Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Logische stemming na afloop van het debat ervan uitgaande dat de leden van dezelfde partij hetzelfde stemmen:

Ja, + bijdrage van 4,5mln: PvdA, CDA, GL en VL = 27 van de 39 stemmen, oftwel kat in t bakkie.
Area 58

richard

D66 kan er ook bij hoor?

okkele

Citaat van: Noordcambuur op juli 13, 2017, 09:12:53
die KUT LC krant

ik heb soms wel medelijden met die studentjes die mij in de stad zo`n stuk schijtpapier proberen aan te smeren.
ik laat iedereen die het wil horen(en ook die het niet wil horen)weten wat ik er van vind.

l8l
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Yellow Army

Citaat van: richard op juli 13, 2017, 10:17:00
D66 kan er ook bij hoor?

Klopt en CU ook, maar heb de partijen met een kleine twijfel weggelaten. Zelfs zonder de "twijelaars" dus ook een ruime meerderheid.
Area 58

moodygrunn

Citaat van: Yellow Army op juli 13, 2017, 09:31:33
Logische stemming na afloop van het debat ervan uitgaande dat de leden van dezelfde partij hetzelfde stemmen:

Ja, + bijdrage van 4,5mln: PvdA, CDA, GL en VL = 27 van de 39 stemmen, oftwel kat in t bakkie.

Bij een bijdrage van 4,5 mln, wie wordt dan eigenaar'? gemeente of club?
In Henk en Sandor we trust

Yellow Army

Citaat van: moodygrunn op juli 13, 2017, 13:32:43
Bij een bijdrage van 4,5 mln, wie wordt dan eigenaar'? gemeente of club?

Cambuur
Area 58

PePe

Wat een jankers die buurtbewoners van de omgeving, van het nieuwe stadion. Er zijn daar altijd evenementen geweest, en zijn altijd parkeer problemen geweest, er is daardoor soms lawaai. Toen er elk jaar op nieuwjaarsmorgen een groots vuurwerk was hebben we ook nooit iemand gehoord, en nu ineens hebben ze overal last van. Kom op zeg!!

mugel

Volgens mij is dit de samenvatting inclusief zetelverdeling en aanvullende wensen, eisen, moties, amendementen enz..

PvdA.........................12 voor, + bijdrage 4,5 mln
CDA............................6 voor, + bijdrage 4,5 mln
PAL/GroenLinks..........4 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering uit verkoop huidige stadion)
D66............................4 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering met extra eisen toezicht)
VVD............................4 voor, tegen bijdrage 4,5 mln (alleen financiele garantstelling)
Gemeentebelangen...4 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering met gemeente als eigenaar stadion)
ChristenUnie..............2 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering met extra eisen toezicht)
Verenigd Links...........1 voor, + bijdrage 4,5 mln
Lijst Pier Tilma............1 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering met gemeente als eigenaar stadion)
FNP............................1 nog geen mening, wil meer bedenktijd
------------------------------
zetels Totaal.............39

Lore

Citaat van: moodygrunn op juli 13, 2017, 13:32:43
Bij een bijdrage van 4,5 mln, wie wordt dan eigenaar'? gemeente of club?

Cambuur en dit schijnt voor ons de goedkoopste optie te zijn.


Citaat van: PePe op juli 13, 2017, 15:29:42
Wat een jankers die buurtbewoners van de omgeving, van het nieuwe stadion. Er zijn daar altijd evenementen geweest, en zijn altijd parkeer problemen geweest, er is daardoor soms lawaai. Toen er elk jaar op nieuwjaarsmorgen een groots vuurwerk was hebben we ook nooit iemand gehoord, en nu ineens hebben ze overal last van. Kom op zeg!!

