Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

bok

Agy

vialli

Die Andries Veldman is de grootste Cambuurhater van Leeuwarden :R :R

Bankzitter

wat een mafketeldie van den Borg, de man die ook chinezen voor DKV had en Veendam zou redden:
"dit plan deugt niet en dat zeg ik niet omdat ik een alternatief aanbied"
yeah right....

Ik heb eigenlijk nog geen argumenten gehoord die echt steekhoudend zijn, buiten de zorgen rond parkeerplaatsen.

DayDreamer

Citaat van: vialli op juli 10, 2017, 17:34:58
Die Andries Veldman is de grootste Cambuurhater van Leeuwarden :R :R

Naar mannetje is dat ja, afgelopen week ook in dat programma van onze centen.

Daddy T.

Citaat van: Bankzitter op juli 10, 2017, 18:08:24
wat een mafketeldie van den Borg, de man die ook chinezen voor DKV had en Veendam zou redden:
"dit plan deugt niet en dat zeg ik niet omdat ik een alternatief aanbied"
yeah right....

Elk podium dat ie krijgt is er één teveel. Bus vol sponsoren vanuit lwd naar SCH meenemen, dat durfde zich nog een cambuurman te noemen. Die man heeft een vastgoedportefeuille bestaande uit duizenden luchtkastelen, en het nog vreemd vinden dat iedereen hem negeert als ie met een idee bij de gemeente aanklopt...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Huzumer

Die Andries Veldman zou ik ook niet teveel woorden aan vuilmaken: http://www.fryslan1.frl/2017/05/13/andries-mept-maar-lelijk-mis/

zeewolde

Citaat van: Daddy T. op juli 10, 2017, 20:35:26
Elk podium dat ie krijgt is er één teveel. Bus vol sponsoren vanuit lwd naar SCH meenemen, dat durfde zich nog een cambuurman te noemen. Die man heeft een vastgoedportefeuille bestaande uit duizenden luchtkastelen, en het nog vreemd vinden dat iedereen hem negeert als ie met een idee bij de gemeente aanklopt...
had de goede man geen stadionverbod?

mugel

Citaat van: bok op juli 10, 2017, 14:12:44
hier een stuk uit liwwadders van vandaag 10 juli

http://www.liwwadders.nl/henk-van-den-borg-gemeenteraad-moet-akkoord-gaan-met-nieuw-cambuurstadion-en-de-wethouder-laten-tekenen-voor-plan-zonder-losse-eindjes/

Als dit echt geciteerd was van die beroepsluchtfietser stond er wel na elke 5 woorden een onverstaanbare variant van 'uiteindelijk' of 'en dergelijke', of zelfs één waarvan je niet weet welke van de 2 het is..
Grappige en markante (DKV-steunende) Leeuwarder voor een 'Man bijt hond' item, maar gelukkig nemen club en gemeente hem niet al te serieus.

Daddy T.

Citaat van: zeewolde op juli 10, 2017, 21:39:36
had de goede man geen stadionverbod?
klopt, was volgens mij in de tijd van old boys en Pama...die helemaal klaar waren met deze luchtfietser en onruststoker.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

michello

Lore

Citaat van: mugel op juli 10, 2017, 22:56:21
Als dit echt geciteerd was van die beroepsluchtfietser stond er wel na elke 5 woorden een onverstaanbare variant van 'uiteindelijk' of 'en dergelijke', of zelfs één waarvan je niet weet welke van de 2 het is..
Grappige en markante (DKV-steunende) Leeuwarder voor een 'Man bijt hond' item, maar gelukkig nemen club en gemeente hem niet al te serieus.

:_schater :_schater :_schater Wat een clown!

Agy

Citaat van: michello op juli 10, 2017, 23:52:49
Noch in plan Cambuurstadion : filmpje

:_schater

Idd Henk.. dit is allemaal een stuk realistischer..  :_schater

Dokkumer

En dan zichzelf geen querulant noemen. Man, hij is zelf de grootste jankbek van de regio Leeuwarden en gaat keer op keer op zijn bek met zijn gejammer. Dat is een ongenuanceerde definitie van querulant  8P

Agy

Citaat van: Dokkumer op juli 11, 2017, 12:25:52
Dat is een ongenuanceerde definitie van querulant  8P

:0= AMEN