Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: herr kunkel op juli 09, 2018, 20:10:34
Typische OF  berichtgeving weer.  Bij mogelijke tegenwind even lekker een semi journalistieke scheet laten, teneinde een orkaan van narigheid te laten ontstaan.  De komende 1.5 week nog maar afwachten..
vind juist dat of het goed doet.Lc is meestal de luis in de pels. O f houd mooi iedereen scherp op deze manier

PePe

Sorry hoor, maar dit plan kan toch niet worden geannuleerd, omdat er politieke snelheid ontbreekt!! (dit zou belachelijk zijn)

Agy

#7337
Citaat van: PePe op juli 09, 2018, 21:23:11
Sorry hoor, maar dit plan kan toch niet worden geannuleerd, omdat er politieke snelheid ontbreekt!! (dit zou belachelijk zijn)

Tuurlijk niet, te meer omdat ze maar om 5,5 miljoen vragen, een schijntje voor zo'n grootschalige gebiedsontwikkeling. En als ze het niet rechtstreeks geven dan wordt de gemeente wel op een potje gewezen waar ze aanspraak op kunnen maken. Zo werkt dat nu eenmaal.

veteraan

Provincie heeft geen belangstelling voor Leeuwarden.
De 'analyse' in de LC laat zien waar de sentimenten zitten : DKV !

Agy

De LC en een analyse..  :_schater

Geelblauwstiens

Citaat van: veteraan op juli 09, 2018, 21:32:14
Provincie heeft geen belangstelling voor Leeuwarden.
De 'analyse' in de LC laat zien waar de sentimenten zitten : DKV !
Eerst maar eens afwachten......

Noordcambuur

Jongens laten we nu eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren,maar die Deinum is niet te vertrouwen..... :y

Agy

Beide verhalen uit de LC en OF insinueren dat de provincie niets wil bijdragen maar melden werkelijk nergens feitelijkheden waarop dat is gebaseerd.

Lore

Citaat van: Agy op juli 09, 2018, 22:25:29
Beide verhalen uit de LC en OF insinueren dat de provincie niets wil bijdragen maar melden werkelijk nergens feitelijkheden waarop dat is gebaseerd.

Ik vraag mij dan af waarom de deadline 20 juli zou zijn. Het lijkt mij dat de onderwijsinstelling ook weet hoe politieke besluitvorming werkt. Dus er is iets voor 20 juli, waar zij op willen wachten, maar wat....

NRG

Citaat van: Lore op juli 10, 2018, 07:41:10
Ik vraag mij dan af waarom de deadline 20 juli zou zijn. Het lijkt mij dat de onderwijsinstelling ook weet hoe politieke besluitvorming werkt. Dus er is iets voor 20 juli, waar zij op willen wachten, maar wat....

Het enige wat ik kan bedenken is dat op 20juli de schoolvakanties beginnen. Dan gebeurd er in onderwijsland 6 weken helemaal niks. Misschien is er in de gesprekken aangegeven dat ze voor 20 juli duidelijkheid willen. Maar kan me niet voorstellen dat dat een harde eis is.  In de periode van 20 juli tot 3 september worden er in het onderwijs in elk geval geen beslissingen genomen.

sunderland

Blokhuispoort heeft nu op korte termijn 2.7 milj nodig......

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juli 10, 2018, 12:28:49
Blokhuispoort heeft nu op korte termijn 2.7 milj nodig......
Ik geloof niet in sprookjes en ben er van overtuigd dat Cambuur de eerste jaren nog gebonden is aan het oude stadion.

Lore

Citaat van: NRG op juli 10, 2018, 09:27:34
Het enige wat ik kan bedenken is dat op 20juli de schoolvakanties beginnen. Dan gebeurd er in onderwijsland 6 weken helemaal niks. Misschien is er in de gesprekken aangegeven dat ze voor 20 juli duidelijkheid willen. Maar kan me niet voorstellen dat dat een harde eis is.  In de periode van 20 juli tot 3 september worden er in het onderwijs in elk geval geen beslissingen genomen.

Precies, en dan zou de deadline net zo goed 3 september kunnen zijn.

yellow@ndblue

#7348
Provincie en Cambuur komen vandaag bijeen in het stadion



Cambuur heeft de fractievoorzitters van de provinciale staten uitgenodigd voor een bijeenkomst in het Cambuurstadion. Dit overleg vindt vanmiddag (woensdag) om 17:00 uur plaats.

Het onderwerp van gesprek is de gebiedsontwikkeling van het WTC-terrein, waaronder het Cambuurstadion. Cambuur wil haar visie op de ontwikkeling toelichten en met provinciale staten delen.


Vorige week hebben de gemeente Leeuwarden en de provincie al om de tafel gezeten, maar zij wilden niets zeggen over het gesprek. Het gesprek tussen bestuurders van de gemeente en provincie riep veel nieuwsgierigheid op en wekte hoop bij Cambuursupporters. Stel dat de provincie een bijdrage levert, dan zouden financiƫle problemen in de planvorming misschien het hoofd geboden kunnen worden.


http://www.lc.nl/friesland/Provincie-en-Cambuur-komen-vandaag-bijeen-in-het-stadion-23359943.html


Zou er trouwens vanavond ook geen ingelaste Raadsvergadering zijn?

Agy

#7349
Citaat van: yellow@ndblue op juli 11, 2018, 11:44:45
Zou er trouwens vanavond ook geen ingelaste Raadsvergadering zijn?

Nee alleen een open podium en daar staat vooralsnog niet het WTC op de agenda.
https://leeuwarden.notubiz.nl/bijeenkomst/489755/Politiek%20Podium%20%20%20%20%20%20%20%20%2011-07-2018

Verder was het ook al bekend dat de provincie bij Cambuur op bezoek kwam, dus ook nu weer oud nieuws van het LC.
Maar goed zolang er beweging is zie ik dat als een goed teken.