Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: Vlampiep op november 22, 2017, 12:47:59
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Geef maar eens aan waar mijn ongelijk aanwezig is.
Je komt met allemaal aannames over wethouders die er enkel voor zich zitten, hun ego en dat het allemaal pluchebeffers zijn. Dit is een aanname die je presenteert als een feit zonder onderbouwing.

Daarnaast hoor je nu inderdaad veel politici met hun stokpaardjes ... het is campagnetijd hé.

Succes met stemmen allemaal.

Noordcambuur


Noordcambuur

Wel mooi dat leeuwarderadeel nu ook bij Leeuwarden hoordt.

Nu maar ff stemmen op lijst 058 :scc

Vlampiep

Citaat van: SCC-J op november 22, 2017, 15:09:12
Je komt met allemaal aannames over wethouders die er enkel voor zich zitten, hun ego en dat het allemaal pluchebeffers zijn. Dit is een aanname die je presenteert als een feit zonder onderbouwing.

Daarnaast hoor je nu inderdaad veel politici met hun stokpaardjes ... het is campagnetijd hé.

Succes met stemmen allemaal.
Inmiddels de stem even uitgebracht.
Maar je hebt geen antwoord gegeven op mijn vraag en roeptoetert alleen maar over aannames  en feiten zonder onderbouwing. Moeilijk hè om net tegendeel aan te tonen.Nou zo werkt het namelijk in de politiek.  :?




Vlampiep

#6604
Citaat van: Noordcambuur op november 22, 2017, 16:40:45
Wel mooi dat leeuwarderadeel nu ook bij Leeuwarden hoordt.
Nu maar ff stemmen op lijst 058 :scc
Of het mooi wordt is maar de vraag, ik had ook wel wat met Ketelapper.
De grote stad kent grote ego's in de gemeentelijke politiek.
Maar hartelijk welkom en lijst 058 is volgens mij niet verkeerd.

Bascambuur

Lijst058 komt met twee zetels in de raad en anti-Cambuur partij CDA verliest er één.

Galdiano

Helaas blijft onze stad toch een rood bolwerk.  :(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Had je anders verwacht dan? Is toch al jaren zo.

Vlampiep

Zoals dokkie het al had aangegeven, Leeuwarden wordt al heel wat jaren gedomineerd door de Partij voor de Anderen.
Dus de inwoners krijgen wat ze hebben gekozen.
Dus ook een aanzienlijk gedeelte van de supporters hebben deze keuze waarschijnlijk gemaakt.
Na 2019 zal het "rode"Bolwerk van semi intellectuelen zeer inpopulaire maatregelen moeten nemen om de grote te korten die er nu al bestaan op gebied van welzijn, sport en gezondheidszorg.
In Leeuwarden maken momenteel 420 gezinnen gebruik van de voedselbank, kinderen die speciale begeleiding nodig hebben op school krijgen deze niet en moeten noodgedwongen thuis blijven, drie van de armste wijken van Nederland zijn in Leeuwarden en ga zo maar door.
We hoeven echt niet te rekenen op dit gemeentelijk bestuur dat er extra geld voor Cambuur wordt vrij gemaakt.

denistel

als je al1 maar voor de steun aan je lokale club op een partij stemt is
toch ook niet goed althans dat is mijn mening.

666

Omdat Leeuwarden al sinds jaar en dag een arm laagopgeleide stad is wordt er voor de PvdA gestemd. Het is niet voor niets dat er 3 zeer arme wijken zijn.

Het is niet goed om voor een partij te kiezen die alleen maar het onderwerp nieuw stadion heeft, maar wat heeft de PvdA gedaan aan die arme wijken en is dat dan een succes geweest. Ik ben voor verandering en als dat niet helpt kun je de volgende verkiezingsronde anders gaan stemmen.

Ik had wel een ander geluid willen horen, maar ja dat zal hier niet gebeuren. Of er moet een aardbeving ontstaan door gaswinning of iets dergelijks.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

papier

Citaat van: Vlampiep op november 23, 2017, 09:50:19
In Leeuwarden maken momenteel 420 gezinnen gebruik van de voedselbank,

Citeer
We hoeven echt niet te rekenen op dit gemeentelijk bestuur dat er extra geld voor Cambuur wordt vrij gemaakt.

Lijkt mij een prima samenvatting

Vlampiep

Citaat van: denistel op november 23, 2017, 10:48:40
als je al1 maar voor de steun aan je lokale club op een partij stemt is
toch ook niet goed althans dat is mijn mening.
Ondanks mijn blauw gele bloedlijn ben ik het hier natuurlijk mee eens, er is meer dan voetbal.
En de mensen weinig inkomen ontvangen, kunnen ze ook geen toegangskaartje of seizoenskaart aanschaffen.

Cambuur Groningen

Citaat van: Galdiano op november 23, 2017, 09:10:44
Helaas blijft onze stad toch een rood bolwerk.  :(
mooie kleur die smiley :-)