Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Is het handig van Ype om dit te melden?

Naastismis

Tijd begint te dringen ,nog 6 werkdagen en dan is het 1 juli en einde Friese poort.

Lore

Citaat van: veteraan op juni 21, 2018, 13:25:41
https://twitter.com/ypesmid/status/1009509619427954701?s=21

Mogelijk de essentie van de stagnatie !

Wat bijzonder dat ype zo'n discussie voert via Twitter, maar leuk is het wel. Mijn conclusie:

Bauhaus wilde op het Cambuur terrein, maar kreeg de ruimte niet omdat het WTC de ruimte niet op wilde geven. Hierdoor is Bauhaus nu buiten het terrein gekomen en dat levert problemen op.

Beetje doordenkend wil Bauhaus dus ook meeliften op de Cambuurontwikkelingen en is het voor mij nog de vraag of zij daar gaan vestigen als de ontwikkeling niet door gaat,

jimny

Ik denk ook niet dat Bauhaus nog belang heeft als het nieuwe stadion etc niet meer doorgaat dan is het WTC ook gauw failliet in dit dooie stukje Leeuwarden dus snap die  "slimme" Anker niet dat hij dingen eist waarmee hij het doorgaan op het spel zet.

Delfzijl/Cambuur

Waarom kon die Bauhaus niet onderdak in het stadionplan ipv Karwei... te weinig meters is toch wel een uitbouw op aan te passen

sunderland

Citaat van: jimny op juni 21, 2018, 16:10:37
Dat mag jij zeggen als bewoner van dit forum en toch zo slecht op hoogte bent
prima.Zeg geen dingen over ype die niet waar zijn.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juni 21, 2018, 20:47:25
prima.Zeg geen dingen over ype die niet waar zijn.
Wat waarheid is weten we niet, want de leden van RvC gaan echt niet de vuile was buiten hangen.
Wat wel waarheid is, Ype kan behoorlijk onbehouwen reageren, wat meestal dan niet in voordeel van de club is.
Wat dat betreft was hij meer supporter dan voorzitter.

jimny

#7147
Vlampiep schreef:
Wat waarheid is weten we niet, want de leden van RvC gaan echt niet de vuile was buiten hangen.

jimny;
Dat gebeurde al in het weekend na een wedstrijd en Pier vd Sluis in Spanje zat en die is toen overhaast teruggevlogen

Vlampiep schreef:
Wat wel waarheid is, Ype kan behoorlijk onbehouwen reageren, wat meestal dan niet in voordeel van de club is.
jimny:
Helemaal mee eens, bij verlies werd het arbitrale trio ook vaak onheus bejegend en trainers met woord aangevallen.

@sunderland loop niet blind achter deze man aan er zijn meerdere getuigen die dit alles geconstateerd hebben maar ja daarvoor moet je dichter op het vuur zitten


Vlampiep schreef:

Wat dat betreft was hij meer supporter dan voorzitter.


Jimny:
Hij heeft Cambuur in leven gehouden en dat siert hem wel



sunderland

Is goed, ik weet beter

Yellow Army

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 21, 2018, 19:41:55
Waarom kon die Bauhaus niet onderdak in het stadionplan ipv Karwei... te weinig meters is toch wel een uitbouw op aan te passen

Als het zo simpel was, was het vast wel onderzocht
Area 58

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Yellow Army op juni 21, 2018, 23:22:25
Als het zo simpel was, was het vast wel onderzocht

simpel is vaak het allerslimst :devil

Agy

#7151
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 21, 2018, 19:41:55
Waarom kon die Bauhaus niet onderdak in het stadionplan ipv Karwei... te weinig meters is toch wel een uitbouw op aan te passen

Dat wilde Anker (alweer) niet want dan hield hij te weinig m2 beursoppervlak over. Een eventuele uit/aanbouw zou ten koste gaan van de toch al bepekte parkeerruimte.

sunderland

Die anker verneukt de zaak

jimny

Citaat van: sunderland op juni 22, 2018, 12:24:45
Die anker verneukt de zaak

Valt me op dat je inhoudelijk niet veel te vertellen hebt

Vlampiep

Citaat van: jimny op juni 22, 2018, 14:24:31
Valt me op dat je inhoudelijk niet veel te vertellen hebt
Wat mij opvalt is dat Sunderland hier in 1 zin alles duidelijk maakt.