Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 24, 2018, 23:24:46
Was t niet terecht?
nee er worden wel meer dingen hier geroepen Holwerd dus ben ik het niet met je eens.

speculeter

Citaat van: Noordcambuur op juni 25, 2018, 05:22:22
nee er worden wel meer dingen hier geroepen Holwerd dus ben ik het niet met je eens.
deze domme opmerking zegt weer genoeg over jou.

gewoon een fan

Citaat van: Noordcambuur op juni 25, 2018, 05:22:22
nee er worden wel meer dingen hier geroepen Holwerd dus ben ik het niet met je eens.

En je gaat maar door en door, als jij niet kunt begrijpen dat de "straf" meer dan terecht was dan is het wel heel triest met jou gesteld  ;(

Galdiano

Het schijnt dat de partijen aardig klaar zijn met partij Anker!
En opeens zijn er schijnbaar meer partijen die wel interesse in het WTC project hebben.
Alleen hoelang heeft Friese poort nog geduld.  :|

Ik zou heel snel afscheid nemen van Anker!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op juni 25, 2018, 09:01:20
deze domme opmerking zegt weer genoeg over jou.
en over jou kereltje :_schater

Noordcambuur

Citaat van: gewoon een fan op juni 25, 2018, 09:14:13
En je gaat maar door en door, als jij niet kunt begrijpen dat de "straf" meer dan terecht was dan is het wel heel triest met jou gesteld  ;(
weet jij wel dan waar het over gaat :y

Lore

Citaat van: Galdiano op juni 25, 2018, 15:19:39
Het schijnt dat de partijen aardig klaar zijn met partij Anker!
En opeens zijn er schijnbaar meer partijen die wel interesse in het WTC project hebben.
Alleen hoelang heeft Friese poort nog geduld.  :|

Ik zou heel snel afscheid nemen van Anker!

Het lijkt mij dat Friese Poort niet heel actief is in juli en augustus. Dus als je met een goed verhaal komt, zullen zij de beslissing nog wel over de vakantie willen trekken. Kortom: als de deadline van Friese Poort wordt uitgesteld, zonder uitleg, dat er dan nog serieus wordt gepraat,

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op juni 25, 2018, 15:19:39
Het schijnt dat de partijen aardig klaar zijn met partij Anker!
En opeens zijn er schijnbaar meer partijen die wel interesse in het WTC project hebben.
Alleen hoelang heeft Friese poort nog geduld.  :|

Ik zou heel snel afscheid nemen van Anker!
deze man is niet te vertrouwen geloof  me en dit heb ik meerdere keren hier op het forum verteld.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juni 24, 2018, 21:48:23
De week van de waarheid is aangebroken.....kijken wat Deinum te vertellen heeft l8l

Ohhh nou moet ik voorzichtig wezen anders gaat onze Dokkumer mij weer een straf opleggen.

Nee hoor dat valt best mee behalve als je weer alle fatsoensgrenzen voorbij gaat.
Het gaat hier echt niet om kleine dingetjes, ben hier ook echt niet kinderachtig in.
Het was deze keer trouwens niet Dokkumer maar ik.
Ben blij dat je er weer bij bent, en wens je  veel forumplezier toe.
Delfzijl/Cambuur.

michello

Citaat van: Lore op juni 25, 2018, 18:32:50
Het lijkt mij dat Friese Poort niet heel actief is in juli en augustus. Dus als je met een goed verhaal komt, zullen zij de beslissing nog wel over de vakantie willen trekken. Kortom: als de deadline van Friese Poort wordt uitgesteld, zonder uitleg, dat er dan nog serieus wordt gepraat,

Deadline van 1 juli is ook niet heilig. Friese Poort gaat opzoek naar een tijdelijk onderkomen.
Wat volgens mij sowieso al moet want het stadion zal wel vertraging oplopen.
Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat er perspectief is voor de Friese Poort dat dit doorgaat. Een kogel door de kerk zal nog wel even duren.

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 25, 2018, 19:08:00
Nee hoor dat valt best mee behalve als je weer alle fatsoensgrenzen voorbij gaat.
Het gaat hier echt niet om kleine dingetjes, ben hier ook echt niet kinderachtig in.
Het was deze keer trouwens niet Dokkumer maar ik.
Ben blij dat je er weer bij bent, en wens je  veel forumplezier toe.
Delfzijl/Cambuur.
bedankt kerel maar waar leggen jullie de grens dan :proost

Montana

Citaat van: michello op juni 25, 2018, 19:28:54
Deadline van 1 juli is ook niet heilig. Friese Poort gaat opzoek naar een tijdelijk onderkomen.
Wat volgens mij sowieso al moet want het stadion zal wel vertraging oplopen.
Ik denk dat het allerbelangrijkste is dat er perspectief is voor de Friese Poort dat dit doorgaat. Een kogel door de kerk zal nog wel even duren.

De gemeente geeft aan dat Friese Poort 1 juli als deadline heeft aangegeven. Let wel: dat zegt de gemeente.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juni 25, 2018, 19:53:53
bedankt kerel maar waar leggen jullie de grens dan :proost

Die opmerking van jou eerder in dit topic was ver erover in ieder geval.
De grens wordt verder bepaald door winst of verlies van Cambuur, ochtendhumeurtjes ,een kater, en meer van dat soort belangrijke zaken. 8P
Ow jah ook als de rode telefoon gaat met Dokkumer aan de lijn. :devil
Cheers :hein :proost

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 25, 2018, 20:58:04
Die opmerking van jou eerder in dit topic was ver erover in ieder geval.
De grens wordt verder bepaald door winst of verlies van Cambuur, ochtendhumeurtjes ,een kater, en meer van dat soort belangrijke zaken. 8P
Ow jah ook als de rode telefoon gaat met Dokkumer aan de lijn. :devil
Cheers :hein :proost
is goed kerel  |:) :jupiler

Yellow Army

Citaat van: Montana op juni 25, 2018, 20:01:07
De gemeente geeft aan dat Friese Poort 1 juli als deadline heeft aangegeven. Let wel: dat zegt de gemeente.

Die 1 juli is in de raadsvergadering genoemd door Anker en cs. maar de wijze waarop dat werd vermeld duidde niet echt op een harde deadline die door de FP gesteld was. Kan me nog herinneren dat er een vraag was hoe hard deze deadline was, antwoord was dat hier nog wel wat rek in zat.
Area 58