Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

yellow@ndblue

Citaat van: scc-aaron op juni 18, 2018, 20:54:38
Oproep: Massaal naar het stadhuis vanwege zorgelijke ontwikkelingen nieuw stadion!

http://www.supportersclub-cambuur.nl/nieuws/2018/06/685632-oproep-massaal-naar-het-stadhuis-vanwege-zorgelijke-ontwikkelingen-nieuw-stadion

Mooi Moet ( Bestuur Van Kern Van Cambuur: (  Kees Elzinga,Maarten  )   maar even Melden waar zij voorop lopen zodat wij met zijn allen kunnen aansluiten of zouden juist deze twee afwezig zijn bij hun eigen oproep???? We zullen ze wel niet zien!!!

Agy

Citaat van: veteraan op juni 19, 2018, 14:11:21
Begreep van een journalist dat als Anker zijn belang beschikbaar stelt, er een goeie follow up is en de gemeente haar lening afboekt.

Als dat zo is dan liever vandaag nog dan gisteren..  :R

Citaat van: scc-aaron op juni 18, 2018, 20:54:38
Oproep: Massaal naar het stadhuis vanwege zorgelijke ontwikkelingen nieuw stadion!

http://www.supportersclub-cambuur.nl/nieuws/2018/06/685632-oproep-massaal-naar-het-stadhuis-vanwege-zorgelijke-ontwikkelingen-nieuw-stadion

Volgens mij kunnen we beter bij Anker voor de deur gaan staan..  :|

Vlampiep

Citaat van: yellow@ndblue op juni 19, 2018, 15:26:27
Mooi Moet ( Bestuur Van Kern Van Cambuur: (  Kees Elzinga,Maarten  )   maar even Melden waar zij voorop lopen zodat wij met zijn allen kunnen aansluiten of zouden juist deze twee afwezig zijn bij hun eigen oproep???? We zullen ze wel niet zien!!!
De bestuursleden van KVC en supportersvereniging kunnen best hun onvrede onder de supporters verwoorden, dus lijkt mij een massaal optrekken van een horde supporters niet wenselijk. Dit temeer om de club nier in diskrediet te brengen bij eventueel nieuwe financierders.

sunderland

Citaat van: Vlampiep op juni 19, 2018, 16:43:04
De bestuursleden van KVC en supportersvereniging kunnen best hun onvrede onder de supporters verwoorden, dus lijkt mij een massaal optrekken van een horde supporters niet wenselijk. Dit temeer om de club nier in diskrediet te brengen bij eventueel nieuwe financierders.
juist niet.

Vlampiep

Citaat van: sunderland op juni 19, 2018, 16:47:50
juist niet.
Als er op een maatschappelijk verantwoorde wijze wordt gedemonstreerd is en geen vuiltje aan de lucht, maar zie jij dat gebeuren?
Een paar onverlaten zijn in staat een hele club in diskrediet te brengen.

veteraan

Misschien is het verstandig om met vd Belt één lijn te trekken !
De club wacht al heel lang op een goed stadion.
Er is te weinig duidelijkheid er blijven brieven liggen, er zijn beloftes gedaan.
De tijd dringt. En ja de gemeente heeft verantwoordelijkheid genomen ??!

Vlampiep

Citaat van: veteraan op juni 19, 2018, 17:20:45
Misschien is het verstandig om met vd Belt één lijn te trekken !
De club wacht al heel lang op een goed stadion.
Er is te weinig duidelijkheid er blijven brieven liggen, er zijn beloftes gedaan.
De tijd dringt. En ja de gemeente heeft verantwoordelijkheid genomen ??!
Het zou de gemeente inderdaad sieren het voortouw te nemen in deze impasse, maar in sprookjes geloven doen wij niet.
Het is prijzenswaardig dat de onvrede en zorgen worden geuit door de supporters naar de gemeente, maar je weet dat dit soort zaken ook al snel kunnen escaleren. Hopelijk verloopt alles ordelijk en komt de boodschap over bij de partijen.

veteraan

Uiteraard heeft niemand wat aan 'wilde toestanden'

maar het is niet zo vreemd om het belang dat zo'n stadionplan heeft voor veel burgers, nog eens duidelijk onder de aandacht te brengen. Het verloop tot dusver is niet hoopgevend.
Er zijn bij een volle bak 10.000 toeschouwers dat is op jaarbasis meer dan Harmonie of Fries Museum. Neem het niet zo 'culturele' deel vd stad serieus aub !

sunderland

Citaat van: Vlampiep op juni 19, 2018, 17:07:25
Als er op een maatschappelijk verantwoorde wijze wordt gedemonstreerd is en geen vuiltje aan de lucht, maar zie jij dat gebeuren?
Een paar onverlaten zijn in staat een hele club in diskrediet te brengen.
je hebt wel gelijk maar dit slepende gekloot moet ook eens wakker worden

thankyou

Is er nog nieuws uit het gesprek van vandaag??
Cambuur, Beer & Loyal Mates

zeewolde

Citaat van: thankyou op juni 19, 2018, 19:30:34
Is er nog nieuws uit het gesprek van vandaag??
welk gesprek?

thankyou

Tussen MI, KVC , CC was een spoed overleg gepland over stadion toch vandaag?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

yellow@ndblue

#7107
Citaat van: Vlampiep op juni 19, 2018, 16:43:04
De bestuursleden van KVC en supportersvereniging kunnen best hun onvrede onder de supporters verwoorden, dus lijkt mij een massaal optrekken van een horde supporters niet wenselijk. Dit temeer om de club nier in diskrediet te brengen bij eventueel nieuwe financierders.


Het gaat er om dat de heren bestuursleden van de KvC zelf aanwezig zijn en hun gezicht laten zien  ( goed voorbeeld doet goed volgen ) maar betwijfel dit gewoon omdat ze richting supporters niet heel veel laten horen , nu hoor je ze!
anders hoor je weinig tot niets van ze.  ( Zal zeker met het nieuwe stadion te maken hebben ) want ja het pluche riekt voor de voorzitter als het stadion er komt
( De vroegere voorzitter van de KvC ) knokte nog eens voor de Cambuur Supporter als hij in gesprek ging met Cambuur.
De huidige voorzitter van de KvC gaat dit echt niet doen richting Cambuur . (is een  Ja Knikker ) daarom mijn twijfels omtrent de huidige voorzitter.

herr kunkel

De verschillende persberichten en scenario's liggen al klaar bij de Friese Poort.. begin juli geen nieuws is exit FP.

KernvanCambuur

Citaat van: thankyou op juni 19, 2018, 21:02:32
Tussen MI, KVC , CC was een spoed overleg gepland over stadion toch vandaag?

Ja, was een heel goed gesprek