Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Agy

Dat terugverdienmodel zoals het de gemeente voorstaat is nu juist 1 van de problemen.. ;)

Vakje 13

Ah haha, dan geef ik de moed op en geef ik vanuit mijn luie stoel ongefundeerde kritiek op alles wat het proces vertraagt l0l

jimny

Is het toeval of toch niet, maar alle drie clubs die nu gedegradeerd zijn hebben een prachtig nieuw of verbouwd stadion.
Want al dat gelul  dat een nieuw stadion de uitkomst is voor Cambuur moet ik nog zien.

PePe

Citaat van: Vakje 13 op mei 30, 2018, 10:24:28
Rol provincie bij nieuw stadion van Cambuur

https://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=74623

Dit is hoe dan ook een stap in de goeie richting, hopen dat ze snel doorstappen.

Nog voor de vakantie, anders niet op vakantie. (zoals Booij)  _O_

vialli

Citaat van: jimny op mei 30, 2018, 22:11:43
Is het toeval of toch niet, maar alle drie clubs die nu gedegradeerd zijn hebben een prachtig nieuw of verbouwd stadion.
Want al dat gelul  dat een nieuw stadion de uitkomst is voor Cambuur moet ik nog zien.
Daar hoort natuurlijk wel een goed beleid bij maar het probleem van Cambuur is dat
het stadion binnen niet al te lange tijd wordt afgekeurd.

jimny

Citaat van: vialli op mei 30, 2018, 22:31:34
Daar hoort natuurlijk wel een goed beleid bij maar het probleem van Cambuur is dat
het stadion binnen niet al te lange tijd wordt afgekeurd.

Hoe kom je aan deze wijsheid, omdat als het werkelijk zo slecht gesteld is met het huidige stadion er geen wedstrijd meer gespeeld mag worden m.i. van het nieuwe seizoen

vialli

Citaat van: jimny op mei 30, 2018, 23:16:48
Hoe kom je aan deze wijsheid, omdat als het werkelijk zo slecht gesteld is met het huidige stadion er geen wedstrijd meer gespeeld mag worden m.i. van het nieuwe seizoen
[/quote

Over niet AL TE LANGE TIJD dus niet het volgende seizoen.(Oost en Zuid)


jimny

Citaat van: vialli op mei 30, 2018, 23:56:16
Citaat van: jimny op mei 30, 2018, 23:16:48
Hoe kom je aan deze wijsheid, omdat als het werkelijk zo slecht gesteld is met het huidige stadion er geen wedstrijd meer gespeeld mag worden m.i. van het nieuwe seizoen
[/quote

Over niet AL TE LANGE TIJD dus niet het volgende seizoen.(Oost en Zuid)
Omdat ik nogal dichtbij het vuur zit durf ik met zekerheid te zeggen dat beide tribunes t.o.h. nog steeds worden goedgekeurd en het dus een broodje aap verhaal is van jou kant

Vakje 13

Citaat van: jimny op mei 30, 2018, 22:11:43
Is het toeval of toch niet, maar alle drie clubs die nu gedegradeerd zijn hebben een prachtig nieuw of verbouwd stadion.
Want al dat gelul  dat een nieuw stadion de uitkomst is voor Cambuur moet ik nog zien.

zonder nieuw stadion ben je in ieder geval kansloos tot het worden van een stabiele eredivisieclub. Met nieuw stadion en wat goed en gezond beleid is die kans een stuk groter. Garanties ga je niet vinden in de voetbalwereld

jimny

#6939
Citaat van: Vakje 13 op mei 31, 2018, 10:06:57
zonder nieuw stadion ben je in ieder geval kansloos tot het worden van een stabiele eredivisieclub. Met nieuw stadion en wat goed en gezond beleid is die kans een stuk groter. Garanties ga je niet vinden in de voetbalwereld

Daarom blijf ik zeggen wat moeten we met een luchtkasteel bij het WTC waar nu al veel onenigheid over  is bij de diverse belanghebbenden, dit komt echt waar op de kop verkeerd gewoon om dat de business case helemaal niet klopt.
Dus is het m,i. niet ondenkbaar dat de afgrond heel dichtbij komt op deze manier voor ons mooie clubje

vialli

#6940
De supporters (en Cambuur zelf)worden in ieder geval op een schandalige manier voor de gek gehouden :(

Yellow Army

Citaat van: jimny op mei 31, 2018, 17:13:49
Daarom blijf ik zeggen wat moeten we met een luchtkasteel bij het WTC waar nu al veel onenigheid over  is bij de diverse belanghebbenden, dit komt echt waar op de kop verkeerd gewoon om dat de business case helemaal niet klopt.
Dus is het m,i. niet ondenkbaar dat de afgrond heel dichtbij komt op deze manier voor ons mooie clubje

Wat klopt er niet aan de businesscase?
Area 58

Geelblauwstiens

Citaat van: jimny op mei 31, 2018, 17:13:49
Daarom blijf ik zeggen wat moeten we met een luchtkasteel bij het WTC waar nu al veel onenigheid over  is bij de diverse belanghebbenden, dit komt echt waar op de kop verkeerd gewoon om dat de business case helemaal niet klopt.
Dus is het m,i. niet ondenkbaar dat de afgrond heel dichtbij komt op deze manier voor ons mooie clubje

Je lijkt wel een zeemeeuw, je vliegt langs, schijt de boel onder en verdwijnt.
Graag meer onderbouwing. Of is dit emo?

sunderland

Citaat van: vialli op mei 31, 2018, 17:19:25
De supporters worden in ieder geval op een schandalige manier voor de gek gehouden :(
heb me er al bij neer gegeven.Tis ook niet toevallig dat ons voorzitter opstapte. De komende 10 jaar ga ik uit van de insulinde straat

Bankzitter

Ik vind het wel lastig te beoordelen in hoeverre (het bestuur van) Cambuur hierin iets te verwijten valt.
Als ze nou een stadion voor 100.000 supporters bouwen dan weet je ook wel dat er iets niet helemaal klopt, maar het stadion op zich lijkt het probleem niet, meer het totaalplaatje waar dit onderdeel van is. De problemen lijken toch "niet voetbal gerelateerde"zaken als parkeerplaatsen, bouwmarkten, schaatshallen ect. .

Als ze een drollenvanger als keeper halen of de seizoenkaarten zijn te duur of het bier niet te zuipen dan is duidelijk dat ons clubje iets verkeerd doet... vind dat hier wel lastig te zeggen.