Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Cor op april 05, 2018, 14:23:11
www.omropfryslan.nl/nijs/802393-wethalder-deinum-wist-fan-betingsten-cambuurstadion Soap gaat gewoon door
Als dit inderdaad zo is als daar wordt weergegeven, lijkt het mij dat Deinum niet langer als Wethouder kan functioneren, dit vanwege het bewust achter houden van belangrijke informatie aan de Raad.
Met de toezeggingen aan de winkelketens van de Centrale mbt de renovatie plannen cq nieuwbouw op de huidige situatie is hij ook al niet onomstreden gebleken.

Cambuur Groningen

Hier in Groningen op een paar vierkante meter te vinden: Gamma, Praxis, Bauhaus. Wat is het probleem?

Vlampiep

Citaat van: Cambuur Groningen op april 05, 2018, 15:17:48
Hier in Groningen
op een paar vierkante meter te vinden: Gamma, Praxis, Bauhaus. Wat is het probleem?
Het probleem is dat Groningen niet opgescheept zit met een Wethouder Deinum.

DayDreamer

Citaat van: Cambuur Groningen op april 05, 2018, 15:17:48
Hier in Groningen op een paar vierkante meter te vinden: Gamma, Praxis, Bauhaus. Wat is het probleem?

Stad is 2x groter, niet te vergelijken.

Cambuur Groningen

Citaat van: DayDreamer op april 05, 2018, 15:25:32
Stad is 2x groter, niet te vergelijken.
als ik mn best doe kan ik er op die paar vierkante kilometer nog wel 3 vinden. Dan zijn het er 6, kan de stad nog 2 keer groter zijn, het is echt geen probleem volgens mij

Bernardo


Agy

Citaat van: Cambuur Groningen op april 05, 2018, 15:17:48
Hier in Groningen op een paar vierkante meter te vinden: Gamma, Praxis, Bauhaus. Wat is het probleem?

Is overal zo, en nogmaals als zo'n groot project omvalt omdat er een concurrerende bouwmarkt om de hoek komt kun je gelijk wel ophouden.
En Deinum kun je idd wegsturen want met de Blokhuispoort hield hij ook al info achter, maar zijn opvolger zal van hetzelfde laken een pak zijn.

Lore

Citaat van: Vlampiep op april 05, 2018, 08:32:09
De enige die hier antwoord op heeft is Deinum, die is in mijn beleving hier de luis in de pels met zijn toezeggingen en dubbele agenda's.

En heb je daar dan ook voorbeelden van? Of is het een onderbuik gevoel?

Vlampiep

Citaat van: Lore op april 05, 2018, 15:41:09
En heb je daar dan ook voorbeelden van? Of is het een onderbuik gevoel?
Volg het nieuws zou ik zeggen.
Maar wil wel bekennen dat mijn onderbuik gevoel met Deinum behoorlijk wordt gevoed.

speculeter

Denk inderdaad dat Deinum na blokhuis debacle en nu weer op gaat stappen



Noordcambuur

Citaat van: AL op april 05, 2018, 13:41:49
Pfffff. Gaat weer lekker.
Ik denk nog steeds dat ik een nieuw stadion niet ga meemaken.
verdomme kin ik dij de Han geven

Noordcambuur

Dkv supporters lachen zich kapot dat het zo gaat bij onze club.

YellowBlue

Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2018, 20:26:34
Dkv supporters lachen zich kapot dat het zo gaat bij onze club.

Nou en.Lekker belangrijk.

Geelblauwstiens

Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2018, 20:26:34
Dkv supporters lachen zich kapot dat het zo gaat bij onze club.
Angsthazen. Zien zwerk drijven. Straks mooi stadion hier , 35 jaar verschil

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op april 05, 2018, 20:26:34
Dkv supporters lachen zich kapot dat het zo gaat bij onze club.

Daar gaat het lekker.