Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Super mannen gefeliciteerd :y :ams

speculeter

Mooi nieuws??houd dat nu in dat als de omwonenden geen bezwaren meer maken er gebouwd kan worden?

Yellow Army

Alleen die vvd boefkes stemden tegen...
Area 58

Yellow Army

Citaat van: speculeter op juli 17, 2017, 20:40:59
Mooi nieuws??houd dat nu in dat als de omwonenden geen bezwaren meer maken er gebouwd kan worden?

Nee dat traject gaat nog komen. Het zal nog wel even duren voordat de eerste paal de grond in gaat, naar alle lichten staan oo groen!
Area 58

speculeter

Citaat van: Yellow Army op juli 17, 2017, 20:41:12
Alleen die vvd boefkes stemden tegen...
dan weten we straks waar we niet op moeten stemmen

Delfzijl/Cambuur

Zo dat was een positieve avond in de raad..... |:)
Dat geeft een goed gevoel  :y

Minder happy met het verhaal van Jimny, als je zoiets post is het natuurlijk alsof je in een leeuwenkuil springt hier, dat snap jezelf toch ook wel.
Volgens mij doe je het erom.
Nog minder happy met een  aantal reacties...
Noord... sjonge schaam jezelf
en Treb, niet iedereen waar jij het niet mee eens ben kun je doorverwijzen naar Hee.
Gelukkig ook nog Agy met een top reactie !
Jongens laten we het leuk houden op deze voor Cambuur geweldige dag.
Morgen zien we wel weer :devil

Bankzitter

Historisch. Compliment aan bestuur en vd Belt waard dat er zoveel vertrouwen in de club is opgebouwd na zware tijden.

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 17, 2017, 20:47:33
Zo dat was een positieve avond in de raad..... |:)
Dat geeft een goed gevoel  :y

Minder happy met het verhaal van Jimny, als je zoiets post is het natuurlijk alsof je in een leeuwenkuil springt hier, dat snap jezelf toch ook wel.
Volgens mij doe je het erom.
Nog minder happy met een  aantal reacties...
Noord... sjonge schaam jezelf
en Treb, niet iedereen waar jij het niet mee eens ben kun je doorverwijzen naar Hee.
Gelukkig ook nog Agy met een top reactie !
Jongens laten we het leuk houden op deze voor Cambuur geweldige dag.
Morgen zien we wel weer :devil
ik reageer alleen op zijn post ik laat mij de les niet lezen.
Verder top nieuws mannen gefeliciteerd allemaal met dit positief nieuws en nu verder ..... |:)
Trots op mijn club :y

Marc S

We hebben er lang op moeten wachten... maar gefeliciteerd iedereen!

Bolle

 :0= FAN-TAS-TISCH NIEUWS!

Die 1e paal maar snel de grond in jassen en eind volgend jaar maar een mooi plekje uitzoeken! ZIN IN!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2017, 20:51:47
ik reageer alleen op zijn post ik laat mij de les niet lezen.
Verder top nieuws mannen gefeliciteerd allemaal met dit positief nieuws en nu verder ..... |:)
Trots op mijn club :y

Ik snap je wel maar niet van dat pielemuis dingetje 8P

666

Citaat van: Bolle op juli 17, 2017, 20:54:15
:0= FAN-TAS-TISCH NIEUWS!

Die 1e paal maar snel de grond in jassen en eind volgend jaar maar een mooi plekje uitzoeken! ZIN IN!

Ik oek  |:)

Geweldig nieuws!
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Noordcambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 17, 2017, 20:56:47
Ik snap je wel maar niet van dat pielemuis dingetje 8P
top kerel jij ook gefeliciteerd  :y :ams

Treb

Geweldig nieuws!  _O_

Nog niets op LC.nl

Verrassend zeg..

Viper

Zojuist een bericht op Omroep Friesland, maar wel met de verkeerde impressie.