Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: jimny op juni 22, 2018, 14:24:31
Valt me op dat je inhoudelijk niet veel te vertellen hebt
vertel tenminste geen onzin.Sommige dingen kan ik hier gewoon niet neerzetten.

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juni 22, 2018, 17:24:13
vertel tenminste geen onzin.Sommige dingen kan ik hier gewoon niet neerzetten.

Waarom niet? Je kan gewoon zeggen dat het in orde komt hoor of zit je nog steeds met je hoofd in de horror scenario's?  :rodekaart
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 22, 2018, 19:01:12
Waarom niet? Je kan gewoon zeggen dat het in orde komt hoor of zit je nog steeds met je hoofd in de horror scenario's?  :rodekaart
dat weet niemand.Gaat mij om de beweringen. Dat anker de negatieve spil is weet ik wel.

veteraan

Bij OF werd een proefballonetje opgelaten. De provincie Fryslan heeft 40 miljoen in de nieuwe Thialf accomodatie gestoken (Nuon-geld). Dat Nuongeld is ooit als aandeel in Nuon bijeengebracht door energiebetalers. Als de provincie het gat dicht in de business case van de gebiedsontwikkeling met bv 10 miljoen dat wordt de boel vlotgetrokken. Parkeervoorziening hoort daarbij.

Vorig jaar heeft de provincie 9 ton in een economisch project van WTC gestoken : Het belang is er dus al !

veteraan



veteraan

Is wel een bericht van 28 november 2017.

Is een meerjarig project ! Toont aan dat de provincie het wel wil waarmaken !

Agy

Dat zeker, maar volgens mij zijn de belangen voor alle partijen dermate groot dat ik me zo ie zo haast niet kan voorstellen dat ze het laten klappen al vertrouw ik die Anker voor geen cent.

poelie-lwd

Ik geloof niet dat er geen 'leven' in zit zonder Anker. Je maakt mij niet wijs dat er geen plan B is. Er zal wellicht heel wat water door de Rijn moeten maar uiteindelijk moet het goedkomen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Agy

Citaat van: poelie-lwd op juni 22, 2018, 22:52:32
Ik geloof niet dat er geen 'leven' in zit zonder Anker. Je maakt mij niet wijs dat er geen plan B is. Er zal wellicht heel wat water door de Rijn moeten maar uiteindelijk moet het goedkomen.

Financieel ben ik dat totaal met je eens maar hoe los je het ruimtegebrek dan op?
Er is nu al te weinig parkeerruimte, zonder afbraak van die achterste hal wordt het helemaal krap.

vialli

#7165
Dat stadion komt er pas als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen, DUS NOOIT :(
Er zit namelijk helemaal geen beleving in en elk bericht hierover is alleen
maar NEGATIEF.


veteraan

Natuurlijk is het mogelijk om het plan vlot te trekken.

Deadline 6 weken opschuiven
onafhankelijk intermediair benoemen (er is veel irritatie )
Provincie erbij betrekken met duidelijk voorstel voor wat extra financiƫle ruimte
Intussen bestemming perceel oude stadion afronden
Herstart met positieve instelling !

speculeter

Citaat van: veteraan op juni 23, 2018, 10:19:53
Natuurlijk is het mogelijk om het plan vlot te trekken.

Deadline 6 weken opschuiven
onafhankelijk intermediair benoemen (er is veel irritatie )
Provincie erbij betrekken met duidelijk voorstel voor wat extra financiƫle ruimte
Intussen bestemming perceel oude stadion afronden
Herstart met positieve instelling !
kijk zo mag ik het horen.?

Noordcambuur

De week van de waarheid is aangebroken.....kijken wat Deinum te vertellen heeft l8l

Ohhh nou moet ik voorzichtig wezen anders gaat onze Dokkumer mij weer een straf opleggen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juni 24, 2018, 21:48:23
Ohhh nou moet ik voorzichtig wezen anders gaat onze Dokkumer mij weer een straf opleggen.

Was t niet terecht?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021