Van alle buurtbewoners waren dit de enige die moeite namen in te spreken, valt alles mee

Vlampiep

Citaat van: PePe op juli 13, 2017, 15:29:42
Wat een jankers die buurtbewoners van de omgeving, van het nieuwe stadion. Er zijn daar altijd evenementen geweest, en zijn altijd parkeer problemen geweest, er is daardoor soms lawaai. Toen er elk jaar op nieuwjaarsmorgen een groots vuurwerk was hebben we ook nooit iemand gehoord, en nu ineens hebben ze overal last van. Kom op zeg!!
Kom op zeg, het lijkt mij vrij normaal dat de bewoners van de omliggende wijken zich zorgen maken, want de combinatie WTC/evenementen complex, ijsbaan en voetbalstadion vraagt om goede  en duidelijke infrastructuur. Dit ontbreekt nog en zolang dit nog niet door de gemeente in kaart is gebracht kunnen de zorgen niet worden weggenomen.


Lore

Citaat van: mugel op juli 13, 2017, 15:54:08
Volgens mij is dit de samenvatting inclusief zetelverdeling en aanvullende wensen, eisen, moties, amendementen enz..

PvdA.........................12 voor, + bijdrage 4,5 mln
CDA............................6 voor, + bijdrage 4,5 mln
PAL/GroenLinks..........4 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering uit verkoop huidige stadion)
D66............................4 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering met extra eisen toezicht)
VVD............................4 voor, tegen bijdrage 4,5 mln (alleen financiele garantstelling)
Gemeentebelangen...4 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering met gemeente als eigenaar stadion)
ChristenUnie..............2 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering met extra eisen toezicht)
Verenigd Links...........1 voor, + bijdrage 4,5 mln
Lijst Pier Tilma............1 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering met gemeente als eigenaar stadion)
FNP............................1 nog geen mening, wil meer bedenktijd
------------------------------
zetels Totaal.............39

Mooi overzicht en duidelijk welke kant het uitgaat!

moodygrunn

Citaat van: Lore op juli 13, 2017, 15:57:46
Mooi overzicht en duidelijk welke kant het uitgaat!


Met PvdA CDA en VVD heb je al een meerderheid met zo weinig mogelijk aanvullende eisen
In Henk en Sandor we trust

Marc S

Citaat van: moodygrunn op juli 13, 2017, 16:09:40
Met PvdA CDA en VVD heb je al een meerderheid met zo weinig mogelijk aanvullende eisen

VVD wil echter niet de 4.5M lenen

mugel

Citaat van: moodygrunn op juli 13, 2017, 16:09:40
Met PvdA CDA en VVD heb je al een meerderheid met zo weinig mogelijk aanvullende eisen

VVD juist niet voor wat betreft de 4,5 mln financiering. (a fonds perdu)
Ik denk dat de voorwaarde die PAL/GL wil over financiering uit winst verkoop huidige stadion er wel door zal komen. Als kan worden aangetoond dat dit niet ten koste gaat van de ontwikkeling van het gebied van het huidige stadion, zullen er wel meer fracties instemmen. De andere moties zullen het niet gaan halen denk ik.

Yellow Army

Citaat van: mugel op juli 13, 2017, 15:54:08
Volgens mij is dit de samenvatting inclusief zetelverdeling en aanvullende wensen, eisen, moties, amendementen enz..

PvdA.........................12 voor, + bijdrage 4,5 mln
CDA............................6 voor, + bijdrage 4,5 mln
PAL/GroenLinks..........4 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering uit verkoop huidige stadion)
D66............................4 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering met extra eisen toezicht)
VVD............................4 voor, tegen bijdrage 4,5 mln (alleen financiele garantstelling)
Gemeentebelangen...4 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering met gemeente als eigenaar stadion)
ChristenUnie..............2 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering met extra eisen toezicht)
Verenigd Links...........1 voor, + bijdrage 4,5 mln
Lijst Pier Tilma............1 voor, + bijdrage 4,5 mln (financiering met gemeente als eigenaar stadion)
FNP............................1 nog geen mening, wil meer bedenktijd
------------------------------
zetels Totaal.............39

Wat ik juist begreep is dat GemeentelijkeBelangen tegen het a fonds perdu is omdat het eigenaar wil worden
Area 58