Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

dennisw8

Citaat van: Agy op april 19, 2018, 18:57:16
Misschien moet je je eerst eens in wetgeving en de gemaakte afspraken verdiepen voordat je dit soort dingen roept.

Lekkere vent die Anker...
Al van meet af aan heeft de gemeente gezegd dat het betaald parkeren wordt als zij voor de inrichtingskosten opdraaien. Het aanleggen van een parkeerterrein tbv een bedrijf valt nu eenmaal niet onder overheidsinfrastructuur. Hij beloofd doodleuk vrij parkeren aan de participanten. 
Hij was ook degene die Bauhaus weigerde omdat die te veel m2 van het WTC in gebruik zou nemen. Vervolgens waarschuwt hij de gemeente dat diezelfde Bauhaus weleens elders in de buurt een kavel zou kunnen gaan kopen. Alsof de gemeente de macht heeft om dat even te keren als het bestemmingsplan daarin reeds voorziet. Ik baal als een stekker maar als alle partijen verstandig zijn heel snel stoppen met deze gast. Jaja ik weet wat dan de gevolgen zijn.

Ik heb me inderdaad hierin niet verdiept, maar ik mag een mening hebben neem ik aan ?

Agy

Citaat van: dennisw8 op april 20, 2018, 17:32:45
...maar ik mag een mening hebben neem ik aan ?

Tuurlijk maar ik neem aan dat je, net als de meeste mensen, je mening op hoofdlijnen gebaseerd wilt hebben op feiten.

dennisw8

Citaat van: Agy op april 20, 2018, 18:01:11
Tuurlijk maar ik neem aan dat je, net als de meeste mensen, je mening op hoofdlijnen gebaseerd wilt hebben op feiten.

Natuurlijk!! feit is dat Anker zich niet aan de afspraken houdt. Wat mij stoort is dat Henk 2 maanden later zegt dat er ''niks aan de hand'' is. Als hij dat meteen bekend heeft gemaakt heb je 2 maanden langer de tijd om op een oplossing te komen en extra druk op Anker z'n schouders te leggen. Nu moet alles in een ''onzekere sneltrein''. laat ik het zo zeggen hij had wel wat slimmer met de situatie om mogen gaan in mijn ogen!

Agy

Eens al denk ik niet dat het uiteindelijk iets had uitgemaakt. Anker lijkt niet mee te willen werken aan en oplossing maar op alle punten eenzijdig zijn zin te krijgen.

vialli

#6889
PROVINCIALE SUBSIDIE AAN "SPORTSTAD "19,2 MILJOEN !!! dus kom op gemeente Leeuwarden en maak een afspraak met de provincie om eruit te komen.

AL

Wat zijn nog de alternatieven nu het stadion zo goed als zeker niet doorgaat?

speculeter

Citaat van: AL op april 22, 2018, 15:45:34
Wat zijn nog de alternatieven nu het stadion zo goed als zeker niet doorgaat?
heel veel jaren Jupiler? ?

moodygrunn

Citaat van: AL op april 22, 2018, 15:45:34
Wat zijn nog de alternatieven nu het stadion zo goed als zeker niet doorgaat?

Is dat niet wat een voorbarige conclusie? Zoals ik het gelezen heb, hebben alle (markt)partijen tot juli om tot een oplossing te komen, anders trekt Friese Poort de stekker eruit. Gemeente heeft van te voren duidelijk de grenzen aangegeven waarbinnen zij aan de bouw hun medewerking kunnen en willen verlenen. Dat Anker andere afspraken maakt met potentiƫle huurders is zijn eigen fout/schuld. Loze beloftes aan huurders maken.
In Henk en Sandor we trust

herr kunkel

Anker out. Kwestie van tijd. Andere partijen op het vinkentouw.

Naastismis

Citaat van: AL op april 22, 2018, 15:45:34
Wat zijn nog de alternatieven nu het stadion zo goed als zeker niet doorgaat?

Stadion al la Union Berlin,gebouwd dankzij de supporters en 3/4 staantribune alleen de hoofdtribune met stoeltjes

AliBombali

Eerlijk gezegd denk ik dat het wel meevalt. Wat nu opvallend is, is dat vooral andere partijen naar voren komen met reacties en standpunten, onze club niet. Verstandig; een Friese Poort oefent druk uit, maar heeft waarschijnlijk nog niet een alternatief wat eerder klaar is en een minstens zo aantrekkelijke locatie is. De provincie heeft ook baat bij deze locatie en het lijkt daarom verstandig dat zij ook gaan investeren. We gaan het zien!

sunderland

Het valt niet mee en die dkv er vind het prima.Met een paar jaar zal de huidige bende wel worden verbouwd.

mario

Is allemaal wel angstvallig stil, niemand die ook maar iets opgevangen heeft???  :?

Agy

De gemeente laat zich terecht niet chanteren dus zolang die Anker niet normaal gaat doen verandert er niets. En zoals ik al eerder aangaf ben ik bang dat Anker van de hele deal af wil dus ga er maar vanuit dat het einde verhaal is. Of er moet zich een andere koper voor het WTC hebben gemeld.

Noordcambuur

Citaat van: Agy op april 25, 2018, 16:17:43
De gemeente laat zich terecht niet chanteren dus zolang die Anker niet normaal gaat doen verandert er niets. En zoals ik al eerder aangaf ben ik bang dat Anker van de hele deal af wil dus ga er maar vanuit dat het einde verhaal is. Of er moet zich een andere koper voor het WTC hebben gemeld.
Agy klopt helemaal deze man wil dat er niks komt heeft een dkv hart.