Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus


Viper

Volgens het Friesch Dagblad vinden er nog steeds geen nieuwe gesprekken plaats over de stilgelegde plannen. De kans dat de Friese Poort afhaakt wordt groter.

AL

Stadion is toch al definitief einde verhaal?

Galdiano

Citaat van: AL op mei 01, 2018, 08:23:48
Stadion is toch al definitief einde verhaal?

Tuurlijk niet!

Dit is gewoon een schaakspel, en daar hoort soms een impasse bij.
Iedere partij wil gewoon de beste positie, wat begrijpelijk is.

Uiteindelijk zal een ieder wel tot elkander komen.  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 01, 2018, 08:31:02
Tuurlijk niet!

Dit is gewoon een schaakspel, en daar hoort soms een impasse bij.
Iedere partij wil gewoon de beste positie, wat begrijpelijk is.

Uiteindelijk zal een ieder wel tot elkander komen.  :proost
Dit kan je wel zeggen maar dat snapt hij toch niet...
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

In de lc stond vorige week dat Deinum weer in gesprek gaat met de partijen en er eind Mei meer duidelijkheid komt.
Voor eerst eredivisie in ons oude knusse stadion |:)

herr kunkel

stilte> men is achter de schermen druk om plan B vorm te geven en om denk ik  Anker af te laten zinken. Friese Poort>> peppi en kokki praat. Binnen FP is er geen enkele paniek en gaat men uit van doorgaan plannen.

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op mei 01, 2018, 08:31:02
Tuurlijk niet!

Dit is gewoon een schaakspel, en daar hoort soms een impasse bij.
Iedere partij wil gewoon de beste positie, wat begrijpelijk is.

Uiteindelijk zal een ieder wel tot elkander komen.  :proost

Is gewoon een mexican stand-off. Onderdeel van het spel. Iedereen houdt mekaar wat onder schot. Anker heeft namelijk wel degelijk belang bij ontwikkeling van het gebied. Gemeente heeft belang bij ontwikkeling van het gebied. Alleen even wachten wie het eerste zn pistool laat zakken en toegeeft. Idealiter heeft de SOC een tweede mogelijkheid (ipv Anker) achter de hand. Anders is het wachten op de deadline van de FP
In Henk en Sandor we trust

herr kunkel


idd.. en het zou me niet eens verbazen als ter elfder ure Ype als ( mede) investeerder op het toneel verschijnt en Anker zijn biezen kan pakken. Dat zou namelijk ook een verklaring kunnen zijn van zijn onverwachte voortijdige aftocht. Volgens de berichten zijn vanaf maart er mistvelden in de communicatie met Anker c.s. ontstaan, reken maar even terug> medio februari was Ype gevlogen. Theorie>> hij zag dit al lang aankomen en zit met wat vrienden ook in de WTC soep pot te roeren.

Agy

Ik ben helaas wat minder positief, dhr Anker zit verkeerd en weet dat de gemeente op deze manier zeker niet overstag gaat. Alleen met een andere koper zie ik mogelijkheden maar helaas is Ype niet zo vermogend.

herr kunkel


Denk ook eerder aan 'Ype and friends' ... mogelijk nog een bijzondere aap uit de mouw, we zullen het zien. Gehele exercitie gaat door sws!

Lore

Citaat van: herr kunkel op mei 01, 2018, 22:56:02
Denk ook eerder aan 'Ype and friends' ... mogelijk nog een bijzondere aap uit de mouw, we zullen het zien. Gehele exercitie gaat door sws!

Hij is al een held, maar als hij dat doet dan is hij superman en badman in een

herr kunkel

Maar ja.. Cambuur supporter & vastgoedheer in the end, Ype zit niet in groente en fruit. Dat zou dus prima samengaan. Alleen in de hoedanigheid als voorzitter RVC is/was het niet mogelijk.  Hapsnurktraject met Anker loopt al maanden volgens diverse bronnen, dus zeg het maar.  Ben benieuwd!

Yellow Army

Citaat van: herr kunkel op mei 02, 2018, 09:26:05
Maar ja.. Cambuur supporter & vastgoedheer in the end, Ype zit niet in groente en fruit. Dat zou dus prima samengaan. Alleen in de hoedanigheid als voorzitter RVC is/was het niet mogelijk.  Hapsnurktraject met Anker loopt al maanden volgens diverse bronnen, dus zeg het maar.  Ben benieuwd!

Dat zou het plotselinge vertek van Ype wel kunnen verklaren
Area 58

herr kunkel