Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Met de vergunning voor BAUHAUS is het stadionplan vrijwel definitief ter ziele.
Voor de club is dat rampzalig, voor een gemeente die op eredivisie niveau wil spelen ook !
Geef niet het bedrijfsleven de schuld, die is slechts partner en gast !
Bestuur en gemeente Leeuwarden hebben geen regie kunnen of willen voeren.
Onderlinge gevoeligheden en ego's zijn bij zoiets meestal de oorzaak.

Bedankt mede namens vele supporters !

sunderland

Citaat van: veteraan op juni 17, 2018, 12:20:03
Met de vergunning voor BAUHAUS is het stadionplan vrijwel definitief ter ziele.
Voor de club is dat rampzalig, voor een gemeente die op eredivisie niveau wil spelen ook !
Geef niet het bedrijfsleven de schuld, die is slechts partner en gast !
Bestuur en gemeente Leeuwarden hebben geen regie kunnen of willen voeren.
Onderlinge gevoeligheden en ego's zijn bij zoiets meestal de oorzaak.

Bedankt mede namens vele supporters !
en waar komen deze beweringen vandaan? Het bedrijfsleven wil juist profiteren.

herr kunkel

Idd.. laten we de komende 2 weken maar eerst afwachten..Anker, harde sjanker.? . of niet.

veteraan

De bouw van het nieuwe stadion speelt al vijf jaar.(langer)
Natuurlijk komt het goed uit om de schuld naar de project-ontwikkelaars te schuiven, maar het is aan het bestuur van Cambuur en van de stad Leeuwarden om dit tot een succes te maken.
En ik constateer dat dat niet lukt. Brieven blijven onverklaarbaar liggen, communicatie met de raad en burgers is beroerd, laat staan onderling. En vlak voor de vakantie een zeer vervelende mededeling.
e timing is die van een bestuurder. En de supporters die zeer kritisch zijn op trainers scheidsrechters en technische staf zwijgen.

Laten we hopen op een beetje mooi seizoen,en maar niet verder kijken dan de volgende wedstrijd.

herr kunkel

Volgens mijn bron is het belangrijkste punt dat er onenigheid is tussen de partijen wijckerveste /BBD enerzijds en Anker anderzijds.. Anker stelt zich tot dusver erg rigide op en weet ook van de door FP gestelde limiet.. dat wordt dus buigen of barsten de komende 2 weken..

zeewolde

Citaat van: veteraan op juni 17, 2018, 14:59:01
De bouw van het nieuwe stadion speelt al vijf jaar.(langer)
Natuurlijk komt het goed uit om de schuld naar de project-ontwikkelaars te schuiven, maar het is aan het bestuur van Cambuur en van de stad Leeuwarden om dit tot een succes te maken.
En ik constateer dat dat niet lukt. Brieven blijven onverklaarbaar liggen, communicatie met de raad en burgers is beroerd, laat staan onderling. En vlak voor de vakantie een zeer vervelende mededeling.
e timing is die van een bestuurder. En de supporters die zeer kritisch zijn op trainers scheidsrechters en technische staf zwijgen.

Laten we hopen op een beetje mooi seizoen,en maar niet verder kijken dan de volgende wedstrijd.
leg even uit wat Cambuur niet goed doet en wat ze wel zouden kunnen doen?
En dan wel goed onderbouwen of ze voor die punten verantwoordelijk zijn

Naastismis

Dan komt Karwei toch niet,verhuur je het pand aan een wok of een ander groot winkelketen

herr kunkel

Idd... maar op dat niveau schijnt Anker dus de kont in de krib te gooien...! Speelt hoog spel. Niet voor niets 2 dagen geleden pas de melding dat ze zich gaan bezinnen. Ik denk zeer bewuste strategie.

justremco

Citaat van: Naastismis op juni 17, 2018, 17:32:32
Dan komt Karwei toch niet,verhuur je het pand aan een wok of een ander groot winkelketen

Volgens mij komt het plan dan een paar miljoen tekort die anders door Anker betaald worden als ik me niet vergis

herr kunkel

Ze hebben bij elkaar pistool tegen de kop staan..Als Anker zijn drol intrekt gaat gemeente WTC ook niet tegemoet komen en staat eenieder met lege handen.. sterfhuisconstructie optima forma dan...

Lore

Citaat van: veteraan op juni 16, 2018, 22:59:15
Bauhaus heeft definitief de voorkeur gekregen boven Cambuur !
Nieuwbouw stadion kansloos.

Zie Twitter - #Woudstra #cambuur

Echt omzin dit. Op basis van welke gronden had de gemeente Bauhaus moeten weigeren?

Ronnie tng

Citaat van: Lore op juni 17, 2018, 18:09:10
Echt omzin dit. Op basis van welke gronden had de gemeente Bauhaus moeten weigeren?

Op dezelfde gronden als dat er eerst een supermarkt moest verdwijnen voor er 1 bij kwam? Cambuur stadion zal op langer termijn toch veel belangrijker zijn?

Yellow Army

Het zou me niet verbazen dat ook Bauhaus zich terug zal trekken als het hele WTC plan niet doorgaat
Area 58

vialli

#7063
Stel, het hele plan is in kannen en kruiken en men begint de vuurwerkfabriek te
slopen. Je kunt er vergif op innemen dat de grond daar ernstig vervuild is en begint
de hele discussie van wie zal dat betalen weer opnieuw en zijn we zo weer een jaar
verder.

veteraan

Citaat van: herr kunkel op juni 17, 2018, 15:30:30
Volgens mijn bron is het belangrijkste punt dat er onenigheid is tussen de partijen wijckerveste /BBD enerzijds en Anker anderzijds.. Anker stelt zich tot dusver erg rigide op en weet ook van de door FP gestelde limiet.. dat wordt dus buigen of barsten de komende 2 weken..
De gemeente Leeuwarden is als vertegenwoordiger van stad en inwoners een groot belanghebbende en zeer gebaat bij een verbeterde sfeer, het vinden van oplossingen, het vinden van medestanders, zoeken van alternatieven voor wensen. Ze moet zich dus daarin aktief, constructief en vooral communicatief opstellen. Dat aktieve en creatieve zit er niet in bij deze bestuurder. Over dat communicatieve kunnen we beter zwijgen.