Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: Viper op juni 16, 2018, 17:45:37
Cambuurstadion: Jan Anker beraadt zich op toekomst

Leeuwarden - Investeerder en ondernemer Jan Anker beraadt zich op zijn rol in de ontwikkeling van een nieuw Cambuurstadion. Dat stelt zijn woordvoerder Jan Spoelstra. Anker, tevens bestuursvoorzitter van zuivelbedrijf A-ware, is een belangrijke speler bij de totstandkoming van een nieuw voetbalstadion.

Lees meer:
https://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=74689

Vooraankondiging dus dat Anker eruit zal stappen...
Area 58

Agy

Dat hele Bauhaus verhaal is een droch reden, er ontstaat straks een gebied met een enorme aantrekkingskracht voor andere concurrerende bedrijven, dat houdt je niet tegen. Het probleem van vrij parkeren kan ik me goed indenken maar dat wist hij van te voren en had hij zich eerder moeten bedenken. Dus Anker om tijd te besparen stop er nu gelijk mee dan kan het hele circus een paar ferme stappen terug om te kijken of er op een gewijzigde manier toekomst is voor het plan, of niet.

jimny

Als het plan niet doorgaat is het WTC ook gedoemd om langzaamaan te verdwijnen en heeft de gemeente straks een dikke strop met de lening van 4 miljoen aan het WTC.
Dus heren Anker en Deinum gebruuk jim verstand

veteraan

Bauhaus heeft definitief de voorkeur gekregen boven Cambuur !
Nieuwbouw stadion kansloos.

Zie Twitter - #Woudstra #cambuur

Agy

#7039
Citaat van: jimny op juni 16, 2018, 22:50:10
Als het plan niet doorgaat is het WTC ook gedoemd om langzaamaan te verdwijnen en heeft de gemeente straks een dikke strop met de lening van 4 miljoen aan het WTC.

Klopt.. en als de gemeente nu tussentijds zelf het WTC koopt om na de tijd weer te verkopen? Heb je wel alles in eigen hand. Maar goed daar zijn ze nu te armlastig voor ben ik bang. Maar zie weinig andere oplossingen of er moet zich ineens een andere koper aandienen.

Agy

Citaat van: veteraan op juni 16, 2018, 22:59:15
Bauhaus heeft definitief de voorkeur gekregen boven Cambuur !

Ja erg he!?

oost

Kettingbeding
De kans is aanwezig dat bezwaren worden ingediend tegen de vergunning. Op het stuk grond ligt een vijftig jaar oud kettingbeding. Het bedrijf BMN Bouwmaterialen stelt dat er daarom geen bouwmarkt mag komen. Advocaat Coen Geerdes van BMN zei in april in deze krant dat de gemeente geen vergunning voor een Bauhaus mag afgeven.

,,Het kettingbeding is geen beletsel geweest om de vergunning te verlenen. Het staat echter iedereen vrij om bezwaar tegen de vergunning aan te tekenen", zegt gemeentewoordvoerder Van Berkom daarover.

Dus niet geheel kansloos lijkt mij.
Of er moet niemand in beroep gaan dan.....????

veteraan

Kettingbeding is onderzocht door juristen vd gemeente.
Bauhaus gaat door : vergunning is gisteren al verstuurd, volgende week in de krant !
We zijn belazerd, een verzoek aan de provincie om mee te financieren is nooit verstuurd.

Agy

Citaat van: veteraan op juni 16, 2018, 23:21:17
Kettingbeding is onderzocht door juristen vd gemeente.
Bauhaus gaat door : vergunning is gisteren al verstuurd, volgende week in de krant !
We zijn belazerd, een verzoek aan de provincie om mee te financieren is nooit verstuurd.

Ja die gemene gemeente om een vergunning te verlenen... hoe krijgen ze het in hun hoofd.. pfffff

Agy

Citaat van: oost op juni 16, 2018, 23:16:52
Kettingbeding
De kans is aanwezig dat bezwaren worden ingediend tegen de vergunning. Op het stuk grond ligt een vijftig jaar oud kettingbeding. Het bedrijf BMN Bouwmaterialen stelt dat er daarom geen bouwmarkt mag komen. Advocaat Coen Geerdes van BMN zei in april in deze krant dat de gemeente geen vergunning voor een Bauhaus mag afgeven.

,,Het kettingbeding is geen beletsel geweest om de vergunning te verlenen. Het staat echter iedereen vrij om bezwaar tegen de vergunning aan te tekenen", zegt gemeentewoordvoerder Van Berkom daarover.

Dus niet geheel kansloos lijkt mij.
Of er moet niemand in beroep gaan dan.....????

Is helaas een gepasseerd station.. maar zelfs dan nog... het is wachten op andere concurrerende bedrijven die in de omgeving een kavel willen gaan kopen. Dat wist en weet Anker op voorhand ook wel... dus nogmaals een droch reden.

veteraan

Citaat van: Agy op juni 16, 2018, 23:27:32
Ja die gemene gemeente om een vergunning te verlenen... hoe krijgen ze het in hun hoofd.. pfffff


? trol ?

Agy

Citaat van: veteraan op juni 16, 2018, 23:42:21
? trol ?

Zeg jij het maar... jij doet net alsof de gemeente het had kunnen weigeren maar helaas moeten die zich ook gewoon aan de wetgeving houden. Daarom is het triest dat Anker via de media net doet alsof dit wel het geval is.

vialli

Bauhaus zal aan mij GEEN CENT VERDIENEN :R

hobbes

Citaat van: vialli op juni 17, 2018, 00:04:50
Bauhaus zal aan mij GEEN CENT VERDIENEN :R

Want die gaan daar zitten om Cambuur te pesten? Ik denk dat ze daar willen juist met het oog op het nieuwe stadion en zijn omgeving. Die zijn hier ook niet zo blij mee neem ik aan.

Geelblauwstiens

Citaat van: vialli op juni 17, 2018, 00:04:50
Bauhaus zal aan mij GEEN CENT VERDIENEN :R
Ik zou meer gaan nadenken over het eten van kaas van a-ware ipv een mooie bouwmarkt boycotten die kiest om bij ons stadion te gaan zitten. Potentiƫle shirtsponsor.