Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Jandehulk


Collingwood

SCS Kern van Cambuur
@KernVanCambuur
Gezien de recente berichtgeving omtrent de ontwikkeling van het  nieuwe Cambuurstadion/WTC gebied hebben we de directie van Cambuur om uitleg gevraagd. Morgen zal e.e.a. worden toegelicht. Wordt dus vervolgd..
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Citaat van: papier op april 04, 2018, 21:40:27
Kennelijk is het voor Bauhaus interessanter of minimaal even interessant om elders te ontwikkelen dan mee te liften op de ontwikkelingen rondom een nieuw Cambuur stadion. Dat lijkt mij een fout van de projectontwikkelaar, niet van de gemeente.

Bauhaus had interesse in een onderkomen bij/in het stadion, maar er was te weinig m2 beschikbaar
Area 58

Collingwood

Rene Smid
@Renesmidje
Komst Bauhaus naar Leeuwarden van wezenlijke invloed, zegt WTC/Anker. Want: kan komst Karwei dwarsbomen. Deinum: 'Aanvraag omgevingsvergunning is ingediend, maar nog niet verstrekt. Moeten we goed zorgvuldig naar kijken.' #cambuur
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Ik denk dat dit gewoon een statement van Anker is. Nog geen vergunning afgegeven. Plannen zijn nu nog bespreekbaar en te wijzigen. Ofwel de vergunning van Bauhaus hoeft nog niet verstrekt te worden...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Yellow Army op april 04, 2018, 22:04:21
Bauhaus had interesse in een onderkomen bij/in het stadion, maar er was te weinig m2 beschikbaar

Had men dan niet wat anders kunnen laten schieten en die m2's aan Bauhaus kunnen doen? Wat is de reden dat er te weinig m2's zijn? De ruimte is uiteraard beperkt dus er zijn grenzen, dan moet je keuzes maken. Zijn de m2's wellicht ook duurder en is Bauhaus daarom gaan verder kijken?

Lees net dat het inderdaad om omgevingsvergunning gaat, doorgaans past een ontwikkeling dan wel binnen het geldende bestemmingsplan tenzij een uitgebreide procedure wordt gevolgd waarin ook een bestemmingsplanwijziging aan de orde is. In dat geval heb je als gemeente wat meer ruimte om te sturen.

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op april 04, 2018, 21:38:29
Zitten de verkeerde mensen hier in gemeente bestuur die maar wat veel handen boven het hoofd houden van sport dorp dkv. Stel je voor concurrentie uit de hoofdstad...

Bauhaus had bij Cambuur stadion gemoeten.
zit dat kutwijf er niet achter van PvdA

Viper

Citaat van: Destroyer op april 04, 2018, 22:13:11
Ik denk dat dit gewoon een statement van Anker is. Nog geen vergunning afgegeven. Plannen zijn nu nog bespreekbaar en te wijzigen. Ofwel de vergunning van Bauhaus hoeft nog niet verstrekt te worden...

Dat biedt hoop op een snelle oplossing zou je zeggen.

Stanley

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2018, 22:15:11
zit dat kutwijf er niet achter van PvdA
Is directeur van Waddenvereniging geworden

Collingwood

Gerard Bos
@GerardBos
Van den Belt gesproken. Is strijdbaar. "Cambuur afhankelijke partij. Positief over proces met omwonenden en stedenbouwkundig plan, maar business case moet kloppen, discussiepunten moeten opgelost worden. Maar leg me nog niet neer bij vertraging"
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland


Yellow Army

Citaat van: papier op april 04, 2018, 22:14:21
Had men dan niet wat anders kunnen laten schieten en die m2's aan Bauhaus kunnen doen? Wat is de reden dat er te weinig m2's zijn? De ruimte is uiteraard beperkt dus er zijn grenzen, dan moet je keuzes maken. Zijn de m2's wellicht ook duurder en is Bauhaus daarom gaan verder kijken?

Lees net dat het inderdaad om omgevingsvergunning gaat, doorgaans past een ontwikkeling dan wel binnen het geldende bestemmingsplan tenzij een uitgebreide procedure wordt gevolgd waarin ook een bestemmingsplanwijziging aan de orde is. In dat geval heb je als gemeente wat meer ruimte om te sturen.

Met de komst van Bauhaus zou er te weinig m2 overblijven voor het WTC volgens mij. Zal ff zoeken of ik het artikel nog kan vinden
Area 58

Viper

Daarbij komt dan ook nog het parkeerprobleem.

rvw

Doordat de gemeente altijd het onderste uit de kan wil hebben gooien ze nu hun eigen ruiten in betreffende de gebiedsontwikkeling bij het wtc. wat ik ook niet begrijp is dat ze wel subsidie verlenen aan nieuwe bedrijven die zich binnen de gemeente willen vestigen .subsidie ( zoals goedkope bouwgrond of andere voordeeltjes) maar wat investeren in scc liever niet .Nee we pompen het liever in de blokhuispoort ,neushoorn ,pathe of de harmonie.