Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Slecht. Betere huurder dan een school kun je niet krijgen. Is voor langere tijd en de school zal ook gebruik maken van de faciliteiten van het stadion

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

veteraan

Als er nu niet een positief besluit uitkomt dan is er sprake van een bewuste anti lobby !
Kennelijk hebben Foppe en Riemer machtige vriendjes die een private investering van meer dan 72 miljoen kunnen omvormen tot een prestigezaak !

Scc4-ever


sunderland

Volgens mij is dit geen abracadabra.Wat een prutsers in de gemeente zeg.Dachten ze nu dat de provincie even in 1 avond zou beslissen over de plannen.Niet te geloven dit...Nu komen de vakanties waar natuurlijk de meeste raadsleden niet aanwezig zijn. Wat heeft Deinum hier enorm in gefaald

veteraan

Spijt me maar ik denk dat het niet kunnen afronden van dit project vooral te wijten is aan de provincie ! Gemeente KAN niet, provincie WIL niet !

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juli 09, 2018, 19:46:32
Volgens mij is dit geen abracadabra.Wat een prutsers in de gemeente zeg.Dachten ze nu dat de provincie even in 1 avond zou beslissen over de plannen.Niet te geloven dit...Nu komen de vakanties waar natuurlijk de meeste raadsleden niet aanwezig zijn. Wat heeft Deinum hier enorm in gefaald
Vanaf het begin heb ik al mijn twijfels gehad omtrent de rol van Deinum in dit geheel.
Deinum is een opportunist pro forma en het is niet voor het eerst dat hij faalt, ook in zijn andere functies heeft hij zaken naar de " kloten" weten te helpen.
Maar zulke figuren rollen met hun dikke reet altijd weer in mooie en dikbetaalde functies, dit ondanks hun disfunctioneren.

sunderland

Citaat van: veteraan op juli 09, 2018, 19:49:51
Spijt me maar ik denk dat het niet kunnen afronden van dit project vooral te wijten is aan de provincie ! Gemeente KAN niet, provincie WIL niet !
spijt me , heb je het eigenlijk wel gelezen

veteraan

Deinum maakt deel uit van B&W en daarin zal hij hier wel op worden aangesproken, ik heb meer moeite met een gedeputeerde wiens broer in het WTC kaartspel zit, die aan de ene kant
wil dat Leeuwarden over de brug komt en anderzijds de stad onder toezicht wil stellen als fe de begroting overschrijdt. Tijd voor een Lexit !

herr kunkel

Citaat van: Vlampiep op juli 09, 2018, 19:55:34
Vanaf het begin heb ik al mijn twijfels gehad omtrent de rol van Deinum in dit geheel.
Deinum is een opportunist pro forma en het is niet voor het eerst dat hij faalt, ook in zijn andere functies heeft hij zaken naar de " kloten" weten te helpen.
Maar zulke figuren rollen met hun dikke reet altijd weer in mooie en dikbetaalde functies, dit ondanks hun disfunctioneren.

Typische OF  berichtgeving weer.  Bij mogelijke tegenwind even lekker een semi journalistieke scheet laten, teneinde een orkaan van narigheid te laten ontstaan.  De komende 1.5 week nog maar afwachten..

Agy

#7330
Citaat van: herr kunkel op juli 09, 2018, 20:10:34
Typische OF  berichtgeving weer.  Bij mogelijke tegenwind even lekker een semi journalistieke scheet laten, teneinde een orkaan van narigheid te laten ontstaan.  De komende 1.5 week nog maar afwachten..

Eens.. zie er weinig nieuws instaan... slechts een opsomming van reeds bekende feitelijkheden... niemand weet wat er afgelopen donderdag precies is afgesproken... en dat lijkt enkele media (OF & LC) klaarblijkelijk te frustreren. Te meer omdat het FD elke keer wel als eerst iets nieuws te melden heeft.


herr kunkel

Citaat van: Agy op juli 09, 2018, 20:19:41
Eens.. zie er weinig nieuws instaan... slechts en opsomming van reeds bekende feitelijkheden... niemand weet wat er afgelopen donderdag precies is afgesproken... en dat lijkt enkele media (OF & LC) klaarblijkelijk te frustreren. Te meer omdat het FD elke keer wel als eerst iets nieuws te melden heeft.

Idd, er wordt druk overleg gevoerd, dat doen ze niet als het mission impossible is geworden. Kijk ook maar eens bij nieuwsresultaten 'Cambuur Stadion'. Tot dusver heeft geen enkele andere media dit opgepikt, of gaat er verder op in. Wellicht gevoed door een gebrek aan 'formele' bronnen, gaan ze รก la Joop van Tellingen tussen de coniferen lopen wroeten..
Niveau van lik me vestje. Hele kluit maar overplaatsen naar de redactiehut van het onbegrepen journalistieke fenomeen Andries Veldman. Qua zuurgraad een prima situatie.

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

vialli

Citaat van: veteraan op juli 09, 2018, 19:20:20
Als er nu niet een positief besluit uitkomt dan is er sprake van een bewuste anti lobby !
Kennelijk hebben Foppe en Riemer machtige vriendjes die een private investering van meer dan 72 miljoen kunnen omvormen tot een prestigezaak !
Nog even dan kunnen ze de champagne flessen ontkurken in Langweer :y