Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Dit verhaal zal deels waar zijn, maar tientallen miljoen geloof ik geen reet van, die lui van Liwwadders mogen graag overdrijven, ze schrijven over Leeuwarden, maar alleen als er iets negatiefs te melden valt. Stel zuurpuimen daar niet normaal met Veltman voorop, om te kotsen die vent  :R

Als je stukken van die vent leest, begrijp je niet waarom die vent hier nog woont, niks is goed hier in Leeuwarden  :R

hobbes

Citaat van: DayDreamer op maart 26, 2018, 20:51:18
Dit verhaal zal deels waar zijn, maar tientallen miljoen geloof ik geen reet van, die lui van Liwwadders mogen graag overdrijven, ze schrijven over Leeuwarden, maar alleen als er iets negatiefs te melden valt. Stel zuurpuimen daar niet normaal met Veltman voorop, om te kotsen die vent  :R

Als je stukken van die vent leest, begrijp je niet waarom die vent hier nog woont, niks is goed hier in Leeuwarden  :R

Klopt, type tis niks......

Grijskijkert

Citaat van: Jandehulk op maart 26, 2018, 20:36:09
ga jij maar naar je holmaat Foeke...kun je samen met hem fantaseren over hoe je de club verneukt
Jou voorkeur niet bij mij opdringen viespeuk..
IN HENK WE TRUST!!!

Agy

Ach als ik kijk naar wie het geschreven heeft weet ik al weer genoeg..  :rodekaart

Jandehulk

Citaat van: Grijskijkert op maart 26, 2018, 21:23:03
Jou voorkeur niet bij mij opdringen viespeuk..
orgineel...heb je wel lang over moeten nadenken zeker!!....zegt wel weer genoeg over jou  :_schater

Grijskijkert

Citaat van: Jandehulk op maart 27, 2018, 13:11:39
orgineel...heb je wel lang over moeten nadenken zeker!!....zegt wel weer genoeg over jou  :_schater
Je bedoelt origineel? Nee niet lang, een paar seconde, dat is vast en zeker schrikken en lastig te begrijpen voor iemand van jou niveau... 
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op maart 27, 2018, 14:50:46
Je bedoelt origineel? Nee niet lang, een paar seconde, dat is vast en zeker schrikken en lastig te begrijpen voor iemand van jou niveau...
jouw niveau....... (maak zelf geen fouten als je iemand wilt verbeteren)

En hou op met op de man te spelen hier.

Drumfather SCC

Citaat van: Grijskijkert op maart 27, 2018, 14:50:46
Je bedoelt origineel? Nee niet lang, een paar seconden, dat is vast en zeker schrikken en lastig te begrijpen voor iemand van jouw niveau...
;)

Grijskijkert

#6683
Citaat van: zeewolde op maart 27, 2018, 14:58:55
jouw niveau....... (maak zelf geen fouten als je iemand wilt verbeteren)

En hou op met op de man te spelen hier.
Dus bij spelers,trainers,bestuursleden en andere medewerkers,die zich niet kunnen verdedigen mag wel op de man worden gespeeld, maar o'wee iemand geeft die persoon een koekje van eigen deeg...

En ik verbeter niet,maar ik vraag iets(zie leesteken)..
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Dat de bouwkosten stijgen staat buiten kijf, wat dit concreet betekent zie ik niet terug. De prijzen van vastgoed stijgen, dan zal de exploitatie er ook anders uit komen te zien met hogere m2 prijzen. Voor zowel Cambuur als andere huurders/eigenaren. En hoe zit het met de rente van leningen? Het is te complex om zo wat over te zeggen. Dit Soort nieuwsberichten zijn iig een natuurlijk verschijnsel net als een terugval bij talenten.

Agy

Citaat van: papier op maart 27, 2018, 16:00:45
Dat de bouwkosten stijgen staat buiten kijf, wat dit concreet betekent zie ik niet terug. De prijzen van vastgoed stijgen, dan zal de exploitatie er ook anders uit komen te zien met hogere m2 prijzen. Voor zowel Cambuur als andere huurders/eigenaren. En hoe zit het met de rente van leningen? Het is te complex om zo wat over te zeggen. Dit Soort nieuwsberichten zijn iig een natuurlijk verschijnsel net als een terugval bij talenten.

Idd zoals wel vaker bij die gast een gevalletje de klok horen luiden maar niet de moeite nemen om de feitelijke klepel te gaan zoeken. Want tja dat zou eens zijn gestook kunnen ondermijnen...

PePe

Zou Cambuur ook iets over het ''gestegen bouwkosten gerucht'' kunnen zeggen?

Grijskijkert

#6687
Citaat van: PePe op april 02, 2018, 16:17:32
Zou Cambuur ook iets over het ''gestegen bouwkosten gerucht'' kunnen zeggen?
Moet je als club op elk dikke duim verhaal reageren, als er daadwerkelijk iets is melden ze het wel...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: PePe op april 02, 2018, 16:17:32
Zou Cambuur ook iets over het ''gestegen bouwkosten gerucht'' kunnen zeggen?

Was een 1 april "grap" van Andries Veldman heb ik ergens gelezen....

DK

Wordt een beetje moe van die Veldman met zijn kutkrantje.. alles afbranden en overal negatief op reageren..