Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

jimny

Citaat van: Lore op juni 01, 2018, 15:03:11

Maar waarom komt de afgrond voor Cambuur dicht bij op het moment dat wij zouden verhuizen. Ik lees dat niet terug in je verhaal. Cambuur is niet verantwoordelijk voor en loopt geen financieel risico bij de omgeving van het nieuwe stadion.

Of bedoelde je dat de afgrond dicht bij komt als het juist niet door gaat?

Ik bedoel inderdaad dat als het allemaal niet doorgaat en Cambuur op de huidige locatie moet blijven zitten en  Cambuur heeft dus geen plan B achter de hand

vialli

In den beginne was verbouwing huidige stadion ook een optie maar hier
was geen draagvlak voor i.v.m. beperking van de commerciƫle aktiviteiten.
Bovendien wou de gemeente het stadion het liefst aan de buitenkant hebben.
Er was zelfs even sprake van de Werpsterhoek.
Dijkstra Draaisma en Wijckerveste en Cambuur hebben hun nek uitgestoken voor
het WTC project, maar het is gewoon een kwestie van spitsroeden lopen
omdat bepaalde partijen(o.a. Gemeente)niet ECHT meewerken. De gemeente doet
wel of ze zogenaamd meewerken maar als het er op aankomt,
alleen maar de schijn ophouden om er politiek (PvdA)zo weinig mogelijk schade
van te hebben. Hopelijk komt er aan deze soap binnenkort een einde zodat
iedereen weet waar die aan toe is.

Lore

Citaat van: jimny op juni 01, 2018, 15:16:28
Ik bedoel inderdaad dat als het allemaal niet doorgaat en Cambuur op de huidige locatie moet blijven zitten en  Cambuur heeft dus geen plan B achter de hand

Ah, juist. Dan snap ik je. Het lijkt mij inderdaad vrij slecht voor onze club als wij niet kunnen verhuizen. Dan moeten de ambities flink naar beneden, maar Cambuur komt wel terug. Altijd, dat hebben wij al zo vaak gezien


Montana

Politiek stinkspel. Je maakt mij niet wijs dat dit niet een bewussie is..

Agy

Bewust of niet maar Henk laat wel steeds vaker zien incompetent te zijn...  :wall

Bernardo

Geen email bij de Gemeente en Provincie? :?

okkele

wethouder jan lul was niet voor commentaar bereikbaar.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Er zit daar een bij de gemeente die hoopt zo dat het cambuurstadion niet doorgaat en die doet stinkend zijn best om het voor elkaar te krijgen. :y

DayDreamer

Citaat van: Montana op juni 06, 2018, 11:15:23
Politiek stinkspel. Je maakt mij niet wijs dat dit niet een bewussie is..

Van wie dan vraag ik me af ? , van die Deinum ?

Dacht dat je gemeente juist zeer positief stond tegenover een nieuw stadion.

Vlampiep

Citaat van: Agy op juni 06, 2018, 12:14:29
Bewust of niet maar Henk laat wel steeds vaker zien incompetent te zijn...  :wall
Henk is sloeg slim en vreet van alle walletjes mee. Er zal binnenkort wel een met administratie belaste ambtenaar worden geslachtofferd, want verantwoordelijkheid nemen is hem ook vreemd.
Het blijkt maar weer eens dat het nieuwe stadion absoluut geen prioriteit heeft bij dit stel incompetlozen.

DayDreamer

Overal wel vooraan staan om lintjes te knippen. Laat hem zijn werk eens fatsoenlijk doen.

AL

Stop aub met dit sprookje!
Geef gewoon eerlijk aan dat het stadion er niet komt.
Heeft iedereen duidelijkheid.

En Deinum :R :R

vialli

Het begint zo langzamerhand een achterbakse, gemene en vuile zaak te worden.
Voor een zo'n belangrijk project voor Leeuwarden een brief niet versturen.
Er zullen koppen moeten rollen anders zijn ze als gemeente volstrekt ongeloofwaardig.

V-man

Onvoorstelbaar dit. Normaal gesproken wordt er in een verzoek of aanvraag gewerkt met termijnen! Is het niet een taak ook van SCC om dit te bewaken? En hoe zit dit bij de gemeente bij zo'n miljoenenproject???!!! Krijg het gevoel dat de verantwoordelijke, na het schrijven van de desbetreffende brief, met een burn-out kwam thuis te zitten en niet tijdig vervangen is ivm een bezuinigingsopdracht richting leidinggevenden (zodoende niemand zijn beschikbare budget overschrijdt). Zou kunnen. Het komt erop neer dat ik mij als SCC supporter (wij zijn met velen!) weer es totaal niet serieus voel genomen!