AAN HET LIJNTJE
HET IS ZO LANGZAMERHAND WEL DUIDELIJK WAAR HET ECHTE PROBLEEM ZIT
GEEN MODERN TWEEDE STADION IN FRIESLAND ALS BEDREIGING VOOR DKV  :(
MAAR ZE ZIJN TE LAF OM DAT TE BEKENNEN.
Is er dan ook een ander MODERN STADION??
Ouwe troep daar die we in een keer voorbij gaan.
Beetje Calimero hier