Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Yellow Army op juni 25, 2018, 22:23:47
Die 1 juli is in de raadsvergadering genoemd door Anker en cs. maar de wijze waarop dat werd vermeld duidde niet echt op een harde deadline die door de FP gesteld was. Kan me nog herinneren dat er een vraag was hoe hard deze deadline was, antwoord was dat hier nog wel wat rek in zat.

Klopt, volgens mij heb ik dit ook ergens gelezen in de LC.

Yellow Army

Hier de raadsvergadering en dan even naar ca minuut 51 doorspoelen

https://leeuwarden.notubiz.nl/vergadering/513113/Open%20Podium
Area 58

okkele

Citaat van: Yellow Army op juni 25, 2018, 23:14:50
Hier de raadsvergadering en dan even naar ca minuut 51 doorspoelen

https://leeuwarden.notubiz.nl/vergadering/513113/Open%20Podium
jezus,wat een kut-uur achter de rug.
wel veel goeie info hoor maar ik heb puur uit drang naar informatie naar fries gelul moeten luisteren.
een oud wijf als voorzitter die vroeg op bed moet,laat ze eens antwoord geven op duidelijke vragen.
ik vind het lastig,ik laat de discussie graag  aan anderen hier.
ik zie het somber in.  :(
ik lees wel mee.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

sorry voor de niet-inhoudelijke reactie.
ik heb behoorlijk t smoor in.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

SCCdrachten

kan me niet voorstellen dat de partijen er niet uit komen, elke partij heeft er baat bij dat het doorgaat.
ut komt allemaal wel goed !!

Montana

Hup gemeente! Gas gevuh!

Lore

Citaat van: Noordcambuur op juni 25, 2018, 19:53:53
bedankt kerel maar waar leggen jullie de grens dan :proost

Bier drinken op een doordeweekse avond!  :zweep :koffie

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lore op juni 26, 2018, 15:36:17
Bier drinken op een doordeweekse avond!  :zweep :koffie

Kunnen wij niks aan doen dat het weekend te kort is he :)

veteraan

#7193
Het is nu praktisch 1–7-2018 er is nu wel bekend of de gevraagde bijdrage van de provincie voor parkeerplekken redelijkerwijs haalbaar is, of de horecabestemming opgerekt kan worden en of FP nu definitief heeft afgehaakt. Dus maak maar bekend  : Stadion of geen Stadion !

veteraan

Supporters attenderen de provincie op haar rol om economische kracht van Leeuwarden te versterken door het stadion (en dus de gebiedsontwikkeling WTC) door de impasse heen te helpen.  Klasse !

Cor

Citaat van: veteraan op juni 27, 2018, 19:46:00
Supporters attenderen de provincie op haar rol om economische kracht van Leeuwarden te versterken door het stadion (en dus de gebiedsontwikkeling WTC) door de impasse heen te helpen.  Klasse !

Ik meen hier altijd te lezen dat de Cambuur supporters niks met de provincie Friesland hebben?? Begrijp me goed, ik vind het een prima initiatief maar de hardliners moeten dit toch ook weer kut vinden.

veteraan

Een keurige brief versturen wil natuurlijk niet zeggen dat je je aanmeldt voor een rondleiding in het Kameleon dorp !

Yellow Army

Het spijt me zeer, maar de onderbouwing in deze brief heeft een hoog Calimero gehalte.
Area 58

Collingwood

#7198
Andor Faber
@Andor_F
BREAKING: Er is bij de marktpartijen een akkoord over het nieuwe stadion voor #Cambuur. Piet Adema, woordvoerder voor Jan Anker van het WTC-complex, vertelt er zo meer over @OmropFryslan.

Anker trekt Cambuurplan vlot met grondruil WTC

De stagnatie van het plan voor een nieuw Cambuurstadion en ontwikkeling van het WTC-terrein lijkt doorbroken. Investeerder Jan Anker heeft het initiatief genomen voor een grondruil. Hiermee zijn het WTC en de ontwikkelaars Wyckerveste en Bouwgroep Dijkstra Draisma (BGDD) weer op één lijn gekomen.

Partijen vinden elkaar in een uitruil van gronden. De 4000 vierkante meter voor een Karwei blijven bij WTC. Door de komst van Bauhaus ziet concurrent Intergamma geen brood meer in dat filiaal.

Wyckerveste en BGDD krijgen in ruil 5000 vierkante meter ter plaatse van de huidige Frankenhal, die ze voor leasure-activiteiten willen bebouwen en ontwikkelen.

Volgens Piet Adema van WTC Beheer is de gemeente nu aan zet om nog voor de bouwvak spijkers met koppen te slaan. ,,Neat stiet de ûntwikkeling foar Cambuur mear yn it paad.''

Er zijn nog hangpunten over de toedeling van kosten van infrastructuur en parkeerruimte, waar de gemeente nog over de brug zou moeten komen. Uiteindelijk moet Leeuwarden ook aandelen WTC aan beoogd koper Jan Anker overdragen en een vordering afboeken. Volgende week vergadert de gemeenteraad.

http://www.lc.nl/friesland/Anker-trekt-Cambuurplan-vlot-met-grondruil-WTC-23320904.html
Kalmte alleen kan u redden